حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
پاسخ شیخ الازهر به نامه مدیر حوزه‌های علمیه
02 آگوست 2023 - 8:49
شناسه : 5116
بازدید 252
12

شیخ الازهر در پاسخ به نامه مدیر حوزه‌های علمیه بر گفت‌وگو میان علما با هدف ایجاد وحدت و دوری از عوامل فتنه و اختلافات، تأکید کرد. شیخ احمد الطیب شیخ الازهر در پاسخ به نامه آیت‌الله اعرافی درباره اهانت به ساحت قرآن کریم تاکید کرد: از همه ملت‌های عربی و اسلامی میخواهیم در حمایت از […]

ارسال توسط : منبع : خبرگزاری حوزه
پ
پ

شیخ الازهر در پاسخ به نامه مدیر حوزه‌های علمیه بر گفت‌وگو میان علما با هدف ایجاد وحدت و دوری از عوامل فتنه و اختلافات، تأکید کرد.

شیخ احمد الطیب شیخ الازهر در پاسخ به نامه آیت‌الله اعرافی درباره اهانت به ساحت قرآن کریم تاکید کرد: از همه ملت‌های عربی و اسلامی میخواهیم در حمایت از خداوند و قرآن کریم به تحریم کالاهای سوئدی و دانمارکی ادامه دهند.

در بیانیه‌ای که سایت رسمی الازهر منتشر کرد آمده است: الازهر با استقبال فراوان نامه مدیر حوزه‌های علمیه ایران آیت‌الله اعرافی درباره قدردانی از موضع الازهر درباره اهانت به قرآن کریم را دریافت کرده است.

در این نامه تأکید شده که الازهر مصمم به پیشبرد گفت‌وگوهای اسلامی ـ اسلامی با حضور علمای دینی در سراسر جهان از مذاهب و طوایف گوناگون برای تقویت وحدت و تقریب و کنار گذشته تفرقه و فتنه و اختلاف است.

الازهر همچنین تأکید کرده که با هر کسی که در صدد اهانت به مسلمانان و مقدساتشان بر آید برخورد خواهد کرد و حمایت از دین و برخورد با اهانت به آن را مسئولیت خود می‌داند و در دفاع از دستاوردهای الازهر در عرصه صلح و مدارا و برادری انسانی و گفت‌وگو میان ادیان کوتاهی نخواهد کرد.

الازهر از همه ملت‌های عربی و اسلامی خواسته که در حمایت از خداوند و قرآن کریم به تحریم کالاهای سوئدی و دانمارکی ادامه دهند و از همه آزادگان جهان خواسته که به این فراخوان بپیوندند و هرگونه کوتاهی در موضع قاطع در برابر این جنایت‌ها را حمایت از آنان و تشویقشان به ادامه این جرایم و حمایت از این جوامعی دانسته که مادیت را ابزار و هدف خود قرار داده‌اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.