حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
مدارس در تربیت نسل انقلابی وطن پرست تلاش کنند/ سرمایه‌گذاری ۷۲۴ میلیارد تومانی دولت سیزدهم در بخش آموزش و پرورش گلستان
22 سپتامبر 2022 - 8:28
شناسه : 4507
بازدید 420
26

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان گلستان گفت: مربیان مدارس وظیفه دارند برای آینده یک نسل مومن، انقلابی، وطن پرست تربیت کنند. عباسعلی تمسکنی زاهدی صبح امروز در آیین غنچه‌ها که در دبستان پسرانه فیضیه شهرستان گرگان برگزار شد اظهار کرد: تربیت یک نسل وطن‌پرست، انقلابی، مؤمن و متعهد می‌تواند […]

ارسال توسط : منبع : گلستان ما
پ
پ

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان گلستان گفت: مربیان مدارس وظیفه دارند برای آینده یک نسل مومن، انقلابی، وطن پرست تربیت کنند.

عباسعلی تمسکنی زاهدی صبح امروز در آیین غنچه‌ها که در دبستان پسرانه فیضیه شهرستان گرگان برگزار شد اظهار کرد: تربیت یک نسل وطن‌پرست، انقلابی، مؤمن و متعهد می‌تواند آینده انقلاب اسلامی را تضمین کند.

وی از مربیان خواست تا مدیران خوبی برای جامعه تربیت کنند تا با مدیریت آنها در آینده احساس خوبی داشته باشیم.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان گلستان افزود: از زمان دولت سیزدهم ۷۲۴ میلیارد تومان در بخش آموزش‌وپرورش هزینه شد با پیگیری مدیران آموزش‌وپرورش استان گلستان ۸۵ میلیارد تومان تجهیزات هنرستانی خریداری و تحویل داده شد.

تمسکنی زاهدی بیان کرد: بعد از ۲۰ سال عمر استان گلستان تعداد ۷۰ مجموعه ورزشی در مدارس داشتیم که با پیگیری‌های انجام‌شده فقط در سال جاری ۴۴ پروژه ورزشی در مدارس استان اجرا شده‌است که ۱۳ مورد آن افتتاح و مابقی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: خدماتی که در آموزش‌وپرورش در حال اجراست با هدف تربیت نسل مومن و متعهد است، سرودهای مذهبی در مدارس برای دانش‌آموزان پخش می‌شود، ما به دنبال این هستیم که آینده‌سازان کشور افراد مفیدی برای جامعه شوند و تعهد را از هم اکنون به بچه‌ها یاد می‌دهیم که لازمه‌اش ایمان است.

تمسکنی زاهدی گفت: آموزش و تربیت درست باعث می‌شود زمانی که آنها به‌جایگاهی رسیدند و مسئولیت‌های بزرگی بر عهده آن‌ها نهاده شد والدین خود را به خانه سالمندان رها نکنند و احترام بزرگتر خود را حفظ کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.