حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۵ فروردین , ۱۴۰۳ 15 رمضان 1445 Sunday, 24 March , 2024 ساعت ×
مردم در جهاد تبیین به شکل وسیع و شبکه‌ای مشارکت کنند
29 آگوست 2022 - 8:23
شناسه : 4404
بازدید 407
17
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، فوریت و ضرورت داشتن جهاد تبیین را اولویت آحاد مردم دانست و گفت: آحاد مردم در جهاد تبیین به شکل وسیع و شبکه‌ای مشارکت کنند. حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی گرزین با اشاره به اینکه جهاد تبیین یک موضوع فوری و ضروری است، اظهار کرد: جامعه نخبگانی با ارائه راهکارهای تبیینی نسبت […]

ارسال توسط : منبع : گلستان ما
پ
پ

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، فوریت و ضرورت داشتن جهاد تبیین را اولویت آحاد مردم دانست و گفت: آحاد مردم در جهاد تبیین به شکل وسیع و شبکه‌ای مشارکت کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی گرزین با اشاره به اینکه جهاد تبیین یک موضوع فوری و ضروری است، اظهار کرد: جامعه نخبگانی با ارائه راهکارهای تبیینی نسبت به میدان آوردن مردم برای مشارکت بیشتر باید تلاش کنند تا فرمایشات مقام معظم رهبری در این حوزه محقق شود.

وی جهاد تبیین را یکی از مهمترین تاکیدات مقام معظم رهبری برشمرد و افزود: رهبری در یک سال اخیر تاکید ویژه‌ای نسبت به جهاد تبیین داشتند، جهاد تبیین مختص قشر خاصی نیست و همه مردم باید نسبت به این مهم اهتمام کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به دو رویکرد «مهرواره بانور» گفت: محوریت اصلی یادواره حل مسائل خانواده، سبک زندگی اسلامی و نقش آفرینی بانوان و زنان برای حل این مشکلات است.

گرزین؛ بانوان را مهمترین عنصر برطرف کننده مشکلات در حوزه خانواده، بانوان و سبک زندگی دانست و تصریح کرد:در مهرواره بانور از تمام بانوان فعال فرهنگی و مذهبی دعوت کردیم تا برای حل مسائل محله و خانواده‌های ایرانی تجارب، خاطرات و نظرات خود را ارائه کنند تا بتوانیم، الگویی برای حل مشکلات مطرح و در اختیار همگان قرار دهیم.

وی از همه بانوان دغدغه مند خواست عدد یک را به سامانه ۵۰۰۰۱۷۵ ارسال کنند تا به عضویت «مهرواره بانور» در آیند و طرح‌های خود را برای حل مسائل ارایه کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.