حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
گلستان در انتظار دستاوردهای  امیدآفرین دولت مردمی/ ضرورت برنامه‌های ضرب‌الاجلی در تامین آب شرب پایدار و پتروشیمی گلستان
26 فوریه 2022 - 10:39
شناسه : 3480
بازدید 410
10
فعال اجتماعی گلستان

محمدرضا بهرامی کارشناس ارشد مدیریت دولتی؛ مهمترین خواسته اش از رییس جمهور در آستانه سفر رییس دولت سیزدهم به استان را این طور پاسخ داد: اولویت نخست گلستان تأمین آب شرب پایدار و با کیفیت در مرکز استان است. وی گفت: اگر زمین‌های کشاورزی مکانیزه و آبی شود بدون‌شک حجم برداشت افزایش پیدا می کند […]

ارسال توسط : منبع : گلستان ما
پ
پ

محمدرضا بهرامی کارشناس ارشد مدیریت دولتی؛ مهمترین خواسته اش از رییس جمهور در آستانه سفر رییس دولت سیزدهم به استان را این طور پاسخ داد: اولویت نخست گلستان تأمین آب شرب پایدار و با کیفیت در مرکز استان است.

وی گفت: اگر زمین‌های کشاورزی مکانیزه و آبی شود بدون‌شک حجم برداشت افزایش پیدا می کند و اگر صنایع تبدیلی و بسته بندی محصولات ایجاد شود ضریب درآمدی بیشتری عاید هم استانی های عزیز خواهد شد.

در ادامه بهرامی بیان کرد: به نتیجه رساندن طرح های نیمه تمام، فعال کردن واحدهای تولیدی راکد یا نیمه تعطیل، رونق بازارچه های مرزی و توسعه کشاورزی گلخانه‌ای و تولید در حوزه صنعت و معدن می تواند از دستاوردهای بسیار خوب و امید آفرین سفر رئیس جمهور به استان باشد.

ایشان خاطر نشان کرد: تصمیمات جدی و راهبردی برای منطقه آزاد اینچه برون و پروژه پتروشیمی به یقین برای کاهش نرخ بیکاری و بالطبع کاهش دغدغه مندی خانواده ها و نیز ناهنجاری و بزهکاری اجتماعی بسیار حائز اهمیت است.

فعال اجتماعی استان گفت: توسعه راه آهن اینچه برون می تواند از اولویت های سفر باشد که باعث می‌شود ظرفیت ها در منطقه آزاد تقویت و شکوفا شود.

بهرامی افزود: مشکلات حوزه کشاورزی و محصولات استراتژیک همچون برنج، گندم، پنبه، آبزی پروری و تولید ماهیان سردآبی، طرح جهش مسکن و… می توانند به عنوان مطالبه مردم استان در سفر رئیس‌جمهوری اعلام شود‌.

مشاور جوان استان اظهار داشت: پرداخت تسهیلات کم بهره و نیز سرمایه در گردش برای ایجاد اشتغال جوانان گلستانی در برنامه ریزی سفر دیده شود.

بهرامی تصریح کرد: وضعیت نامناسب جاده های بین شهری مشکلی است که نیاز به توجه دارد که دیدن و شنیدن روزانه خبر تصادفات و فوت هموطنانمان در جاده های استان گلستان بسیار دلخراش است. با توجه به وسعت استان و وجود گذر راه اصلی میلیون ها مسافران و زائران امام رضاعلیه السلام به مشهد از استان گلستان، هرچه سریعتر باید وضعیت راه ها بهبود یابد.

ایشان گفت: تسهیلات و اعتبارات بانکی مناسب برای ازدواج آسان و به هنگام جوانان با توجه به تهدید کاهش جمعیت و فرزندآوری مورد انتظار خانواده ها و جوانان استان است.

فعال فرهنگی استان افزود: فعال‌سازی بخش اقتصاد فرهنگ و تخصیص اعتبار برای حمایت از موسسه های فرهنگی، قرآنی و ادبی با توجه به تهاجم فرهنگی و جنگ شناختی جزو مطالبات موثرین فرهنگی استان می باشد.

وی اشاره کرد: توجه به محلات کم برخوردار و در معرض آسیب‌های اجتماعی و حاشیه نشین شهرها با بستن تفاهم نامه همکاری بین وزارت کشور و اداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری با برخی از نهادهای انقلابی و فرهنگی می تواند در مهار و رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی استان نقش آفرین باشد.

 بهرامی در پایان، کمبود تفرجگاه‌ها و ورزشگاه برای جوانان و نوجوانان به ویژه دختران و بانوان که بعضا ممکن است آنها را به سمت مکان هایی از قبیل قلیان خانه ها و پاتوق بازی‌های مافیا و … ببرد را از نیازهای اساسی و حائز اهمیت این نسل در استان بیان کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.