حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
دختر تراز انقلاب اسلامی، استکبار ستیز، انسان ساز و تمدن‌پرداز است
17 جولای 2022 - 7:38
شناسه : 4180
بازدید 431
11
قائم مقام اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان:

حجت الاسلام رضا دیلمی در جمع کادر اجرایی برگزاری رویداد ملی دختران حاج قاسم  در گلستان گفت: ماموریت دختر  تراز انقلاب اسلامی، هدایت‌گری، تربیت کادر انقلابی، جامعه پردازی و تمدن سازی و توجه به محیط پیرامون است. وی افزود: امام خامنه‌ای یکی از وظایف اصلی دختران جوان را بسط الگوی  فاطمی و مکتب ایثار و […]

ارسال توسط : منبع : گلستان ما
پ
پ

حجت الاسلام رضا دیلمی در جمع کادر اجرایی برگزاری رویداد ملی دختران حاج قاسم  در گلستان گفت: ماموریت دختر  تراز انقلاب اسلامی، هدایت‌گری، تربیت کادر انقلابی، جامعه پردازی و تمدن سازی و توجه به محیط پیرامون است.
وی افزود: امام خامنه‌ای یکی از وظایف اصلی دختران جوان را بسط الگوی  فاطمی و مکتب ایثار و شهادت برای دختران و زنان  دنیا می‌دانند و امروز در این رویداد، دختران جوان و نوجوان  به دنبال  تعالی  و ترسیم هویّت والای زن اسلامی هستند  که چشم دنیا را به خود جلب کند.
رضا دیلمی  نداشتن یک هویت انقلابی برای ایفای نقش تمدن‌سازی را یکی از دسیسه های دشمن در  دختران در سنین نوجوانی و جوانی بیان کرد و  اظهار داشت: در این رویداد به دنبال هویت و ایفای نقش دختران در حوزه مولفه های تمدن سازی هستیم.
وی افزود: مأموریت و رسالت  دختر  تراز انقلاب اسلامی تربیت، آموزش و تبیین است  تا بتواند  نسبت به پیرامون محیط خود توجه داشته و هر زمان که لازم شد نقش آفرینی کند و این نیازمند آموزش، تربیت و تبیین است که در این رویداد به آن توجه شده است.
معاون فرهنگی این اداره کل در ادامه با اشاره به شخصیت ممتاز  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی  گفت: دشمن شناسی دقیق، درایت،عقلانیت انقلابی، شجاعت بی بدیل، بصیرت و لحظه شناسی از ویژگی‌های مکتب سردار سلیمانی است.
وی جریان سازی مقاومت در برابر نظام سلطه را از دیگر ویژگی‌های مکتب سردار سلیمانی عنوان کرد و افزود: نگاه سردار سلیمانی برای صدور انقلاب اسلامی، فرا منطقه‌ای بود به طوری که دشمن را در منطقه برای رسیدن به اهداف پلیدش به زانو در آورد و امروز دختران حاج قاسم نیز باید جهانی بیندیشند و عمل کنند .
دیلمی بیان کرد: یکی از شاخصه‌های مکتب سردار سلیمانی احترام به والدین و توجه به کانون مقدس خانواده در اوج مسئولیت بود  و امروز دختران حاج قاسم با تکریم والدین و توجه به کانون خانواده،  سلیمانی ها، باکری ها و همت ها تربیت خواهند کرد.
قابل ذکر است این رویداد ملی به مدت دو روز  در ۲۵ و ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ در  اردوگاه  خان ببین و با حضور ۲۰۰ دختر نخبه دانش آموز گلستانی و دانش آموزان علوم و معارف اسلامی صدرای  گرگان در حال برگزاری است و اختتامیه این رویداد با حضور حجت الاسلام قمی ریاست  سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.