حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۵ فروردین , ۱۴۰۳ 15 رمضان 1445 Sunday, 24 March , 2024 ساعت ×
جهان شیفته قهرمان جبهه مقاومت/ مکتب سلیمانی نماد وحدت شیعه و سنی
23 دسامبر 2021 - 8:54
شناسه : 3078
بازدید 455
8
فعال فضای مجازی اهل سنت مطرح کرد؛

بهروز بهلکه در خصوص ویژگی‌های شاخص شهید سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: دنیای استکبار و در رأس آن شیطان بزرگ آمریکا جنایتکار و دست نشانده های آن در طول تاریخ انقلاب اسلامی تمام تلاش خودشان را کردند که با توطئه ها و دسیسه‌ها ی شوم خودشان مانع حرکت انقلاب اسلامی شوند، فقط […]

ارسال توسط : منبع : گلستان ما
پ
پ

بهروز بهلکه در خصوص ویژگی‌های شاخص شهید سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: دنیای استکبار و در رأس آن شیطان بزرگ آمریکا جنایتکار و دست نشانده های آن در طول تاریخ انقلاب اسلامی تمام تلاش خودشان را کردند که با توطئه ها و دسیسه‌ها ی شوم خودشان مانع حرکت انقلاب اسلامی شوند، فقط به این دلیل که انقلاب ما بر مبنای اسلام و جمهوریت «مردم سالاری» تشکیل شده است.

وی دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی را یک مسئله ذاتی دانست و افزود: ‌مکتبی که امامین انقلاب اسلامی به ارمغان آورده اند برگرفته از اسلام ناب محمدی است.

فعال فضای مجازی اهل سنت گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی با اخلاص، تواضع، شجاعت و اطاعت محض از ولایت مطلقه فقیه به بالاترین درجه رسید.

بهلکه با اشاره به ایستادگی سردار دلها در مقابل توطئه های شوم دنیای استکبار جهانی ابراز کرد: این شهید عزیز ‌با ایجاد و توسعه جبهه مقاومت نگذاشتند دنیای استکبار جهانی به اهداف شوم خود از جمله از بین بردن امنیت پایدار در منطقه غرب آسیا (خاورمیانه)، تجاوز به حریم ائمه اطهار علیهم السلام و ایجاد اختلاف و…برسند که همین عوامل سبب ایجاد شیفتگی مردم جهان به شهید سلیمانی شده است.

وی گفت: یکی از موضوعات بسیار مهم در مکتب امامین انقلاب اسلامی و از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایجاد، حفظ و تقویت وحدت پایدار در جامعه اسلامی است که دشمنان انقلاب اسلامی با ایجاد و تشکیل گروه‌های تکفیری در منطقه و ایجاد شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی و انجام عملیات روانی در جنگ نرم به دنبال ایجاد اختلاف و برهم زدن وحدت هستند که شهید حاج قاسم سلیمانی با پیروی از مکتب امامین انقلاب اسلامی و تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه مقابل توطئه های شوم دنیای استکبار جهانی ایستادند و در این راه هیچ تفاوتی بین مسلمانان شیعه و سنی وجود نداشت.

فعال فضای مجازی اهل سنت ابراز کرد: پیروان شهید سلیمانی در تک تک لحظات زندگی گهربار ایشان این موضوع را احساس می‌کنند و میدانند وحدت پایدار برای شهید سلیمانی یک موضوع اعتقادی و قلبی است نه یک شعار و یک‌کتر تاکتیکی.

بهلکه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با استفاده از تمام قدرت و توان خودشان به دنبال ایجاد شبهه، شایعه پراکنی و وارونه نشان دادن واقعیات هستند تا به هدف شوم خودشان یعنی ایجاد یأس و‌ناامیدی در جامعه دست یابند.که مردم ما با بصیرت و تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه نخواهند گذاشت که به اهداف شوم خود برسند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.