حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۵ فروردین , ۱۴۰۳ 15 رمضان 1445 Sunday, 24 March , 2024 ساعت ×
اجتماع حماسه ۹ دی در گلستان برگزار می‌شود/ معاون پارلمانی رئیس جمهور سخنران ویژه در گرگان
28 دسامبر 2021 - 8:43
شناسه : 3104
بازدید 547
12
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

نجیب‌اله تاری با گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی بر ضرورت بازخوانی و تبیین ابعاد این حماسه مردمی تأکید کرد و اظهار داشت: بازخوانی فتنه ۸۸ و اتفاقاتی که منجر به خلق حماسه مردمی یوم الله ۹ دی شده است، به ویژه برای نسل جوان ضروری است. وی گفت: برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق […]

ارسال توسط : منبع : گلستان ما
پ
پ

نجیب‌اله تاری با گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی بر ضرورت بازخوانی و تبیین ابعاد این حماسه مردمی تأکید کرد و اظهار داشت: بازخوانی فتنه ۸۸ و اتفاقاتی که منجر به خلق حماسه مردمی یوم الله ۹ دی شده است، به ویژه برای نسل جوان ضروری است.

وی گفت: برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت پیش‌بینی شده است. نشست تبیینی به صورت منطقه‌ای با عنوان “بازخوانی فتنه ۸۸ و حماسه نهم دی”، نشست منطقه‌ای “نهم دی در امتداد تولای فاطمی”، برگزاری میزگردهای مختلف با موضوع عناوین روزشمار این دهه و بهره‌گیری از سخنرانی صاحب‌نظران و کارشناسان، برگزاری مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی ویژه بانوان با عنوان ” تبیین زندگی و سیره حضرت زهرا (س) و برگزاری مراسم بصیرتی و سوگواره فاطمی” از جمله این برنامه‌ها است.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان درباره شیوه برگزاری مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی نیز بیان داشت: با توجه به شیوع کرونا، راهپیمایی به مناسبت این روز ملی برگزار نمی‌شود و امسال این مراسم در مرکز استان با سخنرانی سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در مصلی وحدت گرگان برگزار خواهد شد.

وی ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در این مراسم تأکید کرد: مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی با رعایت همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

تاری با اشاره به پیش‌گامی مردم استان گلستان در زدودن غبار فتنه سال ۸۸ گفت: مردم گرگان و برخی شهرهای استان در روز ۸ دی ماه یعنی یک روز قبل از خلق حماسه سراسری ۹ دی، به میدان آمدند و انزجار خود را فتنه‌گران اعلام کرده بودند.

وی اضافه کرد: به همین مناسبت مراسم گرامیداشت این حماسه مردمی و همچنین یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، روز ۸ دی ماه با حضور قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار خواهد شد.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همچنین یادآور شد: تهیه و تولید محتوا در قالب عکس، کلیپ، فتوتیتر، اینفوگرافی و غیره به مناسبت یوم الله ۹ دی و دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت در دستور کار قرار دارد و به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.