حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۴ فروردین , ۱۴۰۳ 14 رمضان 1445 Saturday, 23 March , 2024 ساعت ×
مبارزه با اژدهای هفت سر فساد، مطالبهٔ مردم استان گلستان
02 سپتامبر 2022 - 20:46
شناسه : 4433
بازدید 502
16

◀️حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای: «عدالت لازم است، باید با فساد و ظلم مبارزه شود، البته خیلی سخت است، فساد مثل اژدهای هفت‌سر افسانه‌هاست. یک سرش را که میزنی با شش سر دیگر حرکت میکند. از بین بردنش آسان نیست. آن کسانی که منتفع از فساد هستند برخورد با اینها کار بسیار سختی است ولی حتماً […]

ارسال توسط : نویسنده : حجت الاسلام و المسلمین سید محسن طاهری
پ
پ

◀️حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای:

«عدالت لازم است، باید با فساد و ظلم مبارزه شود، البته خیلی سخت است، فساد مثل اژدهای هفت‌سر افسانه‌هاست. یک سرش را که میزنی با شش سر دیگر حرکت میکند. از بین بردنش آسان نیست. آن کسانی که منتفع از فساد هستند برخورد با اینها کار بسیار سختی است ولی حتماً باید انجام بگیرد.»
۱۳۹۶/۱۱/۱۹

⏺اینکه دستگاه امنیتی و قضایی استان بحمدالله وارد برخورد قاطع با تخلفات مالی‌ مديران شده‌ است، جای بسی خرسندی است‌ و اینجانب به نوبهٔ خودم عرض تشکر و تبریک دارم.

به عنوان یک طلبه توجه مسئولان محترم امنیتی و قضایی را به چند نکته جلب می‌کنم:

⬅️۱) مطمئن باشید مردم رنج‌ديده و نیروهای انقلابی استان بزرگترین حامی شما در برخورد با مفاسد اقتصادی هستند، چراکه مردم این استان بیش از استان‌های دیگر قربانی منفعت‌طلبان و مفسدان اقتصادی هستند و یک عامل اصلی عقب‌افتادگی این استان همین موضوع است.

⬅️۲) در برخورد با پرونده‌های مفاسد اقتصادی، دقت و سرعت به خرج دهید، نه بی‌جهت آبروی کسی برود و نه بی‌دلیل روند بررسی قضایی -پس از اثبات تخلف- طولانی گردد تا باعث بدبینی مردم و امیدواری متخلفان شود.

⬅️۳) مراقب نفوذی‌ها باشید، مبادا مبارزه‌ با مفاسد اقتصادی بهانه‌ای برای تسویه‌حساب‌های سیاسی شود.

اینکه برخی پرونده‌ها ماه‌ها و سال‌هاست که در رسانه‌ها مطرح می‌شود ولی اقدامی در خصوص آن‌ها صورت نمی‌گیرد، جای سؤال دارد.
اگر جرمی اتفاق نیفتاده، چرا جلوی رسانه‌های تهمت‌زننده و افشاگر گرفته نمی‌شود و اگر جرمی اتفاق افتاده، چرا برخورد نمی‌شود؟!

⬅️۴) ناگفته پیداست که برخی مجرمان، پشتوانه‌های استانی و فرااستانی دارند.
به تعبیر حضرت امام خامنه‌ای، مبارزه با اژدهای هفت‌سر فساد کار بسیار دشواری است، ولی این موضوع نباید مانع از رسیدگی قاطع شود. سختی کار ارزش کار را بالاتر می‌برد ولی تعلل در کار، مجرمان را جسورتر و تخم‌مرغ دزدها را شتردزد می‌کند.

⬅️۵) در پایان بار دیگر از شما می‌خواهيم که جدی‌تر از گذشته به مقولهٔ مبارزه با مفاسد اقتصادی اهمیت دهید و به شما اطمینان می‌دهیم که بیت مرحوم آیت‌الله طاهری گرگانی مانند همیشه در این مسیر پشتیبان شما خواهند بود.

۱۴۰۱/۶/۱۱

✍سید محسن طاهری
✳مدرسهٔ علمیهٔ امام صادق علیه‌السلام گرگان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.