حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرارگاه تبلیغ مبانی انقلاب است
03 آگوست 2022 - 7:50
شناسه : 4268
بازدید 439
15
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

حجت الاسلام احمدی در گفتگو با گلستان ما گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از نهاد‌های کم هزینه و پرفایده نظام به شمار می‌رود، نهاده را باید با ساختار ماموریت آن ارزیابی کرد، شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی ساختاری چابک برای اجرای ماموریت‌های انقلابی دارد که بیش از چهل سال از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی در […]

ارسال توسط : منبع : گلستان ما
پ
پ

حجت الاسلام احمدی در گفتگو با گلستان ما گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از نهاد‌های کم هزینه و پرفایده نظام به شمار می‌رود، نهاده را باید با ساختار ماموریت آن ارزیابی کرد، شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی ساختاری چابک برای اجرای ماموریت‌های انقلابی دارد که بیش از چهل سال از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی در رسالت و ماموریت خود همواره مورد توجه عام و خاص جامعه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: این شورا هماهنگ‌کننده نهاد‌ها و سازمان‌هایی است در جمهوری اسلامی وظایف سیاسی، فرهنگی، امنیتی و اجتماعی دارند و از ظرفیت این سازمان‌ها در جهت برگزاری مراسم و مناسبت‌های انقلابی استفاده می‌شود، این مسأله برای انقلاب اسلامی قدرت نرمی به وجود آورده است.

احمدی بیان کرد: صراحت، شجاعت و مردمی بودن از وجوه ممیزه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، انقلاب اسلامی ا همواره با مزاحمت‌هایی از سوی مخالفان خود رو به رو بوده است و شورای هماهنگی در برابر این هجمه‌های دشمنان هیچگاه بی‌تفاوت نبوده است.

وی افزود: از آنجایی که انقلاب اسلامی یک پدیده منحصر به فرد است در درون آن وقایع و اتفاقات خاصی اتفاق می‌افتد، گاهی ضد انقلاب برای آن مشکل ایجاد کرده است، و باید نظام مقدس جمهوری اسلامی با قوه قهریه خود این منافقان را سرجای خود بنشاند.

این مقام مسئول ابراز داشت: گاهی افراد از درون نظام گرفتار هوای نفس شیطان و شهوت قدرت می‌شوند در برابر تمامیت ارضی نظام می‌ایستند، منافقین در دهه شصت جریان مخوف سید مهدی هاشمی و فتنه‌های که در سال ۷۸ و ۸۸ علیه نظام به کار گرفته شده از این قبیل بوده است.

حجت السلام احمدی افزود: باید در برابر این جریان تدبیری شود و با آن مبارزه شود، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توانست به موقع مردم را به میدان فرا بخواند و نقشه‌های دشمن را از جمله فتنه ۸۸ که با حضور عوام و خواص شکل گرفته نقش بر آب کند که در چند نوبت مقام معظم رهبری شورای هماهگی تبلیغات اسلامی را مورد تجمید قرار دادند.

وی گفت: شورای هماهنگی باید پاسخ اقناعی برای قاطبه مردم داشته باشد تا چرائی‌ها را پاسخ دهد و رضایتمندی را حاصل کند، خدا را شاکر هستیم در این بعد ستاد مراسم استانی و شهرستانی توانسته است توفیقات خوبی را حاصل کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان متذکر شد: شورای هماهنگی تبلیغات در مقام قرارگاه تبلیغ مبانی انقلاب اسلامی می‌تواند رسالت قرارگاهی مورد تأکید بزرگان و در رأس آن مقام معظم رهبری برعهده بگیرد و البته مهم نیست که نامش چه باشد هر چه باشد قرارگاه باشد یا ستاد و یا جبهه هنر اصلی آن اجماع‌سازی، اقناع‌سازی است.

احمدی ابراز داشت: ذیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ۲۴ دستگاه رسمی تعریف شده که حتی برخی از دستگاه‌ها و نهاده‌ها و سازمان‌های فرهنگی و تبلیغی مانند سازمان تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه عضو رسمی این مجموعه هستند.

وی افزود: برگزاری مراسمات مثل ۲۲ بهمن، روز جهانی قدس، ۱۳ آبان و تعیین مبدا و مقصد مسیر‌های راهپیمایی، زمان حرکت، سخنران، تبلیغات مراسم را شورای هماهنگی برعهده دارد و برای هر مراسمی حداقل دو تا سه ماه قبل برنامه‌ریزی می‌شود در این جا هنر اجتماع‌سازی مدیران تصمیم ساز مهم است و لزوم مدیریت وحدت بخش خودش را نشان می‌دهند تا اجماع حاصل شود.

این مقام مسئول افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وقتی موفق به اجرای یک مراسم مطلوب و اثربخش می‌شود که موفق به ظرفیت‌سازی و موفق به کارگیری از ظرفیت موجود شود.

احمدی افزود: مدیریت و برنامه‌ریزی منعطف از هنر‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شمار می‌رود و برای مثال شرایط اقتضایی پدیده منحوس ویروس کرونا را در نظر بگیرد چطور جامعه را به چالش کشید و مراسم مذهبی و انقلابی را تحت تأثیر خود قرار داد با همه ممانعت‌های عقلائی که تصمیم سازان و تصمیم‌گیران کشور در ستاد ملی کرونا محبور به تصویب ابلاغ و اجرای بودند پشتوانه مصوبات آنان نیز تأکید مقام معظم رهبری بود اما شورای هماهنگی توانست با طرح مسأله سلامت محور مرسمات برنامه‌ریزی کند و بدون آنکه آسیبی هم به فضای عمومی مردم وارد شود نسبت به طرح‌های جایگزین اهتمام داشت برای مثال ۲۲ بهمن دو سال پیش به صورت خودرویی برگزار شد که این جایگزینی باعث نشاط و تجربه مفید برای دیگر مراسمات شد.
این ویرایشگر آنلاین چه کارهایی می‌کند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.