حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
«نادر طالب‌زاده شهید جهاد تبیین»
30 آوریل 2022 - 7:51
شناسه : 3884
بازدید 458
9

نادر طالب‌زاده مجری و کارگردان سینما و تلویزیون پس از مدتها تحمل بیماری ناشی از ترور بیولوژیک در «روز قدس» به شهدای همسنگرش بویژه سید شهیدان اهل قلم {سید مرتضی آوینی} پیوست. این هنرمند متعهد و انقلابی که در حوزه بررسی مکاتب فکری_هنری غرب، تحلیل رسانه های غربی و اجراي برنامه هاي تحلیلی تلویزیونی دارای […]

ارسال توسط : نویسنده : محمد دیلم کتولی منبع : گلستان ما
پ
پ

نادر طالب‌زاده مجری و کارگردان سینما و تلویزیون پس از مدتها تحمل بیماری ناشی از ترور بیولوژیک در «روز قدس» به شهدای همسنگرش بویژه سید شهیدان اهل قلم {سید مرتضی آوینی} پیوست.

این هنرمند متعهد و انقلابی که در حوزه بررسی مکاتب فکری_هنری غرب، تحلیل رسانه های غربی و اجراي برنامه هاي تحلیلی تلویزیونی دارای قابلیت های فراوانی بود چندی پیش در سفر به عراق مورد حمله بیولوژیک قرار گرفته و مدتها تحت درمان بود.

از این هنرمند فرهیخته و انقلابی کارهای ماندگاری مثل “برنامه عصر” تحلیل فضای رسانه‌ای جهان ” آرماگدون و فضای آخرالزمان “فیلم های سینمایی جذاب مثل بشارت منجی و چندین جلد کتاب مفید در حوزه اندیشه هنری انقلاب اسلامی و چندین رسانه مکتوب برای نسل های آینده به ارمغان مانده است.

آنچه فی الجمله در خصوص زندگی سراسر تلاش و مجاهده می توان گفت چند نکته اساسی است:

۱_ کسانی که در مکتب خمینی کبیر رشد و نمو یافته اند دل به دنیای فانی نبسته و راه و رسم شهدا را الگوی خود دارند و برای لقاءالله لحظه شماری می کنند .

۲_ #جهاد_تبیین و بلند نگه داشتن پرچم انقلاب اسلامی تلاش شبانه روزی و در تمام عرصه­‌ ها را می طلبد و فرماندهان این میدان ، مثل مولا و مقتدایشان امامین انقلاب اسلامی خواب و استراحت را برخود حرام نموده اند.  نمونه‌های این فرماندهان خستگی ناپذیر سردار دلها شهید سلیمانی و سیدمرتضی آوینی و… شخصیت های اینچنینی اند که آسایش را برای《 عِند رَبّهم》گذاشته اند.

۳ارتحال و شهادت فرهیختگانی نظیر #شهیدنادرطالبزاده این معنی را تقویت می کند که خداوند در وعده های خود صادق است وخدای متعال در وعده‌ای که می‌دهد و آن هم در دنيا نصرت و پیروزی است عنایت می کند و هم به بشارت خود در خصوص معامله با انفاس قدسیه رزمندگان عمل خواهد کرد.

《 إِنَّ اللَّهَ اشتَرىٰ مِنَ المُؤمِنينَ أَنفُسَهُم وَأَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ ۚ يُقاتِلونَ في سَبيلِ اللَّهِ فَيَقتُلونَ وَيُقتَلونَ ۖ وَعدًا عَلَيهِ حَقًّا فِي التَّوراةِ وَالإِنجيلِ وَالقُرآنِ ۚ وَمَن أَوفىٰ بِعَهدِهِ مِنَ اللَّهِ ۚ فَاستَبشِروا بِبَيعِكُمُ الَّذي بايَعتُم بِهِ وَذٰلِكَ هُوَالفَوزُ العَظيمُ》
ترجمه:
خداوند از مؤمنان، جانها و اموالشان را خریداری کرده، که (در برابرش) بهشت برای آنان باشد؛ (به این گونه که:) در راه خدا پیکار می‌کنند، می‌کشند و کشته می‌شوند؛ این وعده حقّی است بر او، که در تورات و انجیل و قرآن ذکر فرموده؛ و چه کسی از خدا به عهدش وفادارتر است؟! اکنون بشارت باد بر شما، به داد و ستدی که با خدا کرده‌اید؛ و این است آن پیروزی بزرگ.

۵_ نکته آخر اینکه #جهادتبیین همچون #جنگسخت و #دفاع_مقدس شهیدانی خواهد داشت ولی این راه تمام نشده و پرچم بر زمین نخواهد ماند و هرگاه سرداری بیفتد سردار ديگری آنرا برداشته و این راه مقدس را ادامه خواهد داد.

《مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقواماعاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖوَما بَدَّلوا تَبديلًا》
ترجمه:
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.