حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۵ فروردین , ۱۴۰۳ 15 رمضان 1445 Sunday, 24 March , 2024 ساعت ×
بیانیه گام دوم انقلاب ریل‌گذاری برای آینده ایران است/ راهبرد فراموش شود، دروغ‌ها جای حقیقت را می‌گیرند
10 ژانویه 2022 - 9:42
شناسه : 3170
بازدید 508
12
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

حجت الاسلام عباسعلی گرزین در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب به میزبانی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اظهار کرد: برای برداشتن گامهای استوار در آینده، باید گذشته را درست شناخت و از تجربه‌ها درس گرفت؛ اگر از این راهبرد غفلت شود، دروغها به جای حقیقت خواهند نشست و آینده مورد تهدیدهای ناشناخته قرار خواهد […]

ارسال توسط : منبع : گلستان ما
پ
پ

حجت الاسلام عباسعلی گرزین در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب به میزبانی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اظهار کرد: برای برداشتن گامهای استوار در آینده، باید گذشته را درست شناخت و از تجربه‌ها درس گرفت؛ اگر از این راهبرد غفلت شود، دروغها به جای حقیقت خواهند نشست و آینده مورد تهدیدهای ناشناخته قرار خواهد گرفت.

وی بر لزوم تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برای دانش آموزان تاکید کرد و افزود: بیانیه گام دوم انقلاب منشور مدبرانه جمهوری اسلامی است که برای همه اقشار به خصوص دانش آموزان و دانشجویان باید دقیق تبیین شود.

گرزین با بیان اینکه محتوای هوشمندانه و عالمانه این بیانیه، ترسیم وضع موجود و ریل‌گذاری برای آینده ایران است، بیان کرد: دولت ها باید از آن به عنوان سند راهبردی جامع برای پیشرفت کشور استفاده کنند.

وی گفت: نقطه قوت این بیانیه، امیدآفرینی و روحیه امید بخشی برای جامعه در مسیر رسیدن به قله های موفقیت است که این موضوع محوری از سوی دنیای معاصر کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: بیانیه گام دوم انقلاب را باید به خوبی خواند و تحلیل کرد تا از یک سند بالادستی به موضوع مورد مطالعه همیشگی نوجوانان و جوانان در اوقات فراغت تبدیل شود.

حجت الاسلام گرزین ادامه داد: شخصیت رهبر معظم انقلاب به عنوان صادرکننده این بیانیه برای دنیا خاص بوده و اندیشمندان، عالمان و سیاستمداران دنیا عمق تاثیرگذاری ایشان را درک می کنند.

وی ضمن اشاره به قیام ۱۹ دی سال ۵۶ مردم قم گفت: این قیام آغازگر حرکت تاریخی بود که در آینده به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد.

جلسه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با حضور جمعی از مدیران و معاونین مدارس موسسه راهیان کوثر با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین گرزین() در کانون فرهنگی تربیتی طه برگزار شد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.