حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت ×
دشمن به دنبال زمین زدن اسلام جهادی است/ تجمع دانشجویان و طلاب گلستانی در پی اقدام تروریستی-تکفیری و شهادت دو طلبه در حرم رضوی
10 آوریل 2022 - 19:33
شناسه : 3790
بازدید 639
25
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان:

حجت الاسلام عباس گرزین در مراسم گرامیداشت شهدای روحانی اقداج تروریستی_تکفیری به طلاب جهادی مردمی در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: اسلام حقیقی اسلام مبارزه و دشمن ستیزی و دشمن‌شناسی است. مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: اسلام زیر بار ظلم و حقارت نمی‌رود و ما یک اسلام بیشتر نداریم و آن اسلام ناب […]

ارسال توسط : منبع : گلستان ما
پ
پ

حجت الاسلام عباس گرزین در مراسم گرامیداشت شهدای روحانی اقداج تروریستی_تکفیری به طلاب جهادی مردمی در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: اسلام حقیقی اسلام مبارزه و دشمن ستیزی و دشمن‌شناسی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: اسلام زیر بار ظلم و حقارت نمی‌رود و ما یک اسلام بیشتر نداریم و آن اسلام ناب محمدی است.

حجت الاسلام گرزین بیان کرد: به خون غلتیدن روحانیون مجاهد در محراب، دفاع مقدس، حرم مطهر رضوی همه و همه یک پیام دارد که اسلام ناب اسلام خدمت است.

وی گفت: رحمت خدا به این دو شهید که جان خود را برای خدمت و جهاد گذاشتند، شهید اصلانی از رزمندگان دفاع مقدس بود و پس از آن عمر خود را برای جهاد و رسیدگی به نقاط محرون گذاشت و برای آن شیعه و سنی فرقی نمی‌کرد.

این مقام مسئول بیان کرد: خاک نگرفتن عمامه‌های روحانیون انگلیسی و آمریکایی تا به خون غلتیدن روحانیون مبارز بیانگر آن است که برای آن‌ها ذلت اسلام مسأله است.

گرزین بیان کرد: دشمن فقط و فقط به دنبال زمین زدن اسلام جهادی است وگرنه چرا شیعه و هم سنی را قتل عام می‌کند و این نشان می دهد به دنبال نفاق بین شیعه و سنی است.

وی ابراز داشت: دشمن به دنبال نسل کشی و انداختن تقصیر آن بر گردن مسلمانان است و این خط دشمن کاملاً مشخص است.

این مقام مسئول بیان کرد: دشمن با خیال خام به دنبال اختلاف افکنی بین شیعه و سنی است و کاملاً دست‌های بازیگردان آنهه مشخص است‌.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.