حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
افسر سابق دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی: اسرائیل زخم‌هایش را لیس می‌زند/ حماس پیروزی خود را جشن می‌گیرد
25 آوریل 2022 - 11:27
شناسه : 3867
بازدید 483
14

در اوج تحولات مسجدالأقصی و ناتوانی اشغالگران در برابر آن، محافل امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی ناخرسندی خود را از دستاوردهای حماس در برابر خود، پنهان نمی‌کنند به گونه‌ای که این رژیم اعلام کرده از اینکه حماس خود را «مدافع قدس و مسجدالأقصی» و اردوگاه جنین می‌داند، نگران است. یونی بن مناحیم، از افسران سابق […]

ارسال توسط : منبع : جهان نيوز
پ
پ

در اوج تحولات مسجدالأقصی و ناتوانی اشغالگران در برابر آن، محافل امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی ناخرسندی خود را از دستاوردهای حماس در برابر خود، پنهان نمی‌کنند به گونه‌ای که این رژیم اعلام کرده از اینکه حماس خود را «مدافع قدس و مسجدالأقصی» و اردوگاه جنین می‌داند، نگران است.

یونی بن مناحیم، از افسران سابق دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی اذعان کرد: اسرائیل زخمهایش را لیس می‌زند اما حماس به خاطر پیروزی‌هایش جشن می‌گیرد و این پیروزی در نتیجه راهبردی است که بر پایه معادل جدید «غزه-قدس» در رویارویی با اسرائیل از زمان درگیریهای سیف‌القدس تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد که حوادث هفته اخیر هم در راستای تقویت این معادله و برخواسته از این فرضیه است که اسرائیل تنها زبان زور و کشتار را می‌فهمند.

مناحیم گفت: حماس تاکنون چند دستاورد به دست آورده است که از جمله آنها از گردونه خارج کردن اسرائیل، اردن و تشکیلات خودگردان از مسجدالاقصی و تسلط حماس است.

وی افزود: حماس با بسیج عمومی فلسطینی‌ها در قدس، اسرائیل را مجبور به لغو راهپیمایی پرچم از بیم حملات موشکی حماس کرد.

این افسر صهیونیست اعلام کرد: حتی با وجود حملات موشکی از غزه، اسرائیل از بیم گشوده شدن دور جدید درگیری، کاری انجام نداد.

از سوی دیگر تزوی یحزقلی رئیس بخش عربی شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد: برافراشتن پرچم فلسطین و حماس بر فراز مسجد الاقصی، پیروزی فلسطینیان را به تصویر کشید، ما شکست بزرگی را متحمل شدیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.