حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت ×
موساد می‌داند چه ضربه شصتی از سپاه خورد
09 ژوئن 2022 - 17:00
شناسه : 4032
بازدید 518
23
کارشناس مسائل سیاسی:

تقابل ما با اسرائیل اینگونه نیست هر کاری انجام دهند بی پاسخ بماند، برخی موارد رسانه ای می شود و برخی نیازی به رسانه ای شدن ندارد و خود آنها می دانند که از جمهوری اسلامی چه ضرب شستی را خوردند. حسین کریمی اول در گفتگو با خبرنگار گلستان ما با اشاره به کشته شدن […]

ارسال توسط : منبع : گلستان ما
پ
پ

تقابل ما با اسرائیل اینگونه نیست هر کاری انجام دهند بی پاسخ بماند، برخی موارد رسانه ای می شود و برخی نیازی به رسانه ای شدن ندارد و خود آنها می دانند که از جمهوری اسلامی چه ضرب شستی را خوردند.

حسین کریمی اول در گفتگو با خبرنگار گلستان ما با اشاره به کشته شدن فرمانده جوخه ترور موساد در انتقام شهید خدایی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی پایه و اساسش بر ترور است و از بدو تأسیس با چنین رویکردی این که غده سرطانی در منطقه شکل گرفته است.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: براین اساس در جا‌هایی که آن‌ها حتی در قالب دیپلماسی مستقر می‌شوند به مباحث ترور وارد می‌شوند و اوج این ترور‌ها در غرب آسیا و کشور‌هایی که در حیطه جبهه مقاومت قرار دارند مشاهده می‌شود.

کریمی اول بیان کرد: اقلیم کردستان نیز یکی از مراکزی بود که با موساد ارتباط تنگاتنگی داشت و توسط کشور ما شاهد آن بودیم که این مقر تروریستی مورد حمله موشکی قرار گرفت، تقابل ما با رژیم صهیونیستی یک تقابل فکری و‌اندیشه‌ای است و آن‌ها هرچه در توان دارند به کار گرفتند و این تقابل پس از اتفاقات سوریه و پیروزی‌های جبهه مقاومت بیشتر نیز شده است.

وی بیان کرد: این رژیم صهیونیستی نیز از تمام امکانات برای جلوگیری از گسترش تفکر انقلاب اسلامی در منطقه استفاده می‌کند و تقابل ما با اسرائیل اینگونه نیست هر کاری انجام دهندبی پاسخ بماند، برخی موارد رسانه‌ای می‌شود و برخی نیازی به رسانه‌ای شدن ندارد و خود آن‌ها می‌دانند که از جمهوری اسلامی چه ضرب شستی را خوردند.

این مقام مسئول بیان کرد: در این چند ماه اخیر تقابل ما در برابر مسائل موساد بیشتر شده و آن‌ها برخی مسائل را به صورت آشکار مطرح می‌کنند و لذا در این تقابل در چند وقت اخیر رقم خورد و براساس آن شهید صیاد خدایی ترور شد و این در حالی بود که سپاه اعلام کرده بود که کوچکترین حرکتی از جمله ترور با پاسخ قاطع جمهوری اسلامی و سپاه قدس رو به رو خواهیم شد و سردار سلامی نیز بیان کردند که بنا نیست که فقط برای شهدای ما مراسم ختم بگیریم.

کریمی اول افزود: امروز ما رویکرد تهاجمی داریم و رویکرد دفاعی رویکرد انقلاب اسلامی نیست و دوران بزن در رو گذشته و اگر دشمنان یکی بزنند ده تا می‌خورند و شاخ و برگ درخت تنومند انقلاب اسلامی کل منطقه غرب آسیا را فرا گرفته است و این تفکر به دیگر قاره‌ها انتقال یافته است.

وی تأکید کرد: در حمله‌ای که توسط نیرو‌های جبهه مقاومت رقم خورد رئیس موساد در عراق و اقلیم کردستان و هم رئیس جوخه‌های ترور موساد به درک واصل شده است و این انتقام هدفمند و به جا و به موقعی بود که سپاه انجام داده است.

این کارشناس مسائل سیاسی ابراز داشت: کشور‌های منطقه هم باید بدانند که هر کسی که پای اسرائیل را به منطقه باز می‌کند و به دنبال عادی‌سازی روابط با آن‌ها است این اقدامشان از سوی جمهوری اسلامی ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند، عربده کشی‌هایی که در خصوص ایران از سوی این رژیم کودک کش اتفاق افتاده مورد شماتت تحلیگران سیاسی دنیا قرار گرفت و ایران اسلامی قدرتمند است و قطعاً اسرائیل کوچکتر از آن است که بخواهد جلوی قدرت ایران‌ایستادگی کند.

کریمی اول گفت: مقام معظم رهبری به قوی شدن اذعان داشتند و این اقتدار ایران اسلامی است و هر کسی که نگاه تعرض‌آمیزی به جمهوری اسلامی داشته باشد از اقدام خودش پشیمان خواهد شد و جاسوس‌های موساد نیز در رصد نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی جبهه مقاومت قرار دارند و در برابر هر حرکت اشتباه با پاسخ سختی رو به رو خواهند شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.