حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
دکتر حسن بیارجمندی «دبیر کارگروه همبستگی اجتماعی و هویت ملی» کشور شد
01 مارس 2023 - 10:12
شناسه : 4989
بازدید 392
13
طی حکمی از سوی معاون وزیر علوم؛

طی حکمی از سوی دکتر عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی وزیر علوم، رئیس دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی گلستان به عنوان دبیر کارگروه همبستگی اجتماعی و هویت ملی وزارت علوم شد. بدون تردید آنچه بیش از همه در این روزها کشور لازم و حیاتی است توجه به همبستگی و انسجام جمعی حول هویت ملی کشور است […]

ارسال توسط : منبع : ایسنا/گلستان
پ
پ

طی حکمی از سوی دکتر عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی وزیر علوم، رئیس دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی گلستان به عنوان دبیر کارگروه همبستگی اجتماعی و هویت ملی وزارت علوم شد.

بدون تردید آنچه بیش از همه در این روزها کشور لازم و حیاتی است توجه به همبستگی و انسجام جمعی حول هویت ملی کشور است که این نیاز در فضای دانشگاهی و میان دانشجویان به عنوان موتور محرکه جامعه و اعتلا بخش این مرز و بوم بیش از پیش محسوس است.

از این رو تشکیل کارگروه همبستگی اجتماعی و هویت ملی در معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان یک ابتکار ارزشمند و به هنگام در دستور کار قرار گرفته که می تواند اثرات ثمربخش خود را به زودی به منصه ظهور برساند.

دکتر «عبدالحسین کلانتری» معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به همین منظور طی حکمی با توجه به سوابق و فعالیت های انسجام بخش رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی استان گلستان، دکتر «حسن بیارجمندی» را به عنوان دبیر این کارگروه مهم و حساس منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

نظر به تعهـد، دانش و توانمنـدی های جنابعالی و با پیشـنهاد مـدیرکل محترم سیاسـتگذاری و برنـامه ریزی فرهنگی و اجتماعی، به عنوان «دبیر کارگروه همبستگی اجتماعی و هویت ملی» این معاونت منصوب می شوید.

انتظـار می رود بـا همکـاری معاونـان، مـدیران و کارشـناسان فرهنگی و اجتمـاعی دانشـگاه‌هـا و صـاحب نظران ایـن حـوزه، بـا بررسـی موضـوع درجلسـات هـم اندیشـی و هـم فکری، راهبردهـا و راهکارهای مناسبی برای ارتقاء فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها تمهید نمائید.

به گزارش ایسنا دکتر حسن بیارجمندی دستیار استاندار گلستان در امور اقوام و مذاهب و همچنین مشاور شورای هماهنگی معاونین فرهنگی دانشگاههای منطقه ۲ کشور نیز بوده و به عنوان یکی از تحلیل گران فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای سالها به فعالیت مشغول بوده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.