حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
پیام پنهان در نحوه معارضه منافقین با حجاب
23 جولای 2022 - 8:05
شناسه : 4202
بازدید 297
17

محمد ایمانی تحیلگر سیاسی و فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: معارضه با حجاب، همواره در دستور زرسالاران یهودی (صهیونیسم)، سرمایه سالاری جهانی (کاپیتالیسم/لیبرالیسم) و حلقه های ماسونی بهائیت قرار داشته است. تلقی آنها این است که یکی از راه های شکستن مقاومت هر ملتی در برابر سلطه گری و بهره کشی، شکستن […]

ارسال توسط : نویسنده : محمد ایمانی
پ
پ

محمد ایمانی تحیلگر سیاسی و فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

معارضه با حجاب، همواره در دستور زرسالاران یهودی (صهیونیسم)، سرمایه سالاری جهانی (کاپیتالیسم/لیبرالیسم) و حلقه های ماسونی بهائیت قرار داشته است. تلقی آنها این است که یکی از راه های شکستن مقاومت هر ملتی در برابر سلطه گری و بهره کشی، شکستن فرهنگ عفاف است، و از لوازم حیا زدایی و بی عفتی، حجاب زدایی است.

نتانیاهو، شهریور ۱۳۸۱ گفته بود: “آمریکا می‌تواند با پخش سریال‌های شبکه فاکس در ایران که افراد زیباروی جوان را در وضعیت‌های متنوعی از #برهنگی نشان می‌ دهند که زندگی‌های فریبنده و مادی‌گرایانه دارند و رابطه‌های بی قید جنسی برقرار می‌کنند، یک انقلاب را موجب شود. این سریال‌ها واقعاً براندازانه هستند”.

این مافیای جهانی، از چند شبکه نیابتی علیه ایران استفاده می کند. جریان ضد دینی بهائیت در راس این شبکه است و دو طیف دیگر، ذیل این شبکه تعریف می شوند که با وجود تفاوت های ظاهری، ویژگی مشترک دارند؛

یکی “سازمان مجاهدین خلق” و کانال ها و اکانت های وابسته به آن؛ و دوم، بخشی از اصلاح طلبان. اولی در ایران به عنوان “نفاق قدیم” و دومی، به عنوان “نفاق جدید” باز تعریف می شوند.

چرا هر دو هر دو گروه نیابتی، در موضوع معارضه با حجاب به عنوان “منافق” معرفی شده اند؟ این دو گروه بی صداقی و دو دوزه باز، همواره میان “احکام اسلامی و وطندوستی” از یک طرف،  و اباحیگری و وطن فروشی” از طرف دیگر، در تردّد بوده اند. هر جا ممکن شد، هنجار شکنی کردند و هر جا عنتوانستند، نقاب به چهره زدند.

کانال ها و رسانه ها و اکانت های وابسته به سازمان منافقین، ماموریت دارند در کنار بهائیت و سلطنت طلبان و…، با حجاب اسلامی به هر طریق که می توانند ستیزه جویی کنند.

آنها در موضوع انهدام خانواده ها در سازمان پیشقدم بودند و دستور طلاق همسران از سوی رجوی صادر شد. اما در ادامه، برخی از همان زنان، به عنوان بردگان جنسی، به حرمسرای شخصی رجوی منتقل شدند!

پیش از آن هم، مهدی ابریشمچی (دیگر عضو مرکزیت سازمان) مجبور شده بود همسرش مریم قجر عضدانلو را طلاق دهد تا زن مسعود رجوی شو! ابعاد دامنه دار بی عفتی در سازمان، بیش از چند جلد گزارش مستند را شامل می شود

با این همه، و در حالی که سازمان مامور به تردید افکنی علیه حجاب در فضای رسانه ای است، زنان سازمان و خود مریم رجوی با روسری و حجاب در انظار عمومی ظاهر می شوند.  چرا سازمان منافقین و منافقین جدید (طیفی از اصلاح طلبان) با حفظ حجاب ظاهری، در رسانه ها علیه حجاب فضا سازی می کنند؟

چرا کمپین “من با حجابم، اما با حجاب اجباری مخالفم” راه می اندازند؟ آنها با وجود حملات سنگینی که طی دو دهه اخیر علیه دینداری و به ویژه حجاب انجام گرفته، اطلاع دقیق دارند که اکثریت قاطع ملت ایران، وفادار حجاب و عفاف هستند و در کنار پایبندی به دین، از نظر تجربی و عقلی هم بی حجابی را به زیان خود و خانواده می دانند.

از نگاه اکثریت مردم، کسی که حجاب را کنار می گذارد، وارد منطقه پر خطر برای خود و خانواده اش و دیگران می شود. حتی بسیاری از آنها که در زندگی مجردی، مراعات لوازم عفاف را نکرده اند، هنگام انتخاب همسر، فرد دارای حجاب و عفاف را بر فرد لا قید ترجیح می دهند.

منافقین قدیم و جدید، اگر آن چنان که در تبلیغات وانمود می کنند، واقعا جامعه ایرانی را بریده از فرهنگ عفاف و حجاب می دانستند، ناچار نبودند در ظاهر، مراعات حجاب را بکنند و ضمنا، با الزام آن مخالفت بورزند.

ادعای موافقت شخصی با حجاب و مخالفت با الزام عمومی آن، مانند این است که کسی بگوید قواعدی مانند “ایستادن پشت چراغ قرمز، رعایت سقف سرعت و عدم انحراف به راست  در جاده دو طرفه” را “باور/ قبول” دارد، اما با الزام و اجبار عمومی آن در حین رانندگی مخالف است!

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.