حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
دود فتنه چشم دشمنان انقلاب اسلامی را کور می‌کند/ عاملان جنایت تروریستی در امان نیستند
29 اکتبر 2022 - 12:26
شناسه : 4637
بازدید 300
17
نماینده ادوار مجلس:

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: دود فتنه و آشوب‌هایی که از سوی دشمنان به راه می‌افتد به چشم خودشان خواهد رفت و کورشان خواهد کرد. حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی طاهری امروز در گفتگو با خبرنگار گلستان ما ضمن تبریک و تسلیت شهادت تعدادی از هم‌وطنان عزیز و زائران حرم حضرت شاه‌چراغ در شیراز اظهار […]

ارسال توسط : منبع : گلستان ما
پ
پ

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: دود فتنه و آشوب‌هایی که از سوی دشمنان به راه می‌افتد به چشم خودشان خواهد رفت و کورشان خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی طاهری امروز در گفتگو با خبرنگار گلستان ما ضمن تبریک و تسلیت شهادت تعدادی از هم‌وطنان عزیز و زائران حرم حضرت شاه‌چراغ در شیراز اظهار کرد: ان‌شاءالله شهدای عزیز با شهدای صدر اسلام و شهدای کربلا محشور باشند به خانواده‌های محترمی که در این حادثه تروریستی داغ دیدند تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

وی تاکید کرد: عاملان این جنایت هم باید بدانند که جمهوری اسلامی قطعا پاسخ قاطعانه‌ای به‌زودی به آن‌ها خواهد داد تا از کرده خودشان پشیمان شوند.

دکترطاهری افزود: مهم‌ترین زمینه ای که باعث شده این اتفاقات رقم بخورد اغتشاشاتی است که چندهفته‌ای در کشورمان شاهد هستیم و هر وقت چنین اتفاقاتی می‌افتد دشمن نهایت سوءاستفاده را از آن می‌کند.

وی بیان کرد: این حادثه قطعا یکی از مهم‌ترین زمینه‌های ناآرامی‌ها و اغتشاشاتی بوده که در این هفته‌های اخیر با تحریک بیگانگان رقم خورد و متأسفانه تعدادی در داخل فریب خوردند و البته سرسپردگانی که در داخل کشور عامل‌ نفوذی دشمن بودند و هستند این‌ها به‌عنوان یکی از عوامل اصلی ایجاد چنین حادثه‌ای شناخته میشوند و به‌موقع باید مجازات شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان از دیگر عوامل بروز اغتشاشات را عدم مدیریت فضای مجازی برشمرد و تصریح کرد: بحث اغتشاشات و مسائل دیگری که در کشور شاهدیم نشان می‌دهد تأکیدات مقام‌معظم رهبری طی دو دهه  گذشته در خصوص مدیریت فضای مجازی چقدر مهم بوده است، همه مسئولانی که در کشور نسبت به مدیریت فضای مجازی کوتاهی کردند باید پاسخ‌گو باشند.

دکتر طاهری گفت: از دستگاه قضا انتظار می رود در این خصوص در فرصتی مناسب حتما به قصور یا تقصیر مسئولان مربوط در بحث مدیریت فضای مجازی رسیدگی کنند.

وی به وظایف دوستداران انقلاب اسلامی در این اتفاقات اخیر اشاره و ابراز کرد: مقام معظم رهبری چند وقتی است که موضوع جهاد تبیین را در سخنرانی‌های مختلف مورد تاکید قرار می‌دهند که ما بدانیم مسئله‌ی ساده و معمولی نیست یک مجاهدتی است که باید الان صورت می‌گرفت.

دکتر  طاهری ادامه داد: جهاد تبیین به‌ عنوان تکلیف و وظیفه انقلابی و دینی برعهده همه کسانی است که دلسوز انقلاب و نظام و اسلام هستند، دلسوز مردم هستند خصوصا جامعه روحانیت که همیشه در فعالیت‌های دینی و فعالیت‌های انقلابی و عرصه‌های مختلف پیش‌قدم بودند در این قضیه مسئولیت سنگین‌تری دارند.

وی گفت: ان‌شاءالله که خدا به همه ما توفیق بدهد بتوانیم در همه زمینه‌ها وظایفمان را به‌درستی تشخیص بدهیم و به‌موقع به وظیفه‌مان عمل کنیم، اگر انسان به وظیفه عمل کند ولی با تاخیر قطعا آن اثر لازم را ندارد.

دکترطاهری با اشاره به اینکه باید با جهاد تبیین ابعاد مختلف حوادث اخیر از جمله حادثه تروریستی برای مردم بیان شود، ادامه داد: بصیرت‌افزایی لازم باید صورت بگیرد تا شاهد انسجام حداکثری در بین علاقه‌مندان به انقلاب و نظام در کشور باشیم و بتوانیم به وظیفه خودمان برای دفاع از اسلام، نظام اسلامی، انقلاب و مردم به‌درستی عمل کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.