حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۵ فروردین , ۱۴۰۳ 15 رمضان 1445 Sunday, 24 March , 2024 ساعت ×
ضرورت صیانت و احیای موقوفات در حوزه های علمیه/ موقوفات حوزه علمیه نیمه فعال هستند
26 ژانویه 2022 - 10:38
شناسه : 3269
بازدید 407
19
مسئول دفتر امور صیانتی حوزه های علمیه

حجت الاسلام حسنعلی مومن پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: یک هزار و ۳۵۰ نفر طلبه برادر در حوزه های علمیه استان گلستان در حال تحصیل هستند. مسئول دفتر امور صیانتی حوزه های علمیه ادامه داد: یکی از زیر مجموعه ما مبلغین مدارس امین هستند و دانش […]

ارسال توسط : منبع : گلستان ما
پ
پ

حجت الاسلام حسنعلی مومن پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: یک هزار و ۳۵۰ نفر طلبه برادر در حوزه های علمیه استان گلستان در حال تحصیل هستند.

مسئول دفتر امور صیانتی حوزه های علمیه ادامه داد: یکی از زیر مجموعه ما مبلغین مدارس امین هستند و دانش آموزان در شبکه شاد در حال فعالیت هستند.
مومن بیان کرد: جدیدا دفتری مرکزی زیر مجموعه حوزه علمیه تحت عنوان منابع پایدار شکل گرفته که  رسیدگی به موضوع موقوفات را پیگیری می کند.
وی گفت:  موقوفات زیادی نسبت به حوزه علمیه داشتیم، چند سالی است که موقوفات برای حوزه های علمیه گسترش پیدا نمی کند و همان هایی که وقت شده بود نیمه فعال شدند.

این مقام مسئول بیان کرد: با تاسیس این دفتر موقوفات را فعال تر خواهیم کرد و از آن صیانت بیشتری می شود.

مومن افزود: حوزه سعدیه رامیان، دار الشفا در گرگان موقوفات دارند و مطمئنا از مدارسی موقوفات برخوردار هستند که یا شناسایی نشده ویا موانعی است که نتوانستند آن را احیا کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.