حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۵ فروردین , ۱۴۰۳ 15 رمضان 1445 Sunday, 24 March , 2024 ساعت ×
سید علی طاهری میراث دار حبیب انقلاب
14 جولای 2021 - 10:16
شناسه : 2194
بازدید 711
30

محضر حجت الاسلام و المسلمین دکتر طاهری رئیس محترم شورای ائتلاف استان گلستان استان گلستان با تمام منابع عظیم ، ظرفیت های در تراز ملی ،توانمندی های علمی و عملی ،وجود نیروهای متخصص انقلابی و…در تمام این سالها هنوز نتوانسته است به جایگاه اصلی و حقیقی خود دست یابد. البته نباید منکر پیشرفت ها بود […]

ارسال توسط :
پ
پ

محضر حجت الاسلام و المسلمین دکتر طاهری رئیس محترم شورای ائتلاف استان گلستان

استان گلستان با تمام منابع عظیم ، ظرفیت های در تراز ملی ،توانمندی های علمی و عملی ،وجود نیروهای متخصص انقلابی و…در تمام این سالها هنوز نتوانسته است به جایگاه اصلی و حقیقی خود دست یابد.

البته نباید منکر پیشرفت ها بود اما این پیشرفت ها با عدالتی که می بایست توام باشد و انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی را برآورده کند ،خیلی فاصله دارد.

تا پیش از رحلت آیت الله سید حبیب الله طاهری گرگانی یکی از مهمترین نقاط قوت و فرصت ساز برای این منطقه و استان پرافتخار گلستان ،وحدت و انسجام اعتقادی و برادرانه بین تمامی نیروهای انقلاب اسلامی بود که همگی در سایه پدرانه و معنوی این حبیب انقلاب تحقق یافته بود.

این سیره نظری و عملی میراث معنوی آن مجاهد فی سبیل الله بود که در طول حیات پربرکت شان ؛هم در جریان آغاز نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و هم در جریان پیروزی و تثبیت نظام اسلامی و در دوران زعامت امام خامنه ای ، بدون کمترین چشم داشتی به مناصب و موقعیت ها همواره در خدمت اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی بود و همین بس که این میراث مورد تایید ولی امر مسلمین قرار گرفت.

بعد از رحلت ایشان ،آنچه مورد انتظار و مطالبه نیروهای انقلاب اسلامی در استان بود ،حفظ و تقویت این مرجعیت انقلابی بیت معظم آن مرحوم بود که الحمدالله رب العالمین با صبر جمیل و مجاهدت های جنابعالی و اخوان گرامی در تمامی عرصه های خدمت به انقلاب و نظام اسلامی،اکنون به این نقطه عطف و مطلوب همگان رسیده است.

ایثار و خودگذشتگی جنابعالی و عبور از یک فرصت صددرصدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۹۸ برای کسب نمایندگی مردم شریف گرگان و آق قلا و دعوت دیگران به اتحاد و ائتلاف برای انقلاب اسلامی فراموش نشدنی و در کارنامه شما ثبت و ضبط گردید و در تداوم این راه انقلابی و انقلابی گری در حساس ترین مقطع از تاریخ انقلاب اسلامی پرچمداری وحدت و انسجام بین نیروهای انقلاب اسلامی را بر فراز مدرسه علمیه امام صادق (ع) بعنوان پایگاه تاریخی نیروهای انقلاب اسلامی برافراشتید.

و یکبار دیگر و با وجود فرصت دستیابی به مناصب دولتی ،عدالتخواهانه پرچم وحدت و پیشرفت را در استان گلستان بنفع نیروهای جوان و حزب اللهی برافراشته اید و خود را متواضعانه و خیرخواهانه همچون حبیب انقلاب ،وقف انقلاب و آرمان های آن نموده اید که موجی از حمایت ها و تاییدات را در استان بدنبال داشت و هنوز ادامه دارد.

اینجانب به نمایندگی از جریان عدالتخواهان از این اقدام شایسته جنابعالی تقدیر و تشکر می نمایم و برای شما در این راهی که جای بر پای حبیب انقلاب اسلامی گذاشته اید و استوار و پایدار در آن پیشگامی و پرچمداری می کنید آرزوی موفقیت و پیروزی های روز افزون برای شما و همه علاقمندان به آن بیت محترم و انقلابی تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی از خداوند متعال مسئلت می نمایم

محمد خادملو – دبیر ستاد مردمی عدالت خواهان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.