حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت ×
«ابراهیم» آتش فتنه را با همراهی مردم خاموش کرد
30 اکتبر 2021 - 11:56
شناسه : 2758
بازدید 495
8
درسی از دولت عبرت؛

نوشت: صبح جمعه  یکی از روزهای ابان۹۸ بود  که با یک بی تدبیری وبدون اطلاع رسانی قبلی، مردم تکذیبیه ادعای مسئولین مبنی بر گران نشدن قیمت بنزین را در صفهای پمپ بنزین مشاهده کردند و غافلگیر شدند. غافلگیری که خیلی زود با خشم مردم همراه شد و با مدیریت رسانه های بیگانه و جریان نفوذ، […]

ارسال توسط : نویسنده : لیلاهاشمی دبیر نسرای فضای مجازی بسیج گلستان منبع : گلستان ما
پ
پ

نوشت: صبح جمعه  یکی از روزهای ابان۹۸ بود  که با یک بی تدبیری وبدون اطلاع رسانی قبلی، مردم تکذیبیه ادعای مسئولین مبنی بر گران نشدن قیمت بنزین را در صفهای پمپ بنزین مشاهده کردند و غافلگیر شدند.

غافلگیری که خیلی زود با خشم مردم همراه شد و با مدیریت رسانه های بیگانه و جریان نفوذ، اولین جرقه اشوب کلید خورد، قهقهه های صبح جمعه روحانی هم، بنزینی شد بر روی اتش شعله ورشده و ماجرا همان شد که همگان در آبان ۹۸ دیدند و شنیدند.

رسانه های بیگانه و جریان نفوذ که از سال ۹۶ به بعد خود را برنده میدان در برپا کردن غائله ها ی خیابانی میدانستند، امیدواربودند این بارهم با سکوت رسانه و بی تدبیری مسئولین بتوانند آشوب خیابانی در کشور راه بیندازند برای همین در سالگرد اعتراضات آبان دست به کار شدند و شانس خود را امتحان کردند.

مشکل اقتصادی و نابسامانی بازاربورس  و..  می توانست رمز فتنه جدید باشد اما دغدغه و تلاش دولت و سخنان رییس جمهور در بیان حل این مشکلات را که دیدند ترجیح دادند روی این گزینه ها شرط نبندند.

تجربه به آنها ثابت کرد آتش بنزین از همه سوزانده تر و فراگیرتر است و حوادث آبان هم بهترین بهانه برای گسیل کردن مردم به کف خیابانهاست.

حالا باید بهانه بنزینی قابل قبولی را برای مردم مطرح میکردند، افزایش قیمت بنزین که از سوی مسئولین گفته نشده! کمبود سوختی هم که در کشور وجود ندارد ! پس بهترین راه این است تا با  یک حمله سایبری وهک کردن سیستمهای هوشمند پمپ بنزینها که به خوبی میدانستند زیرساختهایش به خاطر کم کاری های انجام شده قابل ضربه است می توانند زندگی مردم را مختل کنند و بعد از آن عقبه دیگرشان هم سریع وارد عمل شوند و اوضاع را به دست گیرند و باقی ماجرا!

این بار اما تجربه دولت عبرت ،مایه عبرت دولت مردمی شد و با هوشمندی نگذاشت آن وقایع تلخ تکرار شود.

رسانه ملی راوی اول ماجرا شد و بدون هیچ محافظه کاری زودتر از رسانه های معاند اینترنشنال و سعودی، خود، روایت درست و دست اول را به گوش ملت رساند، نهادهای مربوطه با ارسال پیامک مردم را از اخلال پیش آمده مطلع کردند و مهمتر از همه آیت الله رییسی به جای پوزخندهای اول صبحی به نگرانی مردم، خودش راهی وزاتخانه نفت و پمپ بنزینها ی سطح شهر شد تا از نزدیک در جریان قرار گیرد و در صحنه مشکل را مدیریت کند.

ابراهیم رییسی به جای اینکه مانند رییس جمهور پیشین آتش بیار معرکه شود آبی شد برروی آتش فتنه و در نطفه آن  راخفه کرد.

این تجربه نشان داد وقتی مردم را محرم خود بدانید و اخبار درست و دقیق در اختیارشان بگذارید میتوانید با رفتار هوشمندانه در کنار مسئولین دشمن را با همه هوش سیاهش به حاشیه ببرید و نقشه های شومشان را نقشه برآب کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.