حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۶ فروردین , ۱۴۰۳ 16 رمضان 1445 Monday, 25 March , 2024 ساعت ×
آیت‌الله رئیسی: زمینه ایجاد اشتغال در گلستان فراهم است و کار متفاوتی در استان انجام خواهد شد
05 مارس 2022 - 11:16
شناسه : 3528
بازدید 417
10

رئیس جمهور با بیان اینکه بیکاری یکی از دغدغه‌های جدی خانواده‌های محترم و تحصیل‌کردگان ماست، تصریح کرد: زمینه ایجاد اشتغال در استان گلستان فراهم است و ان‌شاء الله با کمک همه مدیران و دست‌اندرکاران و مردم عزیز در استان و با پیروی از رزمندگان سنی و شیعه این استان، با یک حرکت جهادی کار متفاوتی […]

ارسال توسط : منبع : سامانه 111
پ
پ

رئیس جمهور با بیان اینکه بیکاری یکی از دغدغه‌های جدی خانواده‌های محترم و تحصیل‌کردگان ماست، تصریح کرد: زمینه ایجاد اشتغال در استان گلستان فراهم است و ان‌شاء الله با کمک همه مدیران و دست‌اندرکاران و مردم عزیز در استان و با پیروی از رزمندگان سنی و شیعه این استان، با یک حرکت جهادی کار متفاوتی در این زمینه انجام خواهد شد.

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح جمعه در جریان سفر به استان گلستان در گفتگویی با خبرنگاران درباره اهداف این سفر گفت:‌ برای بنده و همکارانم توفیقی است که در روز اول شعبان المعظم در استان گلستان باشیم و به مردم ولایتمدار و شهید پرور و ایثارگران عزیز این استان عرض سلام و احترام کنیم.
رئیس جمهور افزود: گلستان، استانی است که به لطف خداوند متعال دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف است. در حوزه کشاورزی، قطب کشاورزی است. در عرصه صنعت دارای صنایع بسیاری است و در حوزه گردشگری نیز قطب گردشگری است.
دکتر رئیسی اظهار داشت: با وجود همه کارهایی که تاکنون برای آبادانی استان انجام شده، اما امروز مشکلاتی در استان گلستان داریم. همکاران بنده و مدیران استان تحت نظر استاندار و در خدمت نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان، بررسی‌های خوبی درباره این مشکلات و مسائل و به ویژه مشکل بیکاری در استان انجام داده‌اند.
رئیس جمهور با بیان اینکه بیکاری یکی از دغدغه‌های جدی خانواده‌های محترم و تحصیل‌کردگان ماست، تصریح کرد: زمینه ایجاد اشتغال در استان گلستان فراهم است و ان‌شاء الله با کمک همه مدیران و دست‌اندرکاران و مردم عزیز در استان با یک حرکت جهادی کار متفاوتی در این زمینه انجام خواهد شد.
آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: امیدوارم با پیروی از سرداران شهید و رزمندگان سنی و شیعه در این استان که حرکت‌شان برای همه ما درس‌آموز بوده، کارهای ماندگاری برای استان گلستان انجام شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.