حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
رشد معمولی مشکلات گلستان را حل نمی‌کند/ سهم سرمایه گذاری بخش دولتی در گلستان ناچیز است
26 اکتبر 2021 - 8:24
شناسه : 2739
بازدید 460
12
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گلستان:

حجت الاسلام سید علی طاهری در گفتگو با خبرنگار گلستان ما ضمن تبریک انتصاب زنگانه به عنوان استاندار گلستان گفت: از حسن اعتماد آیت الله رئیسی و هیئت دولت به فرزندان استان گلستان در انتخاب استاندار قدر دانی می کنیم و استاندار نیز  علاوه بر آنکه از خانواده معزز شهدا و ایثارگران به شمار می […]

ارسال توسط : منبع : گلستان ما
پ
پ

حجت الاسلام سید علی طاهری در گفتگو با خبرنگار گلستان ما ضمن تبریک انتصاب زنگانه به عنوان استاندار گلستان گفت: از حسن اعتماد آیت الله رئیسی و هیئت دولت به فرزندان استان گلستان در انتخاب استاندار قدر دانی می کنیم و استاندار نیز  علاوه بر آنکه از خانواده معزز شهدا و ایثارگران به شمار می رود از تجربه خوبی در سطح ملی برخوردار است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گلستان ادامه داد: امیدواریم خداوند این توفیق را به استاندار جدید گلستان دهد که در مدتی که به عنوان استاندار گلستان مسئولیت را برعهده دارند نهایت تلاش را برای خدمت رسانی و رفع مشکلات استان داشته باشد.

حجت الاسلام طاهری یادآور شد: برای حمایت از استاندار این اعلام آمادگی را دارم که هر کاری از توان ما ساخته است  چه به عنوان مشورت در جایگاه یک عضو دانشگاهی و چه در حوزه روحانیت و جریان انقلابی در کنار ایشان باشیم و اعتقاد داریم که اگر همه پای کار نیایند اتفاق ویژه ای برای گلستان رقم نمی خورد.

وی ابراز داشت: از روزی که این استان مستقل شده است هر استانداری که در گلستان منصوب شده برحسب توان خود برای حل مشکلات استان تلاش کرد،  باید منصف باشیم و از تلاش های انجام شده قدر دانی کنیم ولی به نظر می رسد آنگونه که شایسته مردم استان بوده کارها پیش نرفته و کارهای بر زمین مانده زیادی باقی مانده است.

نماینده اسبق مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار این است که دولت محترم به استان گلستان توجه ویژه ای داشته باشد و از آیت الله رئیسی که فردی عدالت محور و به دنبال رفع محرومیت ها هستند انتظار داریم توجه ویژه ای به گلستان داشته باشد و رشد معمولی مشکلات استان را برطرف نمی کند.

حجت الاسلام طاهری خاطرنشان کرد: متناسب با شرایطی که استان دارد باید اولویت های شناسایی شود و به نظر می رسد که باید متناسب با ظرفیت های استان مثل بخش کشاورزی برنامه ریزی صورت بگیرد و صنایع تبدیلی تقویت شود، گرچه اولویت هایی در دولت گذشته برای استان مشخص شده ولی نیاز است که این اولویت ها مورد بازنگری قرار گیرد.

وی افزود: استفاده از فرصت سرمایه گذاران به ویژه سرمایه گذاران بومی از دیگر موضوعاتی است که باید دولتمردان در استان به آن توجه داشته باشند، با توجه به  محدودیت‌های بودجه ای در دولت باید از سرمایه گذاران بخش خصوصی استفاده شود سهم  شرکت های بزرگی دولتی که در استان سرمایه گذاری کردند بسیار ناچیز است و یا اصلا حضور ندارد.

این مقام مسئول بیان کرد: بخش خصوصی مستقل از دولت باید یک فرصت مغتنمی برای گلستان باشد و باید حضور پررنگی در اقتصاد استان داشته باشد و امیدواریم بدنه دولت نیز از سرمایه گذاران استقبال کند و ضعف استان در این بخش برطرف شود.

حجت الاسلام طاهری ضمن گرامیداشت هفته وجدت بیان کرد: امام (ره) با ایجاد هفته وحدت فرصت مغتنمی به وجود آورده و نظام جمهوری اسلامی پرچمدار وحدت اسلامی به شمار می رود و محور وحدت علاوه بر مشترکات دینی بین مذاهب اسلامی امامین انقلاب اسلامی هستند و با تقویت این محور امیدواریم شاهد وحدت بیشتر در کشور و منطقه باشیم و شاهد ایجاد امت واحد اسلامی و اعتلای هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.