حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۶ فروردین , ۱۴۰۳ 16 رمضان 1445 Monday, 25 March , 2024 ساعت ×
جوانان پیشران‌های اصلی اهداف بیانیه گام دوم انقلاب و ضامن آینده کشور هستند
14 مارس 2022 - 9:49
شناسه : 3602
بازدید 418
10
در بیانیه «بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس» آمده است؛

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، جوانان را از پیشران‌های اصلی پیش‌برندگی بیانیه گام دوم انقلاب و ضامن آینده درخشان میهن اسلامی دانست. به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، این بنیاد در بیانیه‌ای […]

ارسال توسط : منبع : خبرگزاری دفاع مقدس
پ
پ

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، جوانان را از پیشران‌های اصلی پیش‌برندگی بیانیه گام دوم انقلاب و ضامن آینده درخشان میهن اسلامی دانست.

به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، این بنیاد در بیانیه‌ای با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، جوانان را از پیشران‌های اصلی پیش‌برندگی بیانیه گام دوم انقلاب و ضامن آینده درخشان میهن اسلامی دانست.

در ابتدای این بیانیه آمده است: نسل جوان امروز با توجه به جایگاه خطیر و سرنوشت‌ساز خود در جامعه اسلامی عهده‌دار رسالت و وظایف بسیار سنگینی است که بر پیشانی آن، وظیفه برداشتن گام بزرگ دوم انقلاب عظیم و پایدار اسلامی و گسترش تلاش‌های ۴۳ ساله نسل‌های گذشته، به ویژه جوانانی که در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند و پرچم پرافتخار ایستادگی، مقاومت، استکبارستیزی و خودباوری را به دست جوانان امروز دادند، جلوه‌گری می‌کند.

این بیانیه با تاکید بر اینکه جوانان پرشور و با نشاط می‌توانند تاریخ کشور را بیمه و موجبات اقتدار، افتخار و عزت جامعه اسلامی را فراهم سازند، در ارائه شاخصه‌های جوانان گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرده است: مومن و انقلابی، دانا و کارگردان، پرانگیزه، مسئولیت‌پذیر، آماده تلاش جهادی، سرعت عمل و ابتکار، دارای روحیه و نگاه انقلابی در میدان و محقق و اندیشمند از جمله شاخصه‌های جوانان تراز انقلاب است که بر اساس آنچه از اندیشه‌های حکیمانه رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نشات گرفته است، باید نصب‌العین و مورد اهتمام نسل جوان این سرزمین قرار گیرد.

این بیانیه در پایان با تبریک میلاد حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام و روز جوان به آحاد جوانان مومن، انقلابی و پیشتاز عرصه‌های افتخارآفرینی برای کشور و تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدای جوان این سرزمین در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، جبهه مقاومت اسلامی و دفاع از حرم و عرصه‌های امنیت و خدمت‌رسانی به کشور، لزوم تأسی آنان به انتظارات و مطالبات مقام معظم رهبری از این قشر آینده‌ساز میهن اسلامی از جمله در حوزه بهره‌گیری از ثروت ملی راهیان نور که در موسم پایان سال و نوروز و طلیعه بهار سنت جاری معنوی تبدیل شده را مورد تاکید قرار داده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.