حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
گلستان در انتظار دستاوردهای  امیدآفرین دولت مردمی/ ضرورت برنامه‌های ضرب‌الاجلی در تامین آب شرب پایدار و پتروشیمی گلستان
26 فوریه 2022 - 10:39
شناسه : 3480
بازدید 379
9
فعال اجتماعی گلستان

محمدرضا بهرامی کارشناس ارشد مدیریت دولتی؛ مهمترین خواسته اش از رییس جمهور در آستانه سفر رییس دولت سیزدهم به استان را این طور پاسخ داد: اولویت نخست گلستان تأمین آب شرب پایدار و با کیفیت در مرکز استان است. وی گفت: اگر زمین‌های کشاورزی مکانیزه و آبی شود بدون‌شک حجم برداشت افزایش پیدا می کند […]

ارسال توسط : منبع : گلستان ما
پ
پ

محمدرضا بهرامی کارشناس ارشد مدیریت دولتی؛ مهمترین خواسته اش از رییس جمهور در آستانه سفر رییس دولت سیزدهم به استان را این طور پاسخ داد: اولویت نخست گلستان تأمین آب شرب پایدار و با کیفیت در مرکز استان است.

وی گفت: اگر زمین‌های کشاورزی مکانیزه و آبی شود بدون‌شک حجم برداشت افزایش پیدا می کند و اگر صنایع تبدیلی و بسته بندی محصولات ایجاد شود ضریب درآمدی بیشتری عاید هم استانی های عزیز خواهد شد.

در ادامه بهرامی بیان کرد: به نتیجه رساندن طرح های نیمه تمام، فعال کردن واحدهای تولیدی راکد یا نیمه تعطیل، رونق بازارچه های مرزی و توسعه کشاورزی گلخانه‌ای و تولید در حوزه صنعت و معدن می تواند از دستاوردهای بسیار خوب و امید آفرین سفر رئیس جمهور به استان باشد.

ایشان خاطر نشان کرد: تصمیمات جدی و راهبردی برای منطقه آزاد اینچه برون و پروژه پتروشیمی به یقین برای کاهش نرخ بیکاری و بالطبع کاهش دغدغه مندی خانواده ها و نیز ناهنجاری و بزهکاری اجتماعی بسیار حائز اهمیت است.

فعال اجتماعی استان گفت: توسعه راه آهن اینچه برون می تواند از اولویت های سفر باشد که باعث می‌شود ظرفیت ها در منطقه آزاد تقویت و شکوفا شود.

بهرامی افزود: مشکلات حوزه کشاورزی و محصولات استراتژیک همچون برنج، گندم، پنبه، آبزی پروری و تولید ماهیان سردآبی، طرح جهش مسکن و… می توانند به عنوان مطالبه مردم استان در سفر رئیس‌جمهوری اعلام شود‌.

مشاور جوان استان اظهار داشت: پرداخت تسهیلات کم بهره و نیز سرمایه در گردش برای ایجاد اشتغال جوانان گلستانی در برنامه ریزی سفر دیده شود.

بهرامی تصریح کرد: وضعیت نامناسب جاده های بین شهری مشکلی است که نیاز به توجه دارد که دیدن و شنیدن روزانه خبر تصادفات و فوت هموطنانمان در جاده های استان گلستان بسیار دلخراش است. با توجه به وسعت استان و وجود گذر راه اصلی میلیون ها مسافران و زائران امام رضاعلیه السلام به مشهد از استان گلستان، هرچه سریعتر باید وضعیت راه ها بهبود یابد.

ایشان گفت: تسهیلات و اعتبارات بانکی مناسب برای ازدواج آسان و به هنگام جوانان با توجه به تهدید کاهش جمعیت و فرزندآوری مورد انتظار خانواده ها و جوانان استان است.

فعال فرهنگی استان افزود: فعال‌سازی بخش اقتصاد فرهنگ و تخصیص اعتبار برای حمایت از موسسه های فرهنگی، قرآنی و ادبی با توجه به تهاجم فرهنگی و جنگ شناختی جزو مطالبات موثرین فرهنگی استان می باشد.

وی اشاره کرد: توجه به محلات کم برخوردار و در معرض آسیب‌های اجتماعی و حاشیه نشین شهرها با بستن تفاهم نامه همکاری بین وزارت کشور و اداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری با برخی از نهادهای انقلابی و فرهنگی می تواند در مهار و رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی استان نقش آفرین باشد.

 بهرامی در پایان، کمبود تفرجگاه‌ها و ورزشگاه برای جوانان و نوجوانان به ویژه دختران و بانوان که بعضا ممکن است آنها را به سمت مکان هایی از قبیل قلیان خانه ها و پاتوق بازی‌های مافیا و … ببرد را از نیازهای اساسی و حائز اهمیت این نسل در استان بیان کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.