حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
سردار دل‌ها با قلب و روح خود فرامین رهبری را می‌پذیرفت
02 ژانویه 2023 - 11:47
شناسه : 4866
بازدید 220
14

اسماعیل نادری در گفتگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: سردار دل‌ها در برابر ولی امر مطیع معض بود، این شهید بزرگوار اگر احترامی به ولایت فقیه می‌گذاشت دست خود را بر قلب خود به نشانه آنکه با قلب و روح خود فرامین رهبری را انجام می‌دهد قرار می‌داد. وقتی سیره و زندگی شهید سردار […]

ارسال توسط : نویسنده : اسماعیل نادری منبع : گلستان ما
پ
پ

اسماعیل نادری در گفتگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: سردار دل‌ها در برابر ولی امر مطیع معض بود، این شهید بزرگوار اگر احترامی به ولایت فقیه می‌گذاشت دست خود را بر قلب خود به نشانه آنکه با قلب و روح خود فرامین رهبری را انجام می‌دهد قرار می‌داد.

وقتی سیره و زندگی شهید سردار سلیمانی شهید را بررسی می‌کنیم به محبوبیت وی در دل مردم آزادی خواه جهان و مردم ایران پی می‌بریم.
این استاد دانشگاه به رمز این محوبیت اشاره کرد و ادامه داد: باید زندگی‌ایشان را بررسی دقیقی داشته باشیم و زندگی این شهید بزرگوار در بعد فردی و اجتماعی قابل بررسی است، در بعد فردی‌ایشان در بحث زندگی معمولی انسان بسیار مؤمن و مردمی بوده به واسطه این روحیه و در دل مردم زندگی کردند باعث شده بود که در دوران حیات محبوبیت داشته باشد.
نادری خاطرنشان کرد: یکی از مسائل دیگری که باعث محبوبیت وی شد این بود که ملاک و هدف خود را رضایت خدا قرار داده بود و آخرت گرایی محوریت کار‌های سردار سلیمانی بود و در تک تک کار‌های خود خدا را و آخرت را می‌دید.
وی افزود: در حدیثی داریم که که هر کس خود را برای خدا ۴۰ روز خالص کند خداوند سرچشمه‌های حکمت را از قلب او جاری می‌کند و‌ایشان بصیرت زیادی داشت و خداوند به او علم لدنّی داده بود.
این مقام مسئول یادآور شد: پس از شهادت خداوند در بین مردم محوبیت سردار سلیمانی را دوچندان کرده این شهید بزرگوار در خانواده یک پدر دلسوز و برای همسر یک همسر مهربان بود و در برابر ولی امر مسلمین نیز مطیع معض بود، این شهید بزرگوار اگر احترامی به ولایت فقیه می‌گذاشت دست خود را بر قلب خود به نشانه آنکه با قلب و روح خود فرامین رهبری را انجام می‌دهد قرار می‌داد.
این مقام مسئول یادآور شد: در روز شهادت‌ایشان مقام معظم رهبری چند بار متأثر شد و چند بار این جمله را بیان کرد که خداوند ما از‌ایشان جز خیر چیز دیگری سراغ نداریم، این مسائل باعث شد که محبوبیت سردار دل‌ها در بین مردم و آزادی خواهان جهان دو چندان شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.