حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت ×
«تحریف» ارزش را ضد ارزش می‌سازد/ نگذاریم دفاع مقدس تحریف شود
30 سپتامبر 2021 - 10:19
شناسه : 2595
بازدید 580
16
رزمنده دفاع مقدس در گفت‌وگو با گلستان ما:

حسین کریمی‌اول رزمنده دوران دفاع مقدس در خصوص ضرورت جریان‌سازی درست گفتمان انقلاب اسلامی به نسل جوان در گفت‌وگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: همان طور که حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) رسالت امام حسین (ع) را تبیین کردند و بازتاب دادند امروز ما هم باید در جنگ رسانه‌ای که پیش رو […]

ارسال توسط : منبع : گلستان ما
پ
پ

حسین کریمی‌اول رزمنده دوران دفاع مقدس در خصوص ضرورت جریان‌سازی درست گفتمان انقلاب اسلامی به نسل جوان در گفت‌وگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: همان طور که حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) رسالت امام حسین (ع) را تبیین کردند و بازتاب دادند امروز ما هم باید در جنگ رسانه‌ای که پیش رو داریم همان کار را انجام دهیم و در این مسیر از طعنه و تمسخر، ترسی به دل راه ندهیم.

وی در خصوص نقاط مشترک کربلا و دفاع مقدس گفت: ملت و رزمندگان ما همانند امام حسین (ع) و یارانش در محاصره بودند و با این وجود توانستند بر دشمن غلبه کنند.

*زیبایی پیام دفاع مقدس همانند عاشورا بوده است

کارشناس مسائل سیاسی استان گلستان افزود: دفاع مقدس و کربلا سراسر معنویت بود و حال روحی و معنوی رزمندگان شبیه  یاران اباعبدالله (ع) بود، رزمندگان ما همانند یاران امام حسین (ع) لشکر حق بودند و باید این مسئله تبیین شود.

کریمی اول بیان کرد: قیام امام حسین (ع) برای اصلاح امت جدش و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود که در انقلاب اسلامی نیز امام راحل در مقابل انحرافی که خاندان پهلوی بوجود آورد قیام کردند.

وی با اشاره به اینکه زیبایی پیام دفاع مقدس همانند عاشورا بوده است، ابراز کرد: اگر نتوانیم این پیام را به درستی تبیین کنیم دشمنان به تحریف آن می پردازند و چه بسا گنجینه ارزشمندی را به یک ضد ارزش تبدیل می‌کنند.

*بازتاب رسانه‌ای درستی از نهضت خمینی و حسینی شود

این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به اهمیت فضای مجازی و ضرورت حضور فعال و موثر نیروهای انقلابی در این فضا گفت: دشمنان با حیله و ترفند می‌خواهند با پمپاژ اخبار جعلی و دروغ، ناامیدی را گسترش دهند و فعالان فضای مجازی به‌ عنوان سنگربانان این جبهه باید مدافع انقلاب اسلامی باشند.

کریمی‌اول در خصوص نقش جوانان در رابطه با تبیین گفتمان انقلاب گفت: جوانان باید به ‌درستی نقش خودشان را ایفا کنند و بازتاب رسانه‌ای درستی از نهضت خمینی و حسینی داشته باشند و توضیح دهند چطور امام خمینی و رزمندگان ما در دفاع مقدس همانند یاران اباعبدالله با دستان خالی و تنها در مقابل جبهه باطل ایستادند، مقاومت کردند و پیروز شدند.

وی ادامه داد: ولایت مداری یکی از مؤلفه اصلی رزمندگان دفاع مقدس بود و کاملاً مطیع امام خود بودند، وقتی امام یک جمله فرمود که باید حصر آبادان شکسته شود تمام رزمندگان که در منطقه عملیاتی بودند لحظه‌شماری می‌کردند که فرمان امام زمین نماند و با تمام وجودشان آن را عملیاتی کردند و حصر آبادان شکسته شد.

*نگرانی از تحریف دفاع مقدس/ به شبهات باید پاسخ داده شود

این کارشناس مسائل سیاسی با ابراز نگرانی از تحریف دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس یک گنجینه است که نتوانستتیم واقعیت‌ها را  به طور کامل منتقل به نسل جوان کنیم، این امر باعث می‌شود تحریف و بدعت‌های نو در آینده بوجود آید و چه بسا یک حادثه کاملا ارزشی را برای آیندگان به یک ضد ارزش تبدیل کنند.

کریمی‌اول افزود: از اینرو بر همه نیروهای انقلابی لازم است کاملا هوشیارانه در این جنگ رسانه ای وارد شود و به عنوان افسران جنگ نرم از طعنه و تمسخر دشمنان ترسی نداشته باشند و به شبهاتی که در فضای مجازی و حقیقی مطرح میشود پاسخ دهند.

وی غفلت از گنجینه دفاع مقدس را گناهی نابخشودنی خواند و اظهار کرد: نباید در این مسیر حتی لحظه‌ای غافل و یا ناامید شویم باید با قدرت وارد میدان شده و با تهیه بهترین کلیپ‌ها و متدها، سد راه تحریف شویم تا کسانی که ضدانقلاب و ضد ولایت هستند بفهمند ما زنده‌ایم و عقب‌نشینی نکرده‌ایم.

*در جنگ رسانه‌ای بر علیه دشمن به خط شویم

این رزمنده دفاع مقدس گفت: حداقل وظیفه ما این است که راه روشن شهدا را ادامه دهیم، نباید در این مسیر کم بیاوریم، دشمن طبل توخالی است، ملت ایران همواره براساس تفکر عاشورایی در قله عزت و اقتدار ایستاده است.

کریمی اول با تاکید بر اینکه کشور ما دارای توانمندی‌های بسیاری است، افزود: باید در جنگ رسانه‌ای بر علیه دشمن به خط شویم تا فضای مجازی برای آنها ناامن شود.

وی با اشاره به اینکه تکلیف سنگینی بر عهده فعالان فضای مجازی است، گفت: محکم در مقابل هجمه‌های دشمنان و بدخواهان انقلابی باید بایستیم و ترس به دلمان راه ندهیم، همواره گوش به فرمان ولایت باشیم و از راه روشن شهدا تا پای جان دفاع کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.