حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۵ اسفند , ۱۴۰۲ 6 رمضان 1445 Friday, 15 March , 2024 ساعت ×
برگزاری کلاس آموزشی سرپل منافقین با اسم رمز رفراندوم برای نجات ایران!/ چرا لیدر اصلاحات پروژه عبور از جمهوری اسلامی ایران را کلید زده است؟ + تصاویر
29 آوریل 2023 - 9:11
شناسه : 5061
بازدید 355
17

برگزاری یک کلاس آموزشی اینترنتی با عنوان گفتگو برای نجات ایران موردتوجه رسانه‌های ضدانقلاب در خارج از کشور قرارگرفته است، این کلاس توجیهی توسط سازمان تروریستی منافقین برگزارشده و محوریت آن بر عهده اردشیر امیر ارجمند مشاور میرحسین موسوی بوده است. در این همایش که با ادعای حضور «طیف وسیع و متنوعی از فعالان سیاسی و […]

ارسال توسط : منبع : مشرق
پ
پ

برگزاری یک کلاس آموزشی اینترنتی با عنوان گفتگو برای نجات ایران موردتوجه رسانه‌های ضدانقلاب در خارج از کشور قرارگرفته است، این کلاس توجیهی توسط سازمان تروریستی منافقین برگزارشده و محوریت آن بر عهده اردشیر امیر ارجمند مشاور میرحسین موسوی بوده است.

در این همایش که با ادعای حضور «طیف وسیع و متنوعی از فعالان سیاسی و مدنی و مطالبه گران و دادخواهان» برگزار شد، ۴۲ چهره اقدام به سخنرانی کردند که ۲۳ نفر از آنان در داخل کشور (که ۸ نفرشان در زندان به سر می‌برند) و ۱۹ تن دیگر از خارجِ کشور حضور دارند.

در این همایش که با حضور چهره‌های عبور کرده از ساختار جمهوری اسلامی در داخل و اپوزیسیون مهاجر بود، شرکت‌کنندگان در شش پنل و طی دو روز، آخرین بیانیه یکی از سران فتنه (میرحسین موسوی) و به‌طور ویژه طرح وی مبنی بر همه «پرسی آزاد»، «تشکیل مجلس مؤسسان» و «تدوین قانون اساسی جدید» ذیل کلیدواژه «نجات ایران» را محور گفتگوهای خود قرار داده و به تعبیر خود «مقابله کم‌هزینه با استبداد دینی»، «چگونگی گذار به دموکراسی» و «لزوم جدایی دین و دولت» مورد تأکید قراردادند.

برگزاری کلاس آموزشی سرپل منافقین با اسم رمز رفراندوم برای نجات ایران!/ چرا لیدر اصلاحات پروژه عبور از جمهوری اسلامی ایران را کلید زده است؟ + تصاویر

این جلسه اینترنتی در حالی برگزار شد که ضدانقلاب در خارج از کشور به گسست کامل رسیده است، این وضعیت باعث شده است شبکه مادر در اغتشاشات (سازمان سیا) طرحی جدید برای حفظ موقعیت آشوب را برنامه‌ریزی کند. در این طرح یک تقسیم‌کار ویژه میان برخی عناصر گروهکی در داخل با سرپل‌های آن‌ها در خارج از کشور صورت گرفته تا فرآیند رهبری اغتشاشات بار دیگر از خارج به داخل منتقل شود.

این طرح در فتنه سال ۸۸ به مدت هشت ماه به کار گرفته شد، گفته‌شده است که اردشیر امیرارجمند و محمدجواد اکبرین از اعضای شناخته‌شده منافقین و تعدادی از اعضای گروهک آمریکایی ملی- مذهبی و برخی عناصر فراری وابسته به اصلاح‌طلبان محوریت این عملیات را بر عهده‌دارند.

در این همایش اردشیر امیرارجمند عنصر نفاق و مشاور موسوی کُدهای جالبی را درباره لزوم عملیات جدید سازمان سیا بیان کرده و از لزوم همبستگی میان نیروهای سیاسی برای یافتن راهکارهایی جهت نجات ایران گفته است.

امیرارجمند مدعی انعطاف‌ناپذیری نظام شده و تأکید کرده است که این موضوع هیچ چشم‌اندازی برای اصلاحات بنیادین باقی نگذاشته است.

سرپل نفاق با اشاره به این موضوع که نظام جمهوری اسلامی با محو جمهوریت مواجه شده و تنها پوسته‌ای از آن باقی‌مانده، گفته است: نظام جمهوری اسلامی با اتکای چیزی به نام حجاب اجباری در حال پیشبرد اهداف خود می‌باشد، در حقیقت یک این‌همانی میان جمهوری اسلامی و حجاب اجباری به وجود آمده و سیستم فکر می‌کند که با هر ترفندی و هر هزینه بسیار سنگینی می‌تواند خود را نگاه دارد!

این خط دستوری به‌خوبی نشان می‌دهد که چرا برخی نیروهای سیاسی فعال در کشور در روزهای اخیر مسائلی قابل‌تأمل چون برگزاری رفراندوم و طرح عبور از جمهوری اسلامی ایران را مطرح کرده‌اند.

روحانی و خاتمی چرا شبیه رجویست‌ها سخن می‌گویند؟

حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق که باوجود باخبری از حس تنفر اصلاح‌طلبان از خود در هفته‌های گذشته بار دیگر موضوع برگزاری «رفراندوم» را مطرح کرده است. روحانی با طرح کلی همه‌پرسی در سیاست داخلی، سیاست خارجی، فضای اجتماعی و فرهنگی و اقتصاد زمینه را برای طرح مصداق‌های سخنانش در فضای مجازی از طریق تیم رسانه ایش را فراهم ساخته است. بر همین اساس مشاوران نزدیک به روحانی بنا دارد تأکید کنند که مقصود او مساله «احیای برجام و رابطه با آمریکا» در سیاست خارجی، مساله «نظارت استصوابی» در سیاست داخلی، مساله «گشت ارشاد» در مسائل اجتماعی و مساله «یارانه‌های پنهان» در اقتصاد بوده و لازم است که نظام حکمرانی در این رابطه دست به همه‌پرسی بزند.

محمد خاتمی نیز پس از اعلام بیعت با شبکه آشوب در پاییز سال گذشته و زیبا دانستن شعار «زن، زندگی و آزادی» روز گذشته در دیدار با برخی اعضای نزدیک به هسته سخت اصلاحات آن شعار را برای براندازی پرهزینه و بدون بازخورد اجتماعی دانسته و گفته است که جمهوری اسلامی به حکومت اسلامی تمایل پیداکرده و باید تغییر کند!

نکته جالب‌توجه آنکه سخنانی که خاتمی و روحانی برای عبور از جمهوری اسلامی و تشکیل یک حکومت عرفی سکولار بر زبان آورده‌اند از سوی اردشیرامیرارجمند سرپل نفاق موبه‌مو تکرار شده و در این جلسه آموزشی اینترنتی برای اعضای حاضر در بحث تشریح شده است.

برگزاری کلاس آموزشی سرپل منافقین با اسم رمز رفراندوم برای نجات ایران!/ چرا لیدر اصلاحات پروژه عبور از جمهوری اسلامی ایران را کلید زده است؟ + تصاویر

۰۰:۰۰
-۰۲:۱۷

Download

فیلم/ روحانی و خاتمی چرا طرح عبور از جمهوری اسلامی ایران را مطرح کردند؟

مشاور میرحسین موسوی گفته است که ساختارهای جمهوری اسلامی ایران را مولد رفتارها و کنش‌های تناقض‌آمیز دانسته و بیان داشت کرده است که نظام دیگر هیچ‌چیزی ندارد و تنها به دستگاه‌های سرکوب خود متکی شده است و دقیقاً در این شرایط است که آقای میرحسین موسوی در بیانیه آخر طرح ۳ مرحله‌ای خود را بیان می‌کند.

امیر ارجمند همچنین با طرح این ادعا که سیستم دچار یک انسداد کامل نظری، گفتمانی و عملی شده و نیروهای سیاسی چاره‌ای جز همفکری برای یافتن راه نجات ایران ندارند، اظهار داشت: هیچ‌کدام از نیروها و جریان‌های سیاسی به‌تنهایی نمی‌توانند کاری رو انجام دهند این نیازمند همبستگی و در وهله خود، انجام گفتگوی ملی است.

مشاور میرحسین موسوی بابیان اینکه همه ماها یکسری اصول، آرمان و دغدغه‌هایی داشته‌ایم که سالیان سال به آن خوکرده‌ایم، گفت: باید با رعایت اصول اخلاقی، توجه به خیرعمومی (سکولاریته کردن حاکمیت)، توجه به یکپارچگی سرزمینی باید از برخی علایق خود عبور کنیم و به یکدیگر نزدیک شویم (بازتعریف دوباره فعالیت‌های ضدانقلاب) و در کنار آن ملاحظات اقلیت را نیز در کنار خواست اکثریت موردتوجه قرار دهیم.

جالب‌توجه آن‌که در این کلاس آموزشی برخی عناصر رادیکال اصلاح‌طلب و نیز نیروهای ضدانقلاب که دوران محکومیت خود را در زندان می‌گذرانند نیز شرکت کرده و متنی را برای اعضا ارسال کرده‌اند. ازجمله این افراد می‌توان به مصطفی تاج‌زاده و نرگس محمدی اشاره کرد.

برگزاری کلاس آموزشی سرپل منافقین با اسم رمز رفراندوم برای نجات ایران!/ چرا لیدر اصلاحات پروژه عبور از جمهوری اسلامی ایران را کلید زده است؟ + تصاویر

برگزاری کلاس آموزشی سرپل منافقین با اسم رمز رفراندوم برای نجات ایران!/ چرا لیدر اصلاحات پروژه عبور از جمهوری اسلامی ایران را کلید زده است؟ + تصاویر

عکس/ ایران ستیزی محور عملیات روانی کلاس آموزشی منافقین

مصطفی تاج‌زاده در پیام ارسالی به این نشست آموزشی همان خط ترویجی منافقین را تبلیغ کرده و با طرح مسائلی چون رفراندوم و سکولاریزه کردن حاکمیت ادعا کرده است که نجات ایران به معنای آن است که حکومت مشروعیت دینی نداشته باشد.

علیرضا بهشتی شیرازی یکی از مشاوران سابق موسوی نیز در این نشست با تائید محتوای فکری تاج‌زاده طی سخنانی گفته بود که تغییر امری قطعی است و ما باید خود را برای آن آماده کنیم.

جالب آنکه این جماعت متوهم مدل حکومتی خود را نیز تعیین کرده‌اند! احسان شریعتی در بخشی از همایش منافقین اعلام کرده است که ایران آینده به‌صورت شورایی اداره خواهد شد، در ابتدای دهه شصت برخی گروهک‌های تروریستی نزدیک به افکار علی شریعتی مانند فرقان، آرمان مستضعفان و موحدین ازجمله جریان‌هایی بودند که روی طرح سازمان سیا برای تجزیه ایران با مدل شورایی تأکید داشتند.

همچنین در این کلاس آموزشی دو تن از اعضای فرقه ضاله بهاییت نیز حاضر بوده‌اند.

برخی کارشناسان سیاسی اعتقاددارند که هدف از دعوت عناصر فرقه‌ای به این نشست اینترنتی آموزش سازوکار پیچیده و تشکیلاتی این فرقه به اعضای حاضر در نشست بوده است، مهوش ثابت شهریاری و فریبا کمال‌آبادی از رهبران مؤثر این فرقه صهیونیستی در این کلاس آموزشی سخنرانی کرده‌اند. این عناصر تشکیلاتی بهاییت درطی سخنرانی خود را برانجام فعالیت منسجم و اقدام اجتماعی تأکید کرده‌اند.

در ساختار تشکیلاتی فرقه ضاله بهاییت اقدام اجتماعی مقدمه تغییر بافت جمعیتی، تسلط به نقشه و تشکیل شهر موازی است. شهر موازی در ساختار سیاسی این فرقه به معنای تشکیل یک ایران تجزیه‌شده و چندپاره است که تنها عامل حیات آن ارزش‌های سکولاریستی است!

برگزاری کلاس آموزشی سرپل منافقین با اسم رمز رفراندوم برای نجات ایران!/ چرا لیدر اصلاحات پروژه عبور از جمهوری اسلامی ایران را کلید زده است؟ + تصاویر

ترکیب سخنرانان نشست آموزشی منافقین و مطالب ارائه‌شده در پنل‌های مختلف دارای چند نکته قابل‌توجه است:

۱- این همایش بر اساس بیانیه میرحسین موسوی و در چارچوب شکل‌دهی به جبهه رقیق و متشکل از مخالفان داخلی و خارج از کشور جمهوری اسلامی برگزار شد.

۲- نگاهی به‌عنوان همایش بانام «برای نجات ایران» بیانگر آن است که این کلیدواژه دقیقاً از بیانیه اخیر موسوی انتخاب و مبنای کنشگری و دریافت ایده‌ها و نظرات بر اساس طرح ۳ مرحله‌ای میرحسین موسوی می‌باشد.

۳- ترکیب شرکت‌کنندگان در این همایش نشان می‌دهد که تلاش شده است که فعالان حوزه دینی اما منتقد نظام، فعالان زن، فعالان قومیت‌ها، نمایندگان گروه‌های اپوزیسیون نمایشی از همبستگی برای عبور از نظام جمهوری اسلامی را برجسته سازند.

۴- فضای کلی بحث‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که منافقین در تلاش است تا میرحسین موسوی را به محور جبهه ضدانقلاب علیه نظام جمهوری اسلامی تبدیل کرده و خاتمی، روحانی و نیز هسته سخت اصلاحات را ذیل آن تعریف کند.

برگزاری کلاس آموزشی سرپل منافقین با اسم رمز رفراندوم برای نجات ایران!/ چرا لیدر اصلاحات پروژه عبور از جمهوری اسلامی ایران را کلید زده است؟ + تصاویر

بررسی تحلیلی- گفتمانی پنل‌های نشست اردشیر امیرارجمند نشان می‌دهد که خط آموزشی و تبلیغی آن نزدیک به مدل کادرسازی و سازمان‌دهی سازمان تروریستی منافقین است.

وب‌سایت ضدانقلاب گویا نیوز در یک افشاگری درباره ماهیت اردشیر امیرارجمند او را یک جاسوس متبحر خوانده است که از درون سازمان منافقین رشد کرده و قرار بود با موسوی وارد دولت شده و راه کلاهی را ادامه دهد! سر پل منافقین پس از اجرایی کردن دو پروژه هدیه ۶۰ و بولتن سیاه حالا آخرین برگ بازی سازمان سیا را نیز بازی کرده است، البته شیوه رفتاری با عناصر فعال در این خط تروریستی مشابه برخورد در مرصاد است!

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.