حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۶ فروردین , ۱۴۰۳ 16 رمضان 1445 Monday, 25 March , 2024 ساعت ×
مأيوس كردن دشمنان توصيه جدي رهبر انقلاب
15 نوامبر 2021 - 8:33
شناسه : 2862
بازدید 455
28

دشمني‌شان با ما هم به خاطر اين است كه ما سلطه‌ي ظالمانه‌ي آنها را به رسميّت نشناخته‌ايم؛ يعني چون زير بار آنها نرفته‌ايم، چون سياست‌هاي آنها را در منطقه قبول نكرده‌ايم، چون سياستشان نسبت به فلسطين را رد كرده‌ايم، چون سياستهاي ظالمانه‌ي آنها را قبول نكرده‌ايم، اينها با ما دشمني ميكنند و اين دشمني ادامه […]

ارسال توسط :
پ
پ

دشمني‌شان با ما هم به خاطر اين است كه ما سلطه‌ي ظالمانه‌ي آنها را به رسميّت نشناخته‌ايم؛ يعني چون زير بار آنها نرفته‌ايم، چون سياست‌هاي آنها را در منطقه قبول نكرده‌ايم، چون سياستشان نسبت به فلسطين را رد كرده‌ايم، چون سياستهاي ظالمانه‌ي آنها را قبول نكرده‌ايم، اينها با ما دشمني ميكنند و اين دشمني ادامه هم دارد. تنها راه برطرف كردن اين دشمني اين است كه ما اينها را مأيوس كنيم؛ يعني بايستي ملّت ايران و دولت ايران و نظام جمهوري اسلامي كار را به جايي برسانند كه طرف مقابل مأيوس بشود از اينكه بتواند ضربه‌ي اساسي وارد بكند. بايد قوي بشويم؛ اين را من بارها عرض كرده‌ام به ملّت عزيزمان و به مسئولين هم در جلسات كاري، در جلسات خصوصي، در نگاه عمومي، مكرّر مطرح كرده‌ام. بايستي اين ابزارهاي قدرت را -قدرت واقعي، نه قدرت پوشالي- در خودمان تقويت كنيم، ملّت قوي بشود، كشور قوي بشود، [آنگاه] دشمن مأيوس خواهد شد.
(بيانات رهبر انقلاب در تاريخ ۱۳/۰۸/۱۳۹۹)

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.