حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۵ فروردین , ۱۴۰۳ 15 رمضان 1445 Sunday, 24 March , 2024 ساعت ×
ارزش‌های اسلامی باید هنرمندانه به جامعه منتقل شود/ گنجینه‌های معنوی مغفول ماندند
18 اکتبر 2021 - 9:41
شناسه : 2687
بازدید 537
14
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در گفت‌وگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: تصمیمات راهبردی همیشه از جنس اندیشه، آینده‌نگری و دغدغه‌های بلند مسئولان است، معمولاً این جنس از نگاه‌ها مشتری اجتماعی زیادی ندارد و اهمیت خاص خودش را می‌طلبد. وی نقش همدلی و همکاری در برنامه‌ریزی اصولی مهم خواند و افزود: نخبگان فعال و تصمیم‌ساز اگر […]

ارسال توسط : منبع : گلستان ما
پ
پ

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در گفت‌وگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: تصمیمات راهبردی همیشه از جنس اندیشه، آینده‌نگری و دغدغه‌های بلند مسئولان است، معمولاً این جنس از نگاه‌ها مشتری اجتماعی زیادی ندارد و اهمیت خاص خودش را می‌طلبد.

وی نقش همدلی و همکاری در برنامه‌ریزی اصولی مهم خواند و افزود: نخبگان فعال و تصمیم‌ساز اگر خوب کنار هم جمع شوند و برنامه‌ریزی کنند می‌توانند نقش راهبری یک اجتماع را انجام دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: جنس این نوع حرکت‌هایی که امروز دور هم جمع شدیم تا در آینده قدم‌های مشابه این اقدام برداشته شود و نفع آن به جامعه برسد.

گرزین با اشاره به اینکه رسالت تبلیغات اسلامی تبیین درست است، ابراز کرد: از این به بعد حرکت‌های عمق نگر، جامعه‌ساز، جامعه پرداز و آینده‌ساز خواهیم داشت این‌ها بازی با کلمات نیست بلکه ریشه‌های عمیق در اسلام، قرآن و اهل‌بیت (ع) دارد.

وی با بیان اینکه بنا به دلایلی نتوانستیم از این گنجینه‌ها بهره‌برداری کنیم، گفت: چه‌بسا اگر زودتر به‌صورت شخصی از گنجینه‌ها درست استفاده کنیم جهان اسلام و بشریت کاملاً پیشرفته‌تر از وضعیت فعلی بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی رسالت خود می‌داند گنجینه‌های معنوی را استخراج و در معرض استفاده جامعه قرار دهد.

به گفته گرزین؛ اگر تبیین و استخراج گنجینه‌های معنوی درست انجام شود، ابلاغ بموقع و هنرمندانه انجام شود، نتایج و آثار مفید آن در جامعه آشکار خواهد شد، متأسفانه رسالت تبلیغات اسلامی در اذهان جامعه کوچک‌سازی و کوچک نگاری شده است که باید این نگاه اصلاح شود.

وی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی قرار است آیینه اقتدار، گنج‌ها، توانمندی‌ها، دانش‌ها، فنون، مهارت‌ها و همه زیبایی‌هایی باشد که به وسیله آن قرار است تمدن نوین اسلامی شکل بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: اگر بتوانیم هنرمندانه محاسن اهل‌بیت را به جامعه و نخبگان انتقال دهیم بلافاصله مردم تبعیت می‌کنند این رسالت بزرگ سازمان تبلیغات اسلامی است.

گرزین از خانواده به عنوان یکی از مهم‌ترین اجزاء تحقق تمدن نوین اسلامی یاد کرد و افزود: خانواده همان چیزی است که دشمن با فهم درست از این نقطه قوت جامعه توحیدی به‌ویژه در جامعه اسلامی آن را مستقیم هدف قرار داده‌است و از زوایای مختلف به متزلزل کردن این نهاد کمر بسته ‌است.

وی بیان کرد: به شیوه‌های جدید ازدواج، رابطه زن و مرد در جامعه غرب نگاه کنید، اینها حاکی از فروپاشی عجیب تاریخی هویت انسانی در جهان غرب است، آن‌ها به خودشان هم رحم نکردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: جامعه غرب برای این‌که منافع مادی دنیا را در اختیار خود قرار دهد حتی به اعضای جامعه خودشان رحم نکردند و با زیباترین ابزارها و امکانات که در اختیار دارند بشریت را به ورطه سقوط کشاندند.

گرزین گفت: متاسفانه برخی نخبگان و افرادی که صاحب فکر و اندیشه‌اند و صاحب‌قلم و نفوذ هستند تفکر و جامعه غربی را مدح می‌کنند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.