حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۷ فروردین , ۱۴۰۳ 17 رمضان 1445 Tuesday, 26 March , 2024 ساعت ×
دخالت نمایندگان در انتصابات خلاف قانون و در تضاد با فرامین رهبری است
05 مارس 2022 - 9:30
شناسه : 3523
بازدید 355
7
دکترطاهری در دیدار با رئیس‌جمهو

دکتر سیدعلی طاهری در دیدار مردمی رئیس‌جمهور به گلستان با اشاره به دخالت‌های نابجای برخی نمایندگان مجلس در حوزه انتصابات این روند را خلاف قانون دانست و گفت: دخالت در انتصابات برخلاف فرامین مقام معظم رهبری است. حجت الاسلام دکتر سیدعلی طاهری هم اکنون در دیدار مردمی رئیس‌جمهور با مردم استان گلستان اظهار کرد: متاسفانه […]

ارسال توسط : منبع : گلستان ما
پ
پ

دکتر سیدعلی طاهری در دیدار مردمی رئیس‌جمهور به گلستان با اشاره به دخالت‌های نابجای برخی نمایندگان مجلس در حوزه انتصابات این روند را خلاف قانون دانست و گفت: دخالت در انتصابات برخلاف فرامین مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام دکتر سیدعلی طاهری هم اکنون در دیدار مردمی رئیس‌جمهور با مردم استان گلستان اظهار کرد: متاسفانه گاهی مسئول دفتر نمایندگان نیز در این امور دخالت می کنند، بخشی از این مسئله تقصیر وزاری دولت است که اجازه این دخالت ها می دهد.

وی به کمبود تامین منابع آب در گرگان اشاره کرد و گفت: این مسئله باعث شده که در سال گذشته بیش از ۶ ساعت مردم گرگان با کمبود آب رو به رو شوند.

طاهری بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مهمترین مجموعه آموزشی نقش مهمی در استان دارد و این دانشگاه بدون دریافت بودجه و صرفا با شهریه به حیات خود ادامه می دهند.

وی ادامه داد: نزدیک به ۱۰ درصد از دانشجویان این دانشگاه از دانشجویان فرزندان شاهد هستند که حق شهریه را باید دولت بپردازد و دولت در این بخش  یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به دانشگاه آزاد اسلامی استان بدهکار  است و سال گذشته این عدد دوهزار میلیارد تومان بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه برخی مدیران ارشاد شما هیچ همراهی با اهداف انقلابی شما ندارند و اگر می خواهند اتفاقی بیفتد باید این مسئله را تبیین کنید تا مدیران انقلابی بیشتری در مجموعه شما حضور داشته باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.