حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۶ فروردین , ۱۴۰۳ 16 رمضان 1445 Monday, 25 March , 2024 ساعت ×
نمی توان در کاخ دغدغه کوخ نشینان را داشت/ رئیسی جمعه ها را به خانواده بزرگ‌ملت اختصاص می‌دهد
17 نوامبر 2021 - 10:06
شناسه : 2871
بازدید 531
13
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

حجت الاسلام احمدرضا احمدی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت: انقلاب اسلامی با پشتبانه مردمی به پیروزی رسید و لذا امام (ره) می فرماید که مردم ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند، اما در برخی از دول و نمایندگان اتفاق نامیمونی رقم خورد و پس از اینکه این افراد از مردم رای گرفتند و به […]

ارسال توسط : منبع : گلستان ما
پ
پ

حجت الاسلام احمدرضا احمدی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت: انقلاب اسلامی با پشتبانه مردمی به پیروزی رسید و لذا امام (ره) می فرماید که مردم ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند، اما در برخی از دول و نمایندگان اتفاق نامیمونی رقم خورد و پس از اینکه این افراد از مردم رای گرفتند و به منصبی رسیدند ولی پس از آن مردم را فراموش و ارتباط مردمی را قطع کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: اما در منش و روش رئیس جمهور اخیر ایران که با شعار مردمی، دولت مردمی و جهادی به میدان آمده این نگاه و نگرش در حال اصلاح و ترمیم است و یکی از توفیقاتی دولت رئیسی بدست آورده ارتباط با مردم در طول یک هفته کاری است.

حجت الاسلام احمدی یادآور شد: رئیس جمهور در پایان هفته بین مردم قرار می گیرد و با مردم گفتگو می کنند و برخی این رفتار را مذمت کردن و می گویند چرا رئیس جمهور در کاخ ریاست جمهوری نمی نشیند و فضا را مدیریت نمی کند ولی رفتن بین مردم ستودنی است و باید تشویق شوند.

وی گفت: کارکنان دولت شش روز در هفته کار می کنند و یک روز را به خانواده اختصاص می دهند اما رئیسی آخر هفته را به خانواده بزرگ ملت اختصاص داده است.

این مقام مسئول متذکر شد: وقتی مدیر بین مردم قرار می گیرد درد مردم را ملموس می بیند و این مهم در تصمیم گیری ملی نقش به سزایی دارند و کسانی که آگاهانه و ناآگاهانه این دیدار را مذمت و یا تخطئه می کنند اگر دانش مدیریتی داشته باشند و بخواهند این دانش را اعمال کند باید بگوییم که این مسئله یک نوآوری در مدیریت است.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: اینکه جریان لیبرالیسم بر کرسی ریاست بنشیند و ارزیابی مردم را از داخل ماشین انجام دهد مشخص می شود که نتیجه آن چه خواهد شد و هشت سال شرایط کشور را مشاهده کردیم که مردم در رنج و سختی بودند.

وی گفت: گرچه برخی از  آمار در برخی مراکز وجود دارد ولی این آمار به مسئول حس نمی دهد و باید درد این مردم محروم و حاشینه نیشن را بشنویم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ابراز کرد: رئیسی، رئیس جمهور است و به تبلیغات برای رسیدن به منصبی نیاز ندارد و حضور مردمی وی به واسطه عهدی است که با مردم بسته و روز های جمعه را به خانواده بزرگ ملت اختصاص داده است.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: نمی توانیم در کاخ بنشینیم و درد کوخ نشینان را داشته باشیم و درد مردم را احساس کنیم، فاصله مردم با مدیران با میزان مشکلاتی که دارند اعتماد سوزی می کنند رئیسی تشخیص دادند که مردمی بودند به شعار نیست و باید در بین مردم باشد.

وی متذکر شد: اگر مدیر دردی را لمس کند نمی تواند احساس آرامش داشته باشد و احساس آرامش برای کسی است که درد را احساس نمی کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.