حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاههای گلستان معارفه شد
03 سپتامبر 2022 - 11:29
شناسه : 4435
بازدید 632
21

حجت‌الاسلام و المسلمین  سیدرضا طاهری به عنوان رئیس استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان گلستان معارفه شد.  آئین تکریم و معارفه رئیس استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان گلستان امروز در سالن خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی گرگان برگزار شد این مسئولیت به حجت‌الاسلام سیدرضا طاهری سپرده […]

ارسال توسط : منبع : گلستان ما
پ
پ

حجت‌الاسلام و المسلمین  سیدرضا طاهری به عنوان رئیس استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان گلستان معارفه شد.

 آئین تکریم و معارفه رئیس استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان گلستان امروز در سالن خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی گرگان برگزار شد این مسئولیت به حجت‌الاسلام سیدرضا طاهری سپرده شد و از زحمات چند ساله حجت الاسلام حسنعلی مازندرانی قدردانی شد.

رئیس استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان گلستان در این مراسم از زحمات و اقدامات در خور توجه حجت‌الاسلام مازندرانی مسئول پیشین این نهاد قدردانی کرد و گفت: حرکت های تحولی در دانشگاه در سایه همکاری و همدلی اتفاق خواهد افتاد و مسئولان استان در تحقق این هدف می توانند سهم به سزایی ایفا کنند.

حجت الاسلام سیدرضا طاهری با تاکید بر نقش مهم دانشگاه در پیشرفت جامعه تصریح کرد: اعتلای جامعه به دانشگاه گره خورده است اگر خدای ناکرده دانشگاه به انحراف کشیده شود جامعه نیز به انحراف کشیده می شود.

وی با بیان اینکه رسالت سنگینی بر عهده جامعه دانشگاهی سپرده شده است، ابراز کرد: حتی مسئولان خارج از دانشگاه نیز باید در برابر پیشرفت های دانشگاه احساس مسئولیت کنند تا بتوانیم به اهداف ترسیم شده دست پیدا کنیم.

طاهری نقش دانشگاه را در ایجاد تمدن نوین اسلامی مهم خواند و گفت: برای ایجاد کارهای بزرگ دانشگاه باید جلودار باشد که در سایه تلاش این مهم اتفاق می افتد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.