حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۵ فروردین , ۱۴۰۳ 15 رمضان 1445 Sunday, 24 March , 2024 ساعت ×
مسئولیت گرفتن در نظام اسلامی مشروط به طهارت اقتصادی است
16 ژانویه 2022 - 11:58
شناسه : 3201
بازدید 447
21
مدیرمسئول حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محسن طاهری امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری در خصوص اجرایی شدن توافق ایران و چین اظهار کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم بسیاری از مسائل سیاست خارجی را با بعضی از معاهدات استثمارگرایانه و استعمارگرایانه‌ی غربی گره می‌زدند و در واقع به‌دنبال تحمیل برجام های متعدد بر […]

ارسال توسط : منبع : گلستان ما
پ
پ

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محسن طاهری امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری در خصوص اجرایی شدن توافق ایران و چین اظهار کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم بسیاری از مسائل سیاست خارجی را با بعضی از معاهدات استثمارگرایانه و استعمارگرایانه‌ی غربی گره می‌زدند و در واقع به‌دنبال تحمیل برجام های متعدد بر کشور بودند.

وی گفت: دولت‌مردان پیشین به‌خاطر نگاه غرب‌گرایانه‌ای که داشتند همیشه مشکلات کشور را به نوعی ناشی از غرب ستیزی و آمریکاستیزی ما می دانستند، در برداشته شدن تحریم‌ها بعد از توافق برجام همین مشکل را داشتیم وقتی می‌گفتیم چرا با این‌که ما داریم برجام را یک‌جانبه اجرا می‌کنیم آمریکا و اروپایی‌ها به تعهداتشان عمل نمی‌کنند؟ و همین بهانه می‌آوردند که به خاطر عدم پذیرش اف ای‌تی‌اف ای اتفاق افتاده است.

مسئول حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان گرگان ادامه داد: ولی همان‌طور که اکنون می‌بینیم بسیاری از مسایل سیاست خارجی ما به خوبی در حال پیگیری است بدون این‌که اف.ای‌.تی.اف را پذیرفته باشیم و بدون این‌که مفاد برجام تحقق پیدا کرده باشد.

طاهری در خصوص فروش ویلاهای لاکچری ریاست‌جمهوری در مناطق تفریحی بیان کرد: این اتفاق در راستای همان شعارهایی بوده که دولت سیزدهم مطرح کرد و مقام‌معظم رهبری نیز فرمودند شعارهایی که در زمان انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح شد باید پیگیری و تحقق پیدا کند.

وی تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین انتظاراتی که مردم از همه مسئولان خصوصا دولت رئیسی دارند پیگیری شعارهای عدالت محورانه است و طبعا با روحیه عدالت‌محوری که آیت‌الله رئیسی در دوران قوه قضاییه داشتند این انتظار وجود دارد که در زمان ریاست‌جمهوری این‌ موضوع را پیگیری کنیم.

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان گرگان ادامه داد: رئیسی در دوران انتخابات به این نکته مهم اشاره داشتند که ریشه بسیاری از مفاسد اقتصادی از دستگاه‌های اجرایی شروع می‌شود و ما نباید مبارزه با فساد اقتصادی را صرفاً از قوه قضاییه انتظار داشته باشیم، مقام‌معظم رهبری نیز این‌ موضوع را مورد تاکید قرار داده بودند که در مبارزه با مفاسد اقتصادی اولین اقدام باید از ناحیه دولت انجام شود.

طاهری بیان کرد: انتظار ما از دولت‌مردان در پایتخت و مسئولان استان این است که موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی را جدی بگیرند، همانطوری که مقام‌معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند مسئولیت گرفتن در نظام مقدس جمهوری اسلامی مشروط به طهارت اقتصادی است، ان‌شاءالله مدیرانی که منصوب میشوند عدالت‌محور و فساد ستیز باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.