حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
نگاه محبت آمیز شهید سلیمانی به اقشار مختلف منشا عشق ورزی مردم به حاج قاسم/ رسانه اثر گذار اصلی جامعه در تبیین مکتب شهید سلیمانی است
26 دسامبر 2021 - 10:20
شناسه : 3099
بازدید 814
12
رییس مجمع بسیج شهرستان گرگان؛

اسماعیل تیموری در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: اینکه شهید حاج قاسم را همه اقشار مردم و از همه نوع نگرش اجتماعی دوست داشتند و به شخصیت سردار سلیمانی عشق ورزی می کردند به منش رفتاری و نگاه محبت آمیز ایشان به جوامع مختلف مردم باز می گردد. رییس مجمع بسیج […]

ارسال توسط : منبع : گلستان ما
پ
پ

اسماعیل تیموری در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: اینکه شهید حاج قاسم را همه اقشار مردم و از همه نوع نگرش اجتماعی دوست داشتند و به شخصیت سردار سلیمانی عشق ورزی می کردند به منش رفتاری و نگاه محبت آمیز ایشان به جوامع مختلف مردم باز می گردد.

رییس مجمع بسیج شهرستان گرگان خاطرنشان کرد: سردار دل ها یک روحیه معنوی خاص نشات گرفته از مکتب قرآن و الهی داشت که این را در خود جای داده بود، خداوند متعال همه بندگان را در هر شخصیت و نگاه فکری دوست دارد و همه را مورد لطف و عنایت خود قرار می دهد و همه را به نگاه محبت آمیز نگاه می کنند به همین جهت و شخصیت شهید سلیمانی همین رفتار را سرلوحه کار خود قرار داد.

وی افزود: در جایی که حاج قاسم دختران و پسرانی که برخی نسبت به آن ها موضع دارند را فرزندان خود معرفی می کند نگاه محبت آمیز خود را نشان می دهد که نشات گرفته از نگاه فراجناحی و انقلابی ایشان است.

تیموری یادآورشد: مکتب سلیمانی شکل گرفته از مکتب اصیل انقلابی است چرا که وی در تمامی مراحل کاری خود گوش به فرمان ولی خود است و این ولایت مداری درس بزرگی برای همه اقشار است که گوش به فرمان ولی خود باشند.

رییس مجمع بسیج شهرستان گرگان با اشاره به نگاه محبت آمیز حاج قاسم به اقشار مستضعف جامعه تصریح کرد: این تنها یک بعد از نگاه فرهنگی این شهید بزرگ است و در جهت دفاع از حریم دین کار می کند.

وی با اشاره به شخصیت وحدت آفرینی اجتماعی شهید سلیمانی عنوان کرد: وقتی ایشان را از بعد وحدت نگاه می کنیم تمامی انسان ها که نگاه محبت آمیز به حریم دین دارند با هر نوع نگرش کنار حاج قاسم هستند و در جهت اجرا نمودن اهداف ایشان گام بر می دارند که این بعد دیگر نگاه فرهنگی به حاج قاسم است.

تیموری با اشاره به نقش اثر گذار رسانه ها در شکل دهی افکار جامعه تصریح کرد: رسانه ها به جهت ماموریت اصلی خودان و القا بخشیدن به تفکرات و عقاید جامعه باید در این مسیر کوشا باشند چرا که رسانه های انقلابی مثبت نگر دینی ابعاد فکری و فرهنگی حاج قاسم را با عنوان محتوای انقلابی نشر دهند.

رییس مجمع بسیج شهرستان گرگان ابراز کرد: رسانه ها با پرداختن به مسائل مربوط به حوزه وحدت و مبارزات استقامتی حاج قاسم ایشان را برای آیندگان حفظ کنند، رسانه ها می توانند اسنادی را ایجاد کنند که در آینده برای نسل ها مفید باشد و شخصیت حاج قاسم به عنوان شخصیت انقلابی در اذهان جامعه شکل بگیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.