حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت ×
مراقب دسیسه های دشمن قسم خورده این مرز و بوم باشیم v
24 سپتامبر 2022 - 8:20
شناسه : 4516
بازدید 377
12
فعال فرهنگی گلستان

فعال فرهنگی گلستان با اشاره به آشوب های اخیر گفت: مراقب دسیسه های دشمنان قسم خورده این مرزو بوم باشند. اسماعیل تیموری با اشاره به اوباشگری اغتشاشگران در روزهای گذشته اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به جهت پیروی از  آرمانهای والای الهی علی الخصوص مظلومیت زدایی به واسطه تقویت فرهنگ اسلامی ، علم آموزی و […]

ارسال توسط : نویسنده : اسماعیل تیموری منبع : گلستان ما
پ
پ

فعال فرهنگی گلستان با اشاره به آشوب های اخیر گفت: مراقب دسیسه های دشمنان قسم خورده این مرزو بوم باشند.

اسماعیل تیموری با اشاره به اوباشگری اغتشاشگران در روزهای گذشته اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به جهت پیروی از  آرمانهای والای الهی علی الخصوص مظلومیت زدایی به واسطه تقویت فرهنگ اسلامی ، علم آموزی و افزایش قدرت نظامی از همان روزهای اول شکل گیری مورد دشمنی های فراوان قرار گرفته است.

این فعال فرهنگی گلستان ادامه داد: به لطف خداوند باری تعالی ، نگاه ویژه حضرت ولیعصر (عج) و به رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و پس از آن فرزند خلف ایشان از تمامی فتنه ها و دسیسه های دشمنان به سربلندی و پیروزی گذر کرده است .

تیموری خاطرنشان کرد: اما دشمنان قسم خورده این مرزو بوم که دشمنی آنان نه تنها با نظام بلکه با دین و اسلام هست همچنان بدنبال بهانه هایی حتی کوچک هستند تا بتوانند ضربه ای حتی کوچک به بدنه قدرتمند ایران اسلامی وارد کنند در این بین متاسفانه برخی از هموطنان ساده لوح و البته منفعت طلب  که بواسطه دنیاطلبی از کشور خارج شده اند در زمین آنها بازی را همراهی و اداره می کنند و در این بین تلاش می کنند تا با بهره گیری از احساسات و عواطف جوانان و نوجوانان داخل به اهداف شوم خود برسند .

وی بیان کرد: نوجوانان و جوانانی که پدران ،برادران ، مادران و خواهران آنها در سنین جوانی  در بسیاری از موفقیتها و پیروز های انقلاب از بدو شکل گیری تا کنون در میدانهای مختلف علمی ، ورزشی ، نظامی و … نقش بسیار کلیدی و مهمی را ایفا کرده اند  فلذا بدون شک آینده کشور  و این انقلاب  باید بدست این جوانان حال حاظر رقم خواهد خوردو آینده انقلاب و کشور از آنهاست.

این مقام مسئول ابراز داشت: جا دارد در جریانات و اتفاقات اخیر کشور که به این موضوع اشاره دوچندان داشت، متاسفانه دشمنان قسم خورده از همین ترفند و حربه در حال استفاده هستند و جوانان  و نوجوانانی که باید به دنبال علم آموزی و تقویت فرهنگ تمدن نوین اسلامی خود باشند را به بهانه یک اتفاق آن هم  اتفاقی که  دل همه مردم ایران را به درد آورده وارد بازی بسیار خطرناک نمودند .

تیموری بیان کرد: جادارد عاجزانه  همه این عزیزان را به آرامش و تفکر دعوت نماییم  یاداور کنیم که مراقب دسیسه های دشمنان قسم خورده این مرزو بوم باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.