حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۵ فروردین , ۱۴۰۳ 15 رمضان 1445 Sunday, 24 March , 2024 ساعت ×
رئیس جمهور منتخب در دیدار با مراجع تقلید
13 جولای 2021 - 9:16
شناسه : 1982
بازدید 555
26

به نقل از تسنیم، ابراهیم رئیسی پنجشنبه شب به منظور دیدار با مراجع عظام تقلید وارد قم شد پس از زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و انجام اعمال در مسجد مقدس جمکران ساعت ۸ صبح جمعه با آیت الله نوری همدانی دیدار و گفتگو کرد. آیت الله نوری همدانی در این دیدار با […]

ارسال توسط :
پ
پ

به نقل از تسنیم، ابراهیم رئیسی پنجشنبه شب به منظور دیدار با مراجع عظام تقلید وارد قم شد پس از زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و انجام اعمال در مسجد مقدس جمکران ساعت ۸ صبح جمعه با آیت الله نوری همدانی دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله نوری همدانی در این دیدار با ابراز خوشحالی از اینکه رئیس جمهور منتخب پرچم برپایی عدالت و حق را در دست گرفته است گفت: این امر ساده‌ای نبود، شما شناخته شده که طرفدار حق و عدالت هستید.

وی افزود: جنابعالی متواضع و مردمی هستید و مردم همین را می‌خواهند. از این جهت تحولی به وجود آمده و ان‌شاءالله وسعت پیدا خواهد کرد.

رئیسی نیز با تاکید بر اهتمام دولت جدید به استفاده از نظرات و رهنمودهای مراجع تقلید و نخبگان کشور گفت: دولت خود را در خط مقدم رفع مشکلات مردم و ایجاد گشایش در زندگی مردم می‌داند و تلاش می‌کند با جلب اعتماد مردم و استفاده از نظرات نخبگان در مسیر رفع مشکلات گام‌های مؤثر بردارد.

وی خاطرنشان کرد: به رغم همه مشکلات و کاستی‌هایی که امروز در عرصه‌های مختلف وجود دارد به ظرفیت‌های کشور و توان جوانان و نخبگان باور دارم و تلاش خواهیم کرد وضعیت موجود را به نفع مردم تغییر دهیم.

رئیس جمهور منتخب با آیت‌الله العظمی لطف‌الله صافی گلپایگانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیسی در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی:
باید اعتماد مردم را احیا کنیم/ با حضور مردم یقینا بر همه مشکلات فایق خواهیم آمد

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در دیدار با آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی با آرزوی سلامتی کامل برای ایشان، استفاده از رهنمود‌ها و نظرات مراجع عظام، علما و نخبگان را از وظایف دولت جدید دانست و افزود: یقین دارم با حضور و مشارکت مردم می‌توانیم بر همه مشکلات فایق بیاییم.

وی در ادامه با بیان اینکه قبل از تشکیل دولت مصمم هستیم جلساتی با مراجع، علما، نخبگان و گروه‌های مختلف مردمی داشته باشیم، اظهار داشت: امروز اعتماد مردم به خاطر برخی اقدامات نسنجیده آسیب دیده است و باید این اعتماد که سرمایه اصلی کشورمان است را احیا کنیم.

رییسی خاطرنشان کرد: در اولین اقدام باید ثبات را در بازار ایجاد کنیم به گونه‌ای که وضعیت آینده، هم برای تولیدکننده و هم برای مردم قابل پیش‌بینی باشد.

آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم و ابراز خوشحالی از دیدار رئیس جمهور منتخب، اظهار داشت: امروز مردم از وضعیت معیشت و کسب و کار ناراضی هستند و باید علت اصلی این نارضایتی‌ها به درستی شناسایی و برطرف شود.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی با تاکید بر اینکه سامان دادن به وضعیت نابسامان موجود امکان پذیر است، تاکید کرد: با همت، آمادگی و شجاعتی که از رئیس جمهور منتخب مردم سراغ دارم، این نابسامانی‌ها می‌تواند سامان پیدا کند.

این مرجع تقلید استفاده از ظرفیت‌های کشور و اجرای طرح‌های عملی و دقیق را در بهبود وضعیت مردم حائز اهمیت دانست و گفت: بدون شک اگر وضعیت مردم سامان یابد، نور امید در دل مردم روشن خواهد شد و به واسطه آن مردم مشارکت و همکاری بیشتری با برنامه‌های دولت خواهند داشت.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی هوشیاری و اعتماد نکردن به دشمن را در عرصه سیاست خارجی مورد تاکید قرار داد و گفت: در این حوزه بایستی بر مبنای واقعیت‌ها و نه خوش باوری و با قاطعیت، شجاعت، تدبیر و حسن عمل گام برداشت و یقین دارم که شما مرد این کار هستید.

در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی
مشکلات کشور راه حل‌های عملی دارد

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در دیدار با حضرت آیت‌الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی با قدردانی از نقش آفرینی ایشان در خلق حماسه ۲۸ خرداد گفت: استفاده از رهنمود‌ها و نظرات مراجع و صاحب نظران را در بهبود وضعیت موجود کشور، تاثیر گذار و مفید می‌دانم.

رئیس جمهور منتخب نقش دولت در رفع مشکلات مردم را مهم و اثرگذار دانست و خاطرنشان کرد: مشکلات کشور راه حل‌های عملی دارد و با جلب اعتماد و مشارکت مردم می‌توان موانع را برطرف کرد.

آیت‌الله رئیسی تاکید کرد: امیدوارم دولت جدید بتواند اعتماد مردم که دچار آسیب شده را مجدداً احیا و بازآفرینی کرده و گام به گام و با برنامه ریزی‌های دقیق، در زندگی مردم گشایش و بهبود ایجاد نمود.

آیت‌الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی نیز در این دیدار با اظهار خرسندی از دیدار رئیس جمهور منتخب اظهار داشت: شما را شخصیتی خدوم، خدمتگزار و دلسوز میدانم و اطمینان دارم که می‌توانید عملکرد موفقی داشته باشید.

این مرجع تقلید گفت: در عملکرد گذشته خود بت شکن بودید و امیدوارم همچنان ابراهیم وار در مسیر شکستن بت‌های فساد و ناکارآمدی موفق باشید.

آیت‌الله العظمی علوی گرگانی در ادامه با ابراز ناراحتی از وضعیت اقتصادی مردم، توجه به نیروی ارزشمند جوانان و رسیدگی به مشکلات کشاورزان و تولیدکنندگان را مورد تاکید قرار داد.

رئیس جمهور منتخب در دیدار با آیت‌الله سبحانی:
دولت خود را در خط مقدم رفع مشکلات مردم می‌داند

بنا بر اعلام روابط عمومی رئیس جمهور منتخب، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در دیدار با آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی با قدردانی از مواضع و بیانات راهگشای ایشان در دعوت مردم به حضور در انتخابات، اهتمام دولت به استفاده از نظرات و رهنمود‌های مراجع تقلید و نخبگان کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: دولت خود را در خط مقدم رفع مشکلات مردم و ایجاد گشایش در زندگی مردم می‌داند و تلاش می‌کند با جلب اعتماد مردم و استفاده از نظرات نخبگان در مسیر رفع مشکلات گام‌های موثر بردارد.

آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: به رغم همه مشکلات و کاستی‌هایی که امروز در عرصه‌های مختلف وجود دارد به ظرفیت‌های کشور و توان جوانان و نخبگان باور دارم و تلاش خواهیم کرد وضعیت موجود را به نفع مردم تغییر دهیم.

دکتر رئیسی با بیان اینکه مردم نسبت به رفع مشکلات و کاستی‌های موجود به دولت مردمی امید بسته اند اظهار داشت: علیرغم همه مشکلات و سختی ها، چشم انداز آینده را روشن می‌دانم و عمیقا باور دارم که اصلاح روند موجود امکانپذیر است.

آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی نیز در این دیدار ضمن تبریک به آیت‌الله رئیسی، اقدام رئیس جمهور منتخب در نظرخواهی از اقشار و گروه‌های مختلف را بسیار ارزشمند توصیف کرد و اظهار داشت: بی تردید این اقدام پسندیده و مجموع نظرات می‌تواند در رفع مشکلات موثر باشد.

این مرجع تقلید در ادامه فعال کردن تولید داخل و رفع موانع در کنار جذب سرمایه خارجی را در غلبه بر مشکلات اقتصادی موثر دانست و گفت: امروز باید از همه ظرفیت‌های موجود برای اصلاح و بهبود وضعیت اقتصادی مردم و تولیدکنندگان استفاده کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.