حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۲ فروردین , ۱۴۰۳ 2 شوال 1445 Wednesday, 10 April , 2024 ساعت ×
پیوند مرتدان سیاسی و مزدوران آل‌سعود
16 نوامبر 2022 - 8:27
شناسه : 4686
بازدید 229
16

بسم الله الرحمن الرحیم وَمِنَ النَّاسِ مَنْ يَقُولُ آمَنَّا بِاللَّهِ فَإِذَا أُوذِيَ فِي اللَّهِ جَعَلَ فِتْنَةَ النَّاسِ كَعَذَابِ اللَّهِ وَلَئِنْ جَاءَ نَصْرٌ مِنْ رَبِّكَ لَيَقُولُنَّ إِنَّا كُنَّا مَعَكُمْ ۚ أَوَلَيْسَ اللَّهُ بِأَعْلَمَ بِمَا فِي صُدُورِ الْعَالَمِينَ؛ وَلَيَعْلَمَنَّ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا وَلَيَعْلَمَنَّ الْمُنَافِقِينَ (عنکبوت/۱۰و۱۱) ترجمه: و برخی از مردم کسانى هستند که مى‌گویند: «به خدا ایمان […]

ارسال توسط : نویسنده : حجت الاسلام و المسلمین سید محسن طاهری
پ
پ

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمِنَ النَّاسِ مَنْ يَقُولُ آمَنَّا بِاللَّهِ فَإِذَا أُوذِيَ فِي اللَّهِ جَعَلَ فِتْنَةَ النَّاسِ كَعَذَابِ اللَّهِ وَلَئِنْ جَاءَ نَصْرٌ مِنْ رَبِّكَ لَيَقُولُنَّ إِنَّا كُنَّا مَعَكُمْ ۚ أَوَلَيْسَ اللَّهُ بِأَعْلَمَ بِمَا فِي صُدُورِ الْعَالَمِينَ؛ وَلَيَعْلَمَنَّ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا وَلَيَعْلَمَنَّ الْمُنَافِقِينَ (عنکبوت/۱۰و۱۱)

ترجمه:
و برخی از مردم کسانى هستند که مى‌گویند: «به خدا ایمان آورده‌ایم»! اما هنگامى که در راه خدا آزار مى‌بینند، آزار دشمنان را همچون عذاب الهى مى‌شمارند (و تحمل کمترین سختی در راه خدا را ندارند)؛ ولى هنگامى که پیروزى از سوى پروردگارت بیاید، مى‌گویند: «ما هم با شما بودیم (و در این پیروزى شریکیم)»!! آیا خداوند به آنچه در سینه‌هاى جهانیان است آگاه‌تر نیست؟!
مسلماً خداوند مؤمنان حقیقی را می‌شناسد، و به یقین منافقان را (نیز) مى‌شناسد.

این آيات شريفه، حکایت این روزهای برخی از مدعیان است.
یادمان نرفته -و نخواهد رفت- که همین افراد در فتنهٔ سال ۸۸ به پشتوانۀ رسانه‌ای و سیاسی‌ دشمن آنچه توانستند عربده کشیدند و از اغتشاش‌گران حمایت کردند تا بتوانند نظام و مردم را به زانو درآورند ولی دست غیب الهی از آستین ملت بیرون آمد و سوزش سیلی فراموش‌نشدنی هشتم‌ و نهم دی‌ماه را تجربه کردند و خواستند کینهٔ شتری خود را با درخواست تحریم از دشمنان مردم، خاموش کنند ولی باز هم تیرشان به‌ سنگ خورد‌ و مردم در سال ۱۴۰۰ دولتی انقلابی را روی کار آوردند.

جالب اینجاست که یک روز تمام قد در برابر نظام و مردم می‌ایستند و روز دیگر توقع حضور نامزدهای دلخواه خود که در واقع دلخواه دشمنان ملت هستند را در انتخابات دارند!

طبق آیات قرآن، نفاق شاخ و دم ندارد! منافق مثل دیگران یا کت و شلوار دارد و یا عبا و عمامه؛ ممکن‌ است سوابقی هم داشته یا برای خود تراشیده باشد.
وقتی با دشمن همنوا شدی و شمشیر دشمن را تیز و اثرگذار کردی، منافقی.

شما همان‌ها نبوديد که از دولتی حمايت کردید که نه تنها آب و نان مردم، که جان مردم را نیز با مذاکره با آمریکا گره‌ زد و با جلوگیری از واردات واکسن با جان مردم بازی کرد تا نظام را وادار به برجام‌های ننگین دیگری کند؟!

امروز شما که هشت سال خون مردم را مکیدید، دم از زن و زندگی می‌زنید؟! وقاحت تا کجا؟! لابد فردا انتظار دارید که نامزدهای حداکثری خود را هم بر نظام تحمیل کنید؛ ولی بدانید این بار نامزدهای حداقلی شما هم حق ابراز وجود نخواهند داشت و ان‌شاءالله نظام تکليف شما را یکسره خواهد کرد.

برخی از مزدورهای آل‌سعود در داخل نیز به مرتدان سیاسی پیوسته، جرأت عرض اندام پیدا کرده‌اند؛ گویا فراموش کرده‌اند که جمهوری اسلامی در ابتدای پیروزی انقلاب که نهال نوپایی بود، ریشهٔ قومیت‌گرایی و تجزیه‌طلبی را قطع کرد و امروز هرچند در کوتاه‌مدت بنا به مصالحی با آنان مماشات می‌کند ولی طولی نخواهد کشید که انتقام خون شهدای مدافع امنيت و بسیجیان و طلاب جهادی مظلوم و زائران بی‌گناه حرم شاهچراغ را از آنان خواهد گرفت.

ترفند مظلوم‌نمایی و کشته‌سازی و امثال ذلک دیگر برای مردم ما نخ‌نما شده‌ است و شما در جایگاه دفاع از زندگی و آزادی و حقوق زنان نیستید.

جمهوری اسلامی زنان را از ذلت بردگی شهوات نامردان رها کرد و به عزت رساند و امروز زن ایرانی با حفظ هویت اسلامی و نقش پررنگش در خانواده، در مجامع علمی، سیاسی، ورزشی و… نیز دوشادوش مردان به پیش می‌رود و فریب شما را نمی‌خورد.

زمستان خواهد گذشت و روسیاهی برای ذغال خواهد ماند. و آن روز نزدیک است، ان‌شاءالله.

۱۴۰۱/۸/۲۲

سید محسن طاهری
مدرسهٔ علمیهٔ امام صادق علیه‌السلام گرگان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.