حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
برگزاری نشست تبیین ابعاد شخصیتی روحانی شهید سردار «سید محمدطاهر طاهری» به مناسبت سالگرد آن شهید  والا مقام
24 فوریه 2022 - 10:33
شناسه : 3457
بازدید 536
23

برگزاری نشست تبیین ابعاد شخصیتی روحانی شهید سردار «سید محمدطاهر طاهری» به مناسبت سالگرد آن شهید با حضور تنی چند از نزدیکان و دوستان شهید طاهری_ گرگان، ۴ اسفند ۱۴۰۰ این جلسه به همت واحد نشر آثار روحانیت اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان، اداره کل تبلیغات اسلامی و بسیج طلاب در سالن شهید […]

ارسال توسط : منبع : کانال سازمان نشر آثار روحانیت
پ
پ

برگزاری نشست تبیین ابعاد شخصیتی روحانی شهید سردار «سید محمدطاهر طاهری» به مناسبت سالگرد آن شهید با حضور تنی چند از نزدیکان و دوستان شهید طاهری_ گرگان، ۴ اسفند ۱۴۰۰
این جلسه به همت واحد نشر آثار روحانیت اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان، اداره کل تبلیغات اسلامی و بسیج طلاب در سالن شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا طاهری (برادر شهید):«سید محمدطاهر» در کنار تحصیل علوم حوزوی به تحصیلات دانشگاهی نیز علاقه داشت. به همین جهت پس از اخذ دیپلم در سال ۱۳۵۴، در کنکور سراسری شرکت کرد و در رشته فلسفه دانشگاه فردوسی مشهد پذیرفته شد. یکی از اساتید ایشان، مرحوم استاد «جلال الدین آشتیانی» بود. استاد آشتیانی پس از شهادت سیدمحمدطاهر، در مورد ایشان به پدرم فرمود:« سیدمحمدطاهر بسیار با استعداد بود. این جوان اگر می ماند، قطعا مانند شیخ انصاری می شد.»

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.