حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
میرباقری: جنگ امروز علیه ایران رسانه‌ای است؛ آن‌هم در فضای مجازی که دست غرب است
04 اکتبر 2022 - 8:08
شناسه : 4558
بازدید 358
18

 است مذاکره می‌کنیم و در مجموع نتوانستند انقلاب اسلامی را در مذاکره شکست دهند. در این مذاکرات، پنج قدرت برنده جنگ جهانی یک طرف نشسته‌اند و می‌خواهند ما را مهارِ دیپلماتیک کنند ولی نتوانستند. انقلاب اسلامی جنگ اقتصادی دشمن را هم شکست داد میرباقری تصریح کرد: انقلاب اسلامی در فتنه ۸۸، نرم‌افزار انقلاب مخملی را شکست و […]

ارسال توسط : منبع : پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی
پ
پ
 است مذاکره می‌کنیم و در مجموع نتوانستند انقلاب اسلامی را در مذاکره شکست دهند. در این مذاکرات، پنج قدرت برنده جنگ جهانی یک طرف نشسته‌اند و می‌خواهند ما را مهارِ دیپلماتیک کنند ولی نتوانستند.

انقلاب اسلامی جنگ اقتصادی دشمن را هم شکست داد
میرباقری تصریح کرد: انقلاب اسلامی در فتنه ۸۸، نرم‌افزار انقلاب مخملی را شکست و امروز از مرحله جنگ اقتصادی و تحریم هم در حال عبور است. یعنی ملت ما و انقلاب ما ابزارها و اهرم‌های فشار دشمن را کُند و نابود می‌کند و از کار می‌اندازد، به‌طوری که نمی‌توانند با کشورهای دیگر هم این‌طور برخورد کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: مرحله‌ای که ما الآن در آن هستیم، مرحله خبرسازی و تولید نَبَأ است. به تعبیر ادبیات دینی، مرحله مقابله با نبأ فاسق است که در سوره حُجُرات درباره آن بحث شده است.

برای پیروزی در این جنگ باید بر دستگاه خبرسازی دشمن غلبه کنیم
وی با اشاره به اینکه دنیای مجازی و ارتباط لسانی‌ای که مدیریتش دست غرب است، ولو به شما اجازه حضور هم بدهد، مادامی که مدیریتش در دست آن‌هاست، محیط نجوای شیطان است، گفت: سوره حجرات را ببینید. اگر به دستگاه خبرسازی آنها که نبأ فاسق است، گوش فرا دادی، اقتتال و درگیری و سوء‌ظن و تنابز بالالقاب و تجسس و بدگویی و غیبت ایجاد می‌کند.
میرباقری گفت: اگر به این نبأ فاسق گوش بدهی، چنین اتفاقاتی می‌افتد. امت مؤمن اگر می‌خواهد بر رقیب پیروز بشود باید بر دستگاه نبأ و خبرش غلبه کند که حالا امروز مدرن شده و بر اهرم امپراتوری‌های رسانه‌ای سوار شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.