حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۶ فروردین , ۱۴۰۳ 16 رمضان 1445 Monday, 25 March , 2024 ساعت ×
پیام تبریک دکتر زنگانه به مردم استان گلستان
24 اکتبر 2021 - 12:14
شناسه : 2724
بازدید 711
15

بسم الله الرحمن الرحیم ان الله و ملائکته یصلون علی النبی یا ایها الذین آمنو صلو علیه و سلموا تسلیما حمد بی کران خداوند متعال را که منت نهاد و توفیق دلدادگی در مکتب حضرت محمد (ص) را به ما ارزانی نمود و الفت و اتحاد در سایه سار معارف اسلام ناب محمدی(ص) را رزق […]

ارسال توسط :
پ
پ

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله و ملائکته یصلون علی النبی یا ایها الذین آمنو صلو علیه و سلموا تسلیما

حمد بی کران خداوند متعال را که منت نهاد و توفیق دلدادگی در مکتب حضرت محمد (ص) را به ما ارزانی نمود و الفت و اتحاد در سایه سار معارف اسلام ناب محمدی(ص) را رزق و روزی همه پیروان راستین آن یگانه عالم بشریت نمود.

و حمد و سپاس که در عصر حاضر و به برکت انقلاب اسلامی و ابتکار عملی امام خمینی (ره) در نامگذاری هفته وحدت ؛ مصباح هدایتی برای تقویت اخوت اسلامی در امت واحده اسلامی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی گردید.

و در این میان و بعد از یک گام عظیم، نمونه و اسوه وحدت اسلامی شد که خود محصول مجاهدت های علمای شیعه و اهل سنت در میدان عمل از جمله در استان گلستان محسوب می شود.

از این رو استان گلستان حقیقتا استان تقریب و وحدت اسلامی است که در این آغازین سال های گام دوم انقلاب اسلامی نیز نیازمند صیانت از این سرمایه اسلامی و انقلابیست تا بیش از پیش زمینه ساز همفکری، همدلی و همزیستی مومنانه در جامعه اسلامی و حرکت به سوی آرمان بلند ایجاد تمدن نوین اسلامی گردد.

اینجانب نیز به نوبه خود میلاد مسعود پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم و امام جعفر صادق علیه السلام را به همه هم استانی های عزیز تبریک عرض می نمایم و رجاء واثق دارم که حفظ و تقویت این سرمایه معنوی ، زمینه تحقق پیشرفت و تحول توام با عدالت را در استان گلستان فراهم خواهد نمود.ان شاء الله

علی محمد زنگانه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.