حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت ×
فتنهٔ ۱۴۰۱ نشان‌دهندهٔ نگرانی دشمن از اقتدار روزافزون نظام است/ مسئولان اولویت‌های واقعی را فراموش نکنند
26 دسامبر 2022 - 23:14
شناسه : 4843
بازدید 207
13
نکاتی دربارهٔ فتنهٔ ۱۴۰۱

فتنهٔ امسال که به ظاهر با حمایت از آزادی زن و در تقابل با فریضهٔ حجاب آغاز شد، ابعاد بسیار گسترده و پیچیده‌ای دارد که باید در جای خودش مورد واکاوی قرار گیرد. در عین حال نکات مهمی وجود دارد که نباید از دید نخبگان انقلابی و متوليان نهادهای نظارتی، امنیتی و قضایی مخفی بماند. […]

ارسال توسط : نویسنده : حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن طاهری (مسئول حوزهٔ علمیهٔ امام صادق علیه‌السلام گرگان)
پ
پ

فتنهٔ امسال که به ظاهر با حمایت از آزادی زن و در تقابل با فریضهٔ حجاب آغاز شد، ابعاد بسیار گسترده و پیچیده‌ای دارد که باید در جای خودش مورد واکاوی قرار گیرد.

در عین حال نکات مهمی وجود دارد که نباید از دید نخبگان انقلابی و متوليان نهادهای نظارتی، امنیتی و قضایی مخفی بماند.

در این نوشتار و نوشتارهای آتی، نکاتی که به ذهن نگارنده رسيده است، تقدیم خوانندگان عزیز خواهد شد:

 نکتهٔ اول:

افزایش دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی نشان‌دهندهٔ افزايش اقتدار جمهوری اسلامی و تداوم‌ حرکت کلی نظام در مسیر صحیح آن است.
شکل‌گیری جبهۀ مقاومت همراه با اقتدار درونی نظام و صدور شعارهای انقلابی به بسیاری از ملت‌ها که نمونهٔ کوچک آن را می‌توان در حمایت نمایندگان ملت‌های منطقه از آرمان فلسطین در مسابقات جام جهانی قطر مشاهده کرد، بیان‌گر مدعای مزبور است.

اغتشاشات ماه‌های اخیر در همین راستا صورت گرفت و هرگونه تحلیلی بدون‌ در نظر گرفتن این حقیقت، تحلیلی سطحی و انحرافی خواهد بود.

فی‌الواقع ناامیدی مردم از جریان غرب‌گرا و اعتماد عمومی به جریان انقلابی در قوای مقننه و مجریه، دشمنان‌ را بیش از پیش نگران اوج‌گیری اقتدار و نفوذ انقلاب اسلامی کرده است و دشمن تلاش می‌کند با ایجاد انحراف در افکار عمومی و تغییر جهت مطالبات مردم، تمرکز مسئولان انقلابی را از توجه‌ به اولویت‌های واقعی به سوی اولویت‌های کاذب منحرف نماید.

 بر دولتمردان و نمایندگان مردم‌ در مجلس شورای اسلامی لازم است مطالبات حقیقی مردم و شعارهای انتخاباتی خود را سرلوحهٔ برنامه‌های کاری خود قرار دهند و گرفتار حواشی و مطالبات نامشروع افراد فرصت‌طلب نشوند…

۱۴۰۱/۱۰/۰۱

[ادامه دارد]

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.