حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
ضعف شیطان در برابر حرکت شتابنده انقلاب اسلامی
11 ژوئن 2022 - 8:35
شناسه : 4041
بازدید 479
9

شاخصه های هژمونی امریکا و اسرائیل و دول غربی بر علیه جمهوری اسلامی، دستور ترور سردار سلیمانی توسط رئیس دولت تروریستی امریکا و دانشمندان هسته ای و به شهادت رساندن مدافعان حریمِ حرمِ آل ا… و سایر شهدای ارزشمند جبهه مقاومت حکایت از ضعف شیطان در برابر حرکت شتابنده انقلاب اسلامی دارد. راه های مقابله […]

ارسال توسط : نویسنده : علی منصوری رضی منبع : گلستان ما
پ
پ

شاخصه های هژمونی امریکا و اسرائیل و دول غربی بر علیه جمهوری اسلامی، دستور ترور سردار سلیمانی توسط رئیس دولت تروریستی امریکا و دانشمندان هسته ای و به شهادت رساندن مدافعان حریمِ حرمِ آل ا… و سایر شهدای ارزشمند جبهه مقاومت حکایت از ضعف شیطان در برابر حرکت شتابنده انقلاب اسلامی دارد.

راه های مقابله با مکاید دشمن بیش از ۱۴ قرن است که چکاچک شمشیرهای دشمنان اسلام در میادین نبرد با آرمان های اسلام ناب محمدی (ص) با مکاید مختلف به وضوح شنیده می شود.

استراتژی و هجوم نرم افزاری بدسگالان اهریمن کینه توز مکاتب مادی و لیبرالیستی با استفاده از روحیه جهل اهل نفاق، درصدد تهدیدات امنیتی، اقتصادی و فرهنگی باانقلاب اسلامی اند.

علت دشمنی آنان، به سبب بیداری ملت ها و کنش فرهنگ مهدویت بر پایه محور عدالت، با شعار آزادی، استقلال و رهایی از بردگیِ فرهنگ منحط شرق و غرب است.

شاخصه های هژمونی امریکا و اسرائیل و دول غربی بر علیه جمهوری اسلامی، دستور ترور سردار سلیمانی توسط رئیس دولت تروریستی امریکا و دانشمندان هسته ای و به شهادت رساندن مدافعان حریمِ حرمِ آل ا… و سایر شهدای ارزشمند جبهه مقاومت در راستای تهدیدات امنیتی، توسط مدافعین دروغین حقوق بشرحکایت از ضعف شیطان در برابر حرکت شتابنده انقلاب اسلامی دارد.

رفتارهای غیرقانونی توام با عصبانیت در عرصه های سیاسی، تحریم اقتصادی، جنجال دیپلماسی،  تشویق به آشوب اجتماعی، جنگ سایبری، جنگ اطلاعاتی، جنگ نیابتی، نفوذ و شبکه سازی، اتحاد وانسجام بنگاه های تبلیغاتی دشمن برای استحاله فرهنگی ملت نیز، نشان از استیصال دشمنان انقلاب اسلامی است.

راه اندازی جنگ معرفتی در فضای سایبری با روایت های متفاوت با نیت ایجاد گسل میان نسلی؛ با آرمانهای انقلاب یکی از اجزاء خصومتی وعمق کینه دشمنان انقلاب با آرمان های امام راحل است.

لذا مقام معظم رهبری باشناخت عمیقی که از توطئه های دشمن دارند در سخنرانی مرقد امام می فرمایند: (( نگذارید یاد امام که روح انقلاب است در جامعه کمرنگ شود و امام را تحریف کنند.))

یکی از دلایلی که دشمن با تمام توان اقتصادی و رسانه ای وارد یک جنگ ادراکی شده؛ به امید آنکه در این جنگ شاهد تغییر رفتار جامعه، متناسب با اهداف شیطانی اش باشد و از رهگذر تشکیک و شبهه و تردید نسبت به ناکارآمدی نظام، بتواند یاس و ناامیدی را در جامعه نهادینه نماید.

لذا در این جنگ ادراکی علاوه بر حمله به کانون اصلی تشکیل دهنده باورها فردی و اجتماعی؛ تحقیر مواریث ارزشی وکم رنگ کردن آموزه های خدا باوری و خردباوری مورد توجه دشمن است.

دشمن سه راهبرد را در دستور کار دارد. ۱- حمله تبلیغاتی فرهنگی به اصول و باورهای مذهبی یک ملت با اشکال مختلف ۲- در جنگ ادراکی، دشمنان جمهوری اسلامی با بزرگ نمایی مشکلات  اقتصادی به دنبال بحرانهای اجتماعی اند.

 ۳- فراهم نمودن شرایط ذهنی برای مردم نسبت به ناکارآمدی سیستم مدیریت اجرایی  برای کاهش حضور مومنانه برای حفظ و حراست از دستاوردها و آرمانهای انقلاب اسلامی.

حال اگر جامعه تحت تاثیر این جنگ ادراکی قرار گیرد بدون آنکه بداند در پازل دشمن بازی میکند، درصدد اثبات منطقی بودن رفتارهای خویش است.

بعنوان نمونه احتکار، دزدی و تعرض به بیت المال، بدحجابی و عدم مسئولیت پذیری در برابرمردم و رفتارهای ارتجاعی برسبک زندگی نشان از مغلوب شدن آنان در مواجه با جنگ ادارکی بر محیط زندگی آنان دارد.

در این مصاف، تکلیف گرایی، عقلانیت و باورهای مستحکم ملی و مذهبی رنگ می بازد و هویت و چیستی و کیستی خود را فراموش کرده و با ساختارهای فرهنگ غرب و خواسته دشمن خود همسان سازی می نماید.

باعنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری و مشخص شدن میدان مبارزه  تنها راه مقابله با مکر دشمن حضور در جهاد تبینی است:

۱-  نگذارید ضدّانقلاب و دشمن از انقلاب شما هویّت‌زدایی کند؛ نگذارید حقیقت انقلاب را واژگونه نشان بدهد، غلط نشان بدهد.

۲- همان طور که گفتم، امام روح این انقلاب است؛ نگذارید یاد امام را کم‌رنگ کنند، نگذارید امام را تحریف کنند.

۳- نگذارید رده‌های ارتجاع در کشور نفوذ کنند و جاگیر بشوند. «مرتجع» یعنی چه؟ ما وقتی میگوییم «مرتجع»، ذهن بعضی‌ها میرود به کسی که یک عرقچینی بر سرش است؛ نه، مرتجع آن کسی است که در سیاست و سبک زندگی، تابع سیاست و سبک زندگی غربی است؛ این مرتجع است.

۴- دروغ و فریب و جنگ روانی دشمن را افشا کنید. نگذارید جنگ روانی دشمن در کشور تأثیر بگذارد.

۵- از سرمایه‌ی ایمان مردم برای تولید عمل صالح بهره بگیرید. مردم، مؤمنند، مردم ایمان دارند؛ این ایمان میتواند عمل صالح تولید کند؛ این کار را شما میتوانید بکنید؛ که امام بزرگوار ما استاد بی‌نظیر این کار بود؛ امام، استاد بی‌نظیر استفاده‌ی از ایمان مردم برای تولید عمل صالح بود.

۶- نگذارید کسانی این جور وانمود کنند که کشور به بن‌بست رسیده. الان در فضای مجازی کسانی کارشان همین است. زمان امام هم همین اتّفاق افتاد. آن وقت هم کسانی در روزنامه‌هایشان نوشتند که کشور به بن‌بست رسیده، امام گفتند نه، شما به بن‌بست رسیدید.

۷-امام در یک مواردی، در خلوت یا جلوت به مجریان نهیب میزد؛ گاهی در علن، گاهی هم در جلسات خصوصی؛ امّا در مواردی هم صریحاً قدرشناسی میکرد….باید از مسئولین قدرشناسی کرد.

اینکه انسان میبیند در قضیّه‌ی آبادان یک وزیر سه چهار روز، شبانه‌روز بر سر آن کار میرود، خودش می‌ایستد، این خیلی کار مهمّی است؛ اینکه رئیس‌جمهور محترم یا معاون او میروند با آسیب‌دیدگان قضیّه ملاقات میکنند، به آنها تسلّا میدهند، به دلهای آنها آرامش میدهند، اینها خیلی باارزش است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.