حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت ×
هشدار رهبری نسبت به نفوذی‌های بسیجی‌نما / بسیجیان حقیقی، با بصیرت و شجاعت مانع از نفوذ بسیجی‌نماها شوند
28 نوامبر 2022 - 18:37
شناسه : 4760
بازدید 267
19

تأسیس نهاد مقدس “بسیج” از اقدامات اعجازگونهٔ بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی رحمةالله‌علیه است. بسیج را می‌توان اصلی‌ترین نماد نظام مبتنی بر “امامت-امت” دانست. بسیج یعنی “امتِ امام”. هرکس حقیقتاً امتِ امام باشد و امام جامعه را الگوی خویش قرار دهد، بسیجی است، خواه لباس بسیجی بر تن داشته باشد یا نداشته […]

ارسال توسط : نویسنده : حجت الاسلام و المسلمین سید محسن طاهری
پ
پ

تأسیس نهاد مقدس “بسیج” از اقدامات اعجازگونهٔ بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی رحمةالله‌علیه است.

بسیج را می‌توان اصلی‌ترین نماد نظام مبتنی بر “امامت-امت” دانست. بسیج یعنی “امتِ امام”.

هرکس حقیقتاً امتِ امام باشد و امام جامعه را الگوی خویش قرار دهد، بسیجی است، خواه لباس بسیجی بر تن داشته باشد یا نداشته باشد.

با این حساب می‌توان گفت بسیج ۲۰ میلیونی مورد نظر امام‌، در همان سال‌های حیات امام راحل(ره) تحقق یافته بود و ما امروز شاهد بسیج ۴۰ میلیونی و بلکه بیشتر از آن هستیم.

همهٔ کسانی که -علی‌رغم تبلیغات مسموم دشمن علیه مدافعان حرم- در تشییع پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت کردند و یا آرزوی شرکت در آن را داشتند بسیجی هستند و همهٔ کسانی که در سراسر کشور در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال حضور پیدا کردند و زحمات دوماهه بلکه چندسالهٔ دشمن را به‌ باد فنا دادند، بسیجی‌اند.

کینهٔ دشمن از بسیج تمام‌شدنی نیست؛ به همین دلیل برای بی‌اثرکردن اين نهاد مقدس، دست به هر کاری می‌زند. یکی از این کارها همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای در دیدار اخیرشان با بسیجیان نسبت به آن هشدار دادند:

“مراقب نفوذ دشمن در مجموعهٔ بسیج باشيد؛ گاهی یک آدم فاسد و ناباب لباس عوضی می‌پوشد و خودش را در یک مجموعه جا می‌زند”. (بیانات۱۴۰۱/۹/۵)

انقلاب ما از این دست افراد آسيب فراوان دیده است. دیده‌ایم کسانی را که مدتی ظهور و بروز بسیجی داشتند، ادبيات بسیجی را ورد زبان خود قرار داده بودند و با همين بسیجی‌نمایی زمینهٔ نفوذ خود را در بدنهٔ مديريتی نظام فراهم نمودند و از فیلترهای قانونی عبور کردند و خود را در جایگاه‌های تقنینی و اجرایی و… جا زدند و جز بدبینی مردم به نظام حاصل دیگری نداشتند.

باید توجه داشت که مخاطب این هشدار مقام معظم رهبری، تنها نهاد مقدس بسیج نیست. هر نهاد و جایگاهی که نیازمند روحیهٔ بسیجی است، باید خود را مخاطب این هشدار ببیند.

طبیعی است که هرگاه مدیران، سمت و سوی انقلابی داشته‌ باشند، افراد منافق‌صفت بخواهند با انقلابی‌نمایی و بسیجی‌نمایی در جایگاه‌های حساس نفوذ نمایند.

امید است بسیجیان حقیقی و مخلص در هر جایگاهی که هستند، با بصیرت و شجاعت، مانع از نفوذ بسیجی‌نماها شوند، ان‌شاءالله.

۱۴۰۱/۹/۷

سید محسن طاهری
مدرسهٔ علمیهٔ امام صادق علیه‌السلام گرگان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.