حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۴ فروردین , ۱۴۰۳ 14 رمضان 1445 Saturday, 23 March , 2024 ساعت ×
محبوبیت روزافزون روحانیت اصیل و جهادگر بین مردم/ وحدت بین شیعه و سنی بیش‌ از گذشته تثبیت شد
10 آوریل 2022 - 19:37
شناسه : 3793
بازدید 511
15
مسئول حوزه علمیه امام صادق (علیه السلام) گرگان مطرح کرد؛

مسئول و مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان گرگان با اشاره به شهادت مظلومانه دو روحانی جهادگر و مردمی در حرم رضوی گفت: دشمن سعی دارد نشان دهد که بین مردم و روحانیت فاصله افتاده است درحالیکه محبوبیت روحانیت اصیل و جهادگر بین مردم روزافزون است. حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن طاهری در گفت‌وگو با […]

ارسال توسط : منبع : گلستان ما
پ
پ

مسئول و مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان گرگان با اشاره به شهادت مظلومانه دو روحانی جهادگر و مردمی در حرم رضوی گفت: دشمن سعی دارد نشان دهد که بین مردم و روحانیت فاصله افتاده است درحالیکه محبوبیت روحانیت اصیل و جهادگر بین مردم روزافزون است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار گلستان ما در خصوص شهادت دو روحانی جهادی در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: اتفاقی که در حرم امام رضا علیه السلام توسط یک تکفیری صورت گرفت و دو روحانی جهادگر به شهادت رسیدند از سوی آحاد مردم اعم از شیعه و سنی محکوم شد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام هیچگاه از کار نمی نشینند، افزود: دشمنان به خیال خام خودشان می‌خواستند با یک حرکت و با یک تیر چند هدف را بزنند، هم اختلاف شیعه و سنی را تشدید کنند و هم اینکه وانمود کنند مردم نسبت ‌به روحانیت بدبین هستند و اهداف دیگری را نیز پیگیری کنند اما یقیناً خون مظلوم کار خودش را انجام را می‌کند برخلاف آنچه که دشمنان به دنبالش هستند اتفاق خواهد افتاد.

وی تصریح کرد: با روشنگری‌هایی که اتفاق می‌افتد روز به ‌روز نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم حقانیتش روشن‌تر می‌شود، روحانیت اصیل، خدوم و جهادگر محبوب‌تر خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه وحدت بین شیعه و سنی بیش‌از گذشته تثبیت خواهد شد، گفت: ما دیدیم که مردم افغان و اهل سنت ایران همگی این حرکت وقیحانه دشمن را محکوم کردند و این طبعا برخلاف آن‌چیزی است که دشمن به‌دنبال آن است.

وی بصیرت را شاه کلید عبور از فتنه ها خواند و گفت: تلاش دشمن در برنامه ریزی هایی که علیه انقلاب اسلامی انجام داده بی نتیجه مانده است، و در منجلاب خود در حال غرق شدن است، پیروزی جبهه حق حتمی و این وعده الهی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.