حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت ×
نشریه آمریکایی هیل: بی‌باکی ایران نگران‌کننده است
03 آوریل 2022 - 7:50
شناسه : 3716
بازدید 432
11

حمله اخیر به اربیل نشان داد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دیگر حتی به خود زحمت نمی‌دهد از طریق شبه‌نظامیان عراقی دست به اقدام بزند و خودش مستقیما دست به کار می‌شود. یک نشریه آمریکایی با انتقاد شدید از ناتوانی و درماندگی بایدن در مقابل ایران نوشت: ایران آنقدر قدرت یافته که دیگر شخصا […]

ارسال توسط : منبع : جهان نيوز
پ
پ
حمله اخیر به اربیل نشان داد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دیگر حتی به خود زحمت نمی‌دهد از طریق شبه‌نظامیان عراقی دست به اقدام بزند و خودش مستقیما دست به کار می‌شود.
یک نشریه آمریکایی با انتقاد شدید از ناتوانی و درماندگی بایدن در مقابل ایران نوشت: ایران آنقدر قدرت یافته که دیگر شخصا اقدام می‌کند.
نشریه هیل در مطلبی به قلم مایکل روبین با انتقاد از سیاست‌های بایدن نوشت: «زمان پایان دادن به این جنگ برای همیشه فرا رسیده است» این سخنان پرزیدنت بایدن بود که دستور خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان را صادر کرد. اگرچه عقب‌نشینی پُرسروصدا آمریکا وعده مبارزات انتخاباتی وی را برآورده کرد، اما این یک اشتباه بزرگ در سیاست خارجی بود. به اوکراین نگاه نکنید: ولادیمیر پوتین متوجه شد که عقب‌نشینی آمریکا به معنای بی‌میلی برای رویارویی با این کشور است.

در این بین، ایران هم فرصت را مغتنم دید، تهران همچنان به فریب دیپلمات‌های آمریکایی در مذاکرات هسته‌ای در وین ادامه می‌دهد و در عین حال بر حمایت خود از شبه‌نظامیان حوثی علیه تولیدکنندگان نفت عربستان سعودی و امارات متحده عربی کمک می‌کند و بحران انرژی را تشدید می‌کند که در سراسر جهان گسترش یافته است.

حمله اخیر به اربیل نشان داد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دیگر حتی به خود زحمت نمی‌دهد از طریق شبه‌نظامیان عراقی دست به اقدام بزند و خودش مستقیما دست به کار می‌شود.

کشورهای منطقه می‌دانند چه چیزی در انتظار آنهاست؛ زیرا قبلاًً آن را دیده‌اند. توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ منجر به افزایش خشونت‌های منطقه‌ای شد، اما اکنون چشم‌انداز جهانی تغییر کرده و خطرات بیشتر است. آمریکا ریسک بزرگی می‌کند به‌طوری که به جای پایان دادن به «جنگ‌های بی‌پایان»، ممکن است جبهه‌های جدید در آستانه باز شدن باشند و اینها همه به‌خاطر سیاست‌های بایدن است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.