حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت ×
حرم رضوی یکی از بزرگترین پایگاه‌های فرهنگی جهان اسلام علیه جبهه کفر است
07 ژوئن 2022 - 9:50
شناسه : 4019
بازدید 544
13
مشاور معاون تبلیغات آستان قدس رضوی مطرح کرد:

مشاور معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: امروز حرم مطهر امام رضا(ع) یکی از بزرگترین پایگاه های فرهنگی جهان اسلام و مکتب تشیع علیه جبهه شرک و نفاق است. حجت الاسلام مهدی حسن‌زاده شامگاه دوشنبه  در جمع مردم گرگان اظهار کرد: جشنواره کذایی کن و اقدام وقیحانه آنها در توهین به ساحت مقدس رضوی نشانه […]

ارسال توسط : منبع : ایسنا/گلستان
پ
پ

مشاور معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: امروز حرم مطهر امام رضا(ع) یکی از بزرگترین پایگاه های فرهنگی جهان اسلام و مکتب تشیع علیه جبهه شرک و نفاق است.

حجت الاسلام مهدی حسن‌زاده شامگاه دوشنبه  در جمع مردم گرگان اظهار کرد: جشنواره کذایی کن و اقدام وقیحانه آنها در توهین به ساحت مقدس رضوی نشانه استیصال دشمنان مکتب اهل بیت(ع) و دشمنان امام رضا(ع) است کسی که کاری از دستش برنمیاد دست به توهین و جسارت می زند و از سویی دیگر این توهین و جسارت به امام رضا(ع) نشانه اثربخشی این امام همام در تحولات آستانه ظهور امام زمان(عج) است.

وی افزود: سیره عملی امام رضا(ع) جهاد تبیین است همانطور که امروز نیز رهبر معظم انقلاب به عنوان سکاندار نظام اسلامی و خلف صالح حضرت روح الله(ره) ما را به این واجب عینی فراخوانده است.

مشاور معاون تبلیغات آستان قدس رضوی مناظرات بی نظیر و جهاد علمی را از اقدامات ویژه امام رضا(ع) دانست و بیان کرد: امروز نیز حرم امام رضا(ع) یکی از بزرگترین پایگاه های فرهنگی جهان اسلام و مکتب تشیع علیه جبهه شرک و نفاق است و باشکوه ترین نماز جماعت در حرم رضوی اقامه می شود و بهترین سخنرانی ها در تبیین مکتب تشیع و اسلام ناب محمدی در حرم رضوی در حال انجام است.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه در سامانه پاسخگویی ۳۲۰۲۰  حرم امام رضا(ع) سالانه به چهار میلیون سوال شرعی و اعتقادی پاسخ داده می شود، گفت: از سراسر دنیا با مرکز پاسخگویی حرم مطهر رضوی تماس می گیرند و سوالات شرعی و اعتقادی خود را مطرح می کنند.

وی تاکید کرد: حرم امام رضا(ع) برکات زیادی داشت و بسیاری از کشیک‌های مسیحی، مفتی‌های وهابی و مبلغان آنها در حرم امام رضا(ع) مستبصر شدند و سالانه یک هزار مستبصر در حرم امام رضا(ع) وجود دارد.

مشاور معاون تبلیغات آستان قدس رضوی با بیان اینکه جبهه کفر و الحاد از موشک های نقطه زن ما واهمه دارد اما بیش از موشک های نقطه زن از گفتمان ما می ترسد که مرکز آن در حرم امام رضا(ع) قرار دارد، خاطرنشان کرد: پس از آنکه دانشمندان ایرانی به توانمندی تولید واکسن کرونا دست یافتند عده ای می گفتند این کار در حد و اندازه ایرانی ها نیست و آب مقطر است اما امروز می بینیم که محصول دانشمندان ایرانی ما تلفات کرونا را به صفر رسانده و عده ای از سلبریتی هایی که مزدور اجانب هستند این افتخار دانشمندان ایرانی را جدی نگرفتند.

حسن‌زاده به اقدامات برخی سلبریتی‌ها علیه پویش مقدس و بی سابقه “سلام فرمانده” اشاره کرد و افزود: متاسفانه سلبریتی‌ها علیه این سرود نیز لجن پراکنی کردند و استغاثه به امام زمان(عج) را جشن و پایکوبی دانستند و در حالی که دَم از مردم آبادان می زدند در سفارت انگلیس در جشن تولد ملکه انگلستان این روباه مکار حضور یافتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.