حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۵ فروردین , ۱۴۰۳ 15 رمضان 1445 Sunday, 24 March , 2024 ساعت ×
هدف اصلاح طلبان از تخریب مجلس، انتخابات آینده و برگشت به قدرت است/ می‌خواهند نقش ترمز را برای ادامه حرکت درست مجلس ایفا کنند/ کارآمدی مجلس و دولت، اقبال مردم را به جریان انقلابی بیشتر می‌کند
26 اکتبر 2021 - 9:00
شناسه : 2742
بازدید 453
12
عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌و‌گو با جهان نیوز:

حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌و‌گو با جهان نيوز در واکنش به تخریب مجلس یازدهم توسط برخی از افراد وابسته به جریان اصلاحات، اظهار داشت: وقتی که مشاهده می‌کنند مجلس در یک مسیر درستی حرکت می‌کند، هدفشان از این تخریب ها و هجمه ها علیه مجلس این است که نقش ترمز را برای ادامه […]

ارسال توسط : منبع : جهان نيوز
پ
پ

حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌و‌گو با جهان نيوز در واکنش به تخریب مجلس یازدهم توسط برخی از افراد وابسته به جریان اصلاحات، اظهار داشت: وقتی که مشاهده می‌کنند مجلس در یک مسیر درستی حرکت می‌کند، هدفشان از این تخریب ها و هجمه ها علیه مجلس این است که نقش ترمز را برای ادامه حرکت و فعالیت های مجلس، ایفا کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مجلس یازدهم بارها نشان داده که مرعوب این گونه مباحث نمی‌شود، گفت: برخی با تخریب مجلس قصد دارند مجلس را به خودش مشغول کنند و از موفقیت ها و پیشرفت های مجلس جلوگیری و آن را متوقف کنند. قطعا مجلس در زمین آن ها بازی نخواهد کرد و به دنبال استمرار اقداماتش در جهت خدمت رسانی به مردم است و مجلس هیچ نگرانی هم از بابت طرح این گونه مباحث و هجمه ها ندارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه مجلس یازدهم بنا دارد حرکتش را با شتاب به پیش برد تا بتواند موفقیت های خوبی را در جهت خدمت رسانی به مردم بدست آورد، تصریح کرد: هدف دیگر این جریانات از تخریب مجلس فعلی، انتخابات مجلس آینده و برگشت به قدرت است. می‌خواهند هم مجلس یازدهم و هم دولت سیزدهم را در جهت خدمت رسانی به مردم ناکارآمد نشان دهند تا در آینده به جایگاه مورد نظرشان برسند. اما وقتی مردم نوع فعالیت و تلاش مجلس یازدهم و دولت سیزدهم را مشاهده می‌کنند اقبالشان نسبت به جریان انقلابی نه تنها کاهش نمی‌یابد، بلکه بیشتر هم خواهد شد.

حاجی دلیگانی در واکنس به این که برخی می‌گویند مجلس یازدهم، برای معیشت مردم کاری انجام نداده و پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم نقش مجلس کم رنگ شده است، گفت: مجلس یازدهم از روز اول تمام تلاش خود را در زمینه بهبود وضعیت معیشتی مردم انجام داده و در این راستا اقداماتی را درباره تسهیلات مجوزهای کسب و کار و مباحث مربوط به تامین مسکن انجام داده است. وقتی سه قوه باهم نهایت همکاری و تعامل را دارند، در این زمان برخی که به دنبال بزرگنمایی اختلافات هستند، می‌گویند نقش مجلس کم رنگ شده است. البته مجلس کار خودش را انجام می‌دهد و در سال دوم کارآمدی مجلس بیشتر از سال اول خواهد بود و برخی اقدامات مجلس به ثمر خواهد نشست.

عضو هیئت رئیسه مجلس در پایان درباره تفاوت‌های دولت سیزدهم با دولت های یازدهم و دوازدهم، خاطرنشان کرد: مهمترین تفاوت اخلاص در کار است و به نظر می‌رسد نیتشان خدمت است و در این جهت نسبت به دولت گذشته صادقانه‌تر رفتار می‌کنند. یکی از اشکالات دولت‌های یازدهم و دوازدهم عدم تصمیم گیری به موقع و دیرهنگام بود. خود آقای روحانی هیچ گاه در رفع اختلافات و تصمیم گیری درباره مسائلی که پیش می‌آمد و نیاز به تصمیم گیری داشت اصلا ورود نمی‌کرد، ولی از محسنات آقای رئیسی این است که زود به این گونه مسائل ورود پیدا می‌کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.