حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت ×
وضعیت امروز اوکراین نتیجه اعتماد به غرب است
27 فوریه 2022 - 9:54
شناسه : 3491
بازدید 454
13

اوکراین به عنوان یکی از کشورهایی که با اعتماد به آمریکا خلع سلاح شد را می توان درس عبرت قرار داد چرا که با یک چالش کوچک کشورهای غربی اوکراین را تنها گذاشتند و هیچ اقدامی در راستای کمک به این کشور نکردند. جریان جنگ اوکراین تجربه مناسبی برای غربگرایان بود که به دنبال برجام […]

ارسال توسط : منبع : گلستان ما
پ
پ

اوکراین به عنوان یکی از کشورهایی که با اعتماد به آمریکا خلع سلاح شد را می توان درس عبرت قرار داد چرا که با یک چالش کوچک کشورهای غربی اوکراین را تنها گذاشتند و هیچ اقدامی در راستای کمک به این کشور نکردند.

جریان جنگ اوکراین تجربه مناسبی برای غربگرایان بود که به دنبال برجام های موشکی و دوستی با کشورهای خونخوار غربی هستند و سال هاست بحث اعتماد به آن ها را مطرح می کردند.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: اوکراین به عنوان یکی از کشورهایی که با اعتماد به آمریکا خلع سلاح شد را می توان درس عبرت قرار داد چرا که با یک چالش کوچک کشورهای غربی اوکراین را تنها گذاشتند و هیچ اقدامی در راستای کمک به این کشور نکردند.

وی افزود: دولت مردان در جهت اجرایی کردن فرامین رهبری باید به داخل وابسته باشند و اعتماد سازی ایجاد کنند و مردم بپذیرند انقلاب اسلامی در جهت استقلال پیشرفت گام بر می دارد و هیچ نیازی به هیچ کشوری ندارد و اعتماد بی جایی را نمی پذیرد.

تیموری اذعان کرد: نگاه دوم که نیازمند تقویت می باشد موضوع ایجاد ذهنیت روانی برای مردم است وقتی روسیه حمله می کند به اوکراینی که از سلاح های هسته ای برجسته ای برخوردار بود و وارد پایتخت اوکراین می شود با مقاومتی که آنگونه که باید روبه رو نمی شود.

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: اگر تاریخ را مطالعه کنیم هشت سال جنگ تحمیلی ایران و عراق دلاور مردان و بسیجیان انقلاب اسلامی کمک کردند و یک وجب از خاک را تسلیم دشمن نکردند و زمانی که نظام شاهنشاهی ابتدای انقلاب سربازان را از پادگان ها خالی کردند به فرمان امام راحل وارد کارزار جنگ شدند.

وی گفت: این نگاه نشات گرفته از ولایت مداری و اعتماد به خود در کشور، شجاعت و دلاورمردی هم میهنان است که می تواند الگوی مناسبی برای کشورهای دیگر باشد و مانع نفوذ بیگانگان شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.