حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت ×
انگیزه خدمت دولت رئیسی برای حل مشکلات نشان از شناخت درد مردم است
21 نوامبر 2021 - 8:49
شناسه : 2896
بازدید 471
11
عضو هئیت علمی دانشگاه گلستان:

مصیب عباسی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما با اشاره به اینکه مردمی بودن یکی از ویژگی های اساسی انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: مردمی ماندن انقلاب یک هدف راهبردی برای نظام جمهوری اسلامی است، بقای نظام به تقویت و تحکیم پایه های مردمی ماندن نظام است‌. وی افزود: در مردم باوری و مردمی ماندن […]

ارسال توسط : منبع : گلستان ما
پ
پ

مصیب عباسی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما با اشاره به اینکه مردمی بودن یکی از ویژگی های اساسی انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: مردمی ماندن انقلاب یک هدف راهبردی برای نظام جمهوری اسلامی است، بقای نظام به تقویت و تحکیم پایه های مردمی ماندن نظام است‌.
وی افزود: در مردم باوری و مردمی ماندن جمهوری اسلامی اهتمام نظری وعملی به موارد مهمی از سوی قوای حاکم و نظام کارگزاری ضروری است، باز تولید اعتماد مردم به آرمانهای انقلاب اسلامی و شناسایی بسترها وطرح‌های رواج بی‌اعتمادی بین مردم و انقلاب اسلامی باید مورد توجه قرار بگیرد.
عضو هئیت علمی دانشگاه گلستان با تاکید بر اینکه اولویت قرار گرفتن مشکلات اقتصادی و فرهنگی در برنامه های دولت و مجلس و حتی قوه قضائیه باید قرار بگیرد، گفت: اعتماد به مردم برای دسترسی به اطلاعات موثق کشوری برای تقویت اعتماد متقابل مردم و قوای سه گانه مهم است.
عباسی برخورد قانونی و به هنگام با مفاسد را اولویتی مهم خواند و افزود: معرفی فاسدین و ظالمین به مردم پس از انجام فرایندهای قانونی و نیز بها دادن به گزارش‌های مستند و متقن مردم درباره فساد و ظلم و سودا گری باعث تقویت نظام مردمی می‌شود.
وی بر لزوم حذف قوانین مزاحم، غیرضرور، رانت‌زا از فرایند نظام اداری تاکید کرد و گفت: تصویب قوانین سرعت دهنده و اعتمادساز به رونق تولید و کسب و کار و جلب سرمایه گذار از مواردی است که باید به آن توجه شود.
عضو هئیت علمی دانشگاه گلستان با اشاره به اینکه دولت یازدهم و دوازدهم نتوانست انتطارات مردم را در موارد ۵ گانه محقق کند، تصریح کرد: در نتیجه در راهبرد اعتماد متقابل مردم با نظام و به خاص دولت ها خدشه و آسیب وارد شد.
عباسی تاکید کرد: بی اعتمادی مردم به دولت روحانی بدلیل افزایش گرانی‌ها و تورم فزاینده و بی فرجامی برجام و گسترش فقر و بیکاری رقم خورد، در دو انتخابات مجلس و ریاست جمهوری نمایان شد و مردم با رای خود به رئیسی و تشکیل دولت سیزدهم  منتظر تحقق موارد ۵ گانه هستند.
وی بیان کرد: رئیسی با علم به مشکلات متعدد و تهی بودن خزانه و تعطیلی کارخانه ها با تنظیم ایده ها و راه کارها وارد عرصه انتخابات شد و توانست اعتماد رای اعتماد مردم را جلب کند واکنون بیش از سه ماه بر کرسی خدمت به مردم نشسته است‌.
عضو هئیت علمی دانشگاه گلستان با تاکید بر اینکه انگیزه رئیس جمهور و دولت سیزدهم در تغییر نگرش و روش خدمت به مردم و تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی  بسیار بالاست، گفت: دولت رئیسی تلاش می‌کنند با حضور در میدان و شنیدن مشکلات از زبان مردم و دیدن وضعیت اقتصادی هر استان و مشاهده مستقیم اوضاع صنعت استان‌ها راهبردها واقدامات اثر بخش و زود بازده را اتخاذ کند.
عباسی اظهار کرد: سرعت گرفتن واکسیناسیون وا فزایش امید مردم در مهار کرونا یک اقدام اثر بخش و قابل لمس دولت اقای رئیسی بود و جای تشکر دارد.
وی با اشاره به سفرهای هفتگی رئیس جمهور به استان ها و دیدار بی تکلف وکم هزینه با مردم گفت: بازید رئیسی از وضعیت بعضی از صنایع و مشاغل و خدمات در شرایط کرونایی موجب آرامش اجتماعی و افزایش روحیه جهادی و انقلابی در حل مشکلات مردم شده است‌.
عضو هئیت علمی دانشگاه گلستان افزود: سفرهای رئیس جمهور و دولت سیزده هم به استان ها یک وظیفه فانونی و تکلیف انقلابی است و استمرار آن برای صحت گزارش‌های اداری مسئولان و فعال نمودن انها در حسن انجام وظیفه  موثر است‌.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.