حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۴ فروردین , ۱۴۰۳ 14 رمضان 1445 Saturday, 23 March , 2024 ساعت ×
فراماسونری به دنبال ایجاد جهانی تک حکومتی است
13 جولای 2021 - 13:15
شناسه : 2103
بازدید 1233
42

جریان‌های سیاسی و حتی مخفی جهان در زمینه‌های گوناگون اجتماعی، فرهنگی، علمی و حتی هنری دست دارند و محصولاتی را مطابق با دیدگاه‌ها و ایدئولوژی‌هایشان راهی جهان می‌کنند. سینما با عرصه بزرگی که دارد یکی از این حوزه‌ها است که در آن تفکرات و اندیشه‌های گوناگون به تولید محتوا دست می‌زنند. یکی از جریانات رایج […]

ارسال توسط :
پ
پ

جریان‌های سیاسی و حتی مخفی جهان در زمینه‌های گوناگون اجتماعی، فرهنگی، علمی و حتی هنری دست دارند و محصولاتی را مطابق با دیدگاه‌ها و ایدئولوژی‌هایشان راهی جهان می‌کنند.

سینما با عرصه بزرگی که دارد یکی از این حوزه‌ها است که در آن تفکرات و اندیشه‌های گوناگون به تولید محتوا دست می‌زنند. یکی از جریانات رایج در جهان که صاحب تفکر و خط و ربط سیاسی است، جریان مخفی فراماسونری است که سابقه دیرینه‌ای در جهان دارد. البته کمتر پیش می‌آید که فراماسونری به صورت علنی و صریح نمادها و زوایای دید خود را در یک اثر سینمایی نمایان کند اما این بار انیمیشنی کوتاه این مضامین و آموزه‌ها را به نمایندگی از لژهای فراماسونری مطرح کرده است. قبل‌تر نیز در فیلم «گنجینه ملی» این جریان دست به تولید محتوا زده است.

یکی از کارشناسانی که چند سال است در حوزه شناخت جریانات و محافل سری سیاسی فعالیت می‌کند، اسماعیل شفیعی سروستانی است. وی در این باره چندین کتاب به زبان‌های فارسی و عربی نوشته و راهی بازار کرده است. او که این انیمیشن کوتاه را در مجموعه مستندی ۱۸ قسمتی شرح و تبیین کرده است، درباره محتوا و حقایق این انیمیشن کوتاه با ما گفت‌وگو کرده و از زوایا و نکات مهم این محصول فراماسونری پرده‌بردای می‌کند.

انیمیشنی که فراماسونرها آن را برای پیروانشان در جهان ساختند

* آقای شفیعی ماجرای انیمیشنی که باعث شد تا مؤسسه شما نسبت به آن حساس شود چه بود؟ لطفا درباره محتوای آن برای ما بگویید.

حدود ۱۸ ماه قبل طی کارها و برنامه‌های مطالعاتی که در مؤسسه پژوهشی موعود انجام می‌دادیم، با یک انیمیشن ۷ دقیقه‌ای برخورد کردیم به نام I PET GOAT. این انیمیشن در وهله اول خیلی معمولی جلوه می‌کرد زیرا تنها یک انیمیشن کوتاه به نظر می‌آمد که در تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۱۲ پخش شده بود، اما بعد از چندی در ۱۵ آوریل سال ۲۰۱۹، پس از ۷ سال مجدداً این انیمیشن روی آنتن آمد؛ اما این بار درست همزمان با آتش گرفتن کلیسای نوتردام در پاریس.

همان‌طور که می‌دانید در مؤسسه ما آثاری در شناخت مجامع مخفی تولید شده است و بی‌تردید تماشای این انیمیشن ما را در مورد مطالعه این آثاری که گفته شد بیشتر حساس کرد. وقتی بررسی و مطالعه را در مورد این انیمیشن شروع کردیم متوجه شدیم که برای ساخت آن ۴ سال سرمایه‌گذاری شده است. شرکت سازنده آن هم شرکتی به نام هلیو فانت همراه با چند کشور دیگر بوده است.

بعد از این همکاران ما در مؤسسه موعود عصر (عج) و وعدالصادق شروع به مطالعه درباره آن کردند و تا به خودمان آمدیم متوجه شدیم که ۱۷ ماه کار پژوهشی روی این پروژه صورت گرفته است. چیزی که بر آن شدیم این بود که ما صرفاً پژوهش‌های خودمان را در این باره به صورت مکتوب کار نکنیم زیرا با یک مقوله تصویری به نام انیمیشن روبرو بودیم و برای همین ما نیز باید کاری را در مدیوم سینمایی انجام می‌دادیم. بنابراین پژوهش‌های ما به شکل یک مجموعه مستند ۱۸ قسمتی تولید شد.

آنچه که بیش از همه متذکر ساخت این مستند شد، پیچیدگی ساخت این انیمیشن و نماهادی به کار رفته در فریم به فریم آن بود. شاید به جرأت می‌شود گفت که تا به حال در هیچ انیمیشنی به این اندازه، این‌قدر از پیچیدگی، حرکت نمادین و نمایش استعاره‌ها درخصوص فراماسونری، در یک قالب انیمیشنی صورت نگرفته است.

انیمیشن بدون دیالوگی خاص و در قالب حرکت تصاویر تلاش می‌کند به مخاطبین مخصوص خودش راهبردهایی را به نمایش بگذارد. تأکید می‌کنم که متوجه شدیم که این اثر می‌خواهد استراتژی‌هایی را به مخاطبین خود انتقال دهد. چرا که اصلاً این انیمیشن مناسب بچه‌ها و نوجوانان نیست و داستان معینی ندارد بلکه چینش مجموعه‌ای از نمادها در یک انیمیشن ۷ دقیقه‌ای است.

اما بازسازی این انیمیشن در سال ۲۰۱۹ جای تأمل داشت، برای اینکه همزمان با آتش گرفتن کلیسای نوتردام در پاریس، این انیمیشن دوباره ساخته و پخش شد در حالی که در سکانسی در همین انیمیشن، آتش گرفتن این کلیسا را مشاهده می‌کنیم که نشان می‌دهد سال‌های قبل طراحی آتش زدن کلیسا اتفاق افتاده بوده است.

آتش گرفتن کلیسای نوتردام

به جز این، نمادهای این اثر نشان می‌دهد که ردپای ماسونی در جای جای آن قابل مشاهده است. تا جایی که از برخی شواهد و قراین دریافتیم که سازندگان این انیمیشن خودشان وابسته به مجامع مخفی ماسونی هستند. به عبارتی دیگر سازندگان آن تلاش داشتند تا از طریق این انیمیشن، آموزه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی خودشان را به مخاطبین مخصوصشان در جای‌جای دنیا بگویند و یا از طریق مجموعه نمادها متوجه این مفاهیم و راهبردها بکنند.

بد نیست اشاره داشته باشم که اگرچه از عمر مجامع مخفی ماسونی در جهان می‌گذرد، مجامع مخفی عنوانی است که برای لژهای فراماسونری تعریف می‌شود. چراکه اینان همواره در طی قرون گذشته سعی کردند مخفیانه زندگی کنند و نقشه‌هایشان را طراحی و برای عملیات در لژها مطرح کنند تا جایی که همه مدارک نشان می‌دهد مجامع ماسونی نه تنها در تمام اروپا وجود دارد، بلکه گردانندگان و سیاست‌گذاران اصلی فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در جهان هستند و حتی برخی از رخدادهای مهم سیاسی و تاریخی در جهان زیر نظر و نگاه فراماسونی جهانی رخ داده است.

کرونا را می‌توان آشوبی که زاینده نظم نوین فراماسونرها است معرفی کرد

می‌دانید که فراماسونی زیستگاه و زادگاه خودش را معطوف می‌کند به شوالیه‌های معبد. این شوالیه‌ها در میانه جنگ‌های ۲۰۰ ساله صلیبی مأموریت داشتند که در اورشلیم مستقر شوند و آرام ارام این شوالیه‌های مستقر در اورشلیم و میانه راه، بدل به جمعیتی تمامیت‌خواه و آلوده به علوم غریبه، سحر و جادو و ثروت‌اندوزی شدند تا به جایی که بعد از جنگ‌های صلیبی، اتهام بزرگی متوجه آنان شد و رهبران کلیسا در آن زمان مخصوصاً پاپ کلمنت پنجم، رهبر شوالیه‌های معبد را محکوم به ارتداد کرد و در نتیجه رهبر شوالیه‌های معبد در برابر کلیسای نوتردام اعدام و به آتش انداخته شد.

از همینجا است که این نقطه عطف شکل می‌گیرد که فراماسونری جهانی با آتش زدن کلیسا در سال ۲۰۱۹  به همه عالم و یا مجامع مخفی ماسونی اعلام می‌کرد که زمان بیرون آمدن از مخفیگاه و ظاهر شدن در صحنه جهانی است. این نکته، نکته بسیار مهمی است که بدانیم فراماسونرها که در طی ۲۰۰ سال قبل در دستگاه‌های سیاسی و مهم اروپایی و حتی آسیایی فعال بودند، موقعیت را امروز مناسب دیدند و بنابراین از پوشش خارج شده و به صورت عملی و علنی بتوانند اهداف خودشان را پیگیر بشوند.

نکته دیگر اینکه در مجموعه مخفیگاه‌های جهانی خصوصا ماسونی به یک مجمع اصلی و مهم برخورد می‌کنیم به نام ایلومیناتی. در مجموعه کتاب‌هایی که در مجموعه فرهنگی موعود عصر با عنوان قبلیه لعنت منتشر شد، سیر تحول و عملکرد شیطان و یهود از روز نخست تا عصر حاضر بررسی شده است. جلد هشتم این کتاب فرقه «ایلومیناتی» را مورد بررسی قرار داده است و جلدهای قبلی نیز مجامع دیگر را.

در مجموعه این کتب برای مخاطبین بیان شده است که چگونه «شوالیه‌های مالتا» قدم به قدم تا به عصر حاضر رسیده‌اند و در شاخص‌ترین و اصلی‌ترین مجامع مخفی در مجمع ایلومیناتی گرد آمده‌اند. این مجمع در حقیقت گردهمایی سران اصلی و لژ‌های بزرگ فراماسونری است که به قصد تأسیس جهان تک حکومتی و نظم نوین جهانی گردهم آمدند.

توضیح اینکه در عصر هزاره سوم مجامع مخفی ماسونی جهانی به اینجا رسیده‌اند که موقعیت مناسب برای ایجاد نظم نوین جهانی فراهم آمده و می‌توانند با شرایط فراهم شده هدف نهایی خودشان را اجرا کنند. در این مجمع سرمایه‌داران کلان، یهودیان صهیونیست شناخته شده و رهبران پشت پرده آمریکا و حتی ملکه انگلستان در آن حضور دارند، دنبال این هستند که با طی مراحل و فرایندی پس از برقراری آشوبی بزرگ به نظمی برسند که عبارت بود از تأسیس حکومتی جهانی به پایتختی اورشلیم به عنوان مرکزی که دجال را به آنجا به سلطنت برسانند و به عبارتی دیگر حکومت دجال آخرالزمان را به رخ بکشانند.

ما سعی کردیم در طی این‌ سال‌ها با ردیابی این جریانات، منابع مختلف مطالعاتی را براساس تحقیق و پژوهش تدارک ببینیم که شاید بیش از ۵۰ عنوان در این زمینه منتشر شده است. آخرین کتاب ما «پایتختی قدس زمینه‌ساز دولت جهانی یهود» است. این مجامع و سردمداران مستکبر، برای رسیدن به حکومت جهانی خودشان سه فاز را پیش‌بینی کرده بودند. فاز اول زمانی بوده است که بریتانیای کبیر حاکم بوده و به عنوان دولت جهانی تلقی می‌شده است. در فاز دوم این قدرت به آمریکا به عنوان قدرت برتری جهانی منتقل شده است.

اما در فاز سوم فراماسونری با ایجاد یک آشوب جهانی، به دنبال رسیدن به ایجاد نظم نوین جهانی مورد نظرشان برای رسیدن به حکومت جهانی با پایتختی اورشلیم هستند. فاز اول و دوم سپری شده است و از آنجایی که می‌دانند جهان آبستن حوادث بزرگ است و اینکه می‌دانند در بحران‌های بزرگ، مردم جهان در حال مهیا شدن برای استقابل از دولت امام عصر (عج) و حکومت جهانی هستند، بر آن شدند که با نوعی پیش‌دستی با ایجاد آشوب در ابعاد جهانی، نظم نوینشان را از میانه آشوب بیرون بیاورند. جالب اینجا است که در این انیمیشن ماجراهای مختلف از جمله ویروس کرونا را می‌بینید.

خود کرونا و حوادث آن در عالم را می‌توان همان آشوبی در نظر گرفت که از دل آن قصد دارند تا نظم نوین جهانی را از میانه آن بیرون ‌آورند. به عبارت دیگر آشوب تا به آنجا باید پیش برود که همه عقل‌ها برای مدیریت جهان دربماند و مردم دنیا بپذیرند که نظم نوینی باید تحت دولتی واحد به وجود بیاید. آنها این دولت واحد را معطوف به دولت صهیونیسم جهانی می‌کنند. اما ما می‌دانیم که اگرچه آنان تدبیر می‌کنند اما تقدیر خداوندی معطوف به دولت جهانی زیر پرچم امام زمان مهیا خواهد شد. اما تا آن زمان اگر مردم جهان بیداری نداشته باشند آسیب‌های بسیاری خواهند دید.

از همین رو بود که این انگیزه در ما به وجود آمد که رابطه میان این وقایع را مورد مطالعه قرار دهیم و در نهایت مستندی ۱۸ قسمتی به زبان فارسی، عربی و انگلیسی تولید شد. در حقیقت انیمیشن هفت دقیقه‌ای I PET GOAT تبدیل به مستندی که هر کدام ۴۵ دقیقه است شد.

در سالروز شهادت سردار عالیمقام شهید حاج قاسم سلیمانی این مستند آماده پرده‌برداری و رونمایی در سایت موعود شد و در عرض مدت کوتاهی از یوتیوب برداشته و همراه آن تهدید بسیار شدیدی شدیم چون مالکان آن متوجه شدند که محتوای آن علیه مجامع مخفی ماسونی است. و امروز در نهایت منحصر در سایت آپارات و وعدالصادق و موعود قابل مشاهده است.

تلاش کردیم که این مستند را در شبکه‌های تلویزیونی و رسانه‌های دیگر به نمایش بگذاریم و با وجود اینکه کارهای اولیه آن انجام شده بود اما با این وجود تا الان هیچ اقدام مثبتی در این زمینه رخ نداده است و این انیمیشن مهم و آگاه کننده در تلویزیون منتشر نشده است.

 https://mouood.org/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.